Компанія Facebook та виробник лінз і сонцезахисних окулярів EssilorLuxottica, що виробляє продукцію Ray-Ban, оголосили про спільну розробку розумних окулярів наступного року.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.
"Провівши час з їхньою командою і відвідавши їхній завод, я зрозумів, що вони є для нас правильним партнером, який допоможе об'єднати найкращі технології з найкращими окулярами", – сказав гендиректор Facebook Марк Цукерберг.
За його словами, деталі поки розголошуватися не будуть, однак продукт стане наступним кроком на шляху до окулярів доповненої реальності.
Вихід першого продукту під брендом Ray-Ban очікується у 2021 році.
Щоб відпрацювати технологію, компанія роздасть зразки окулярів своїм співробітникам і підрядникам. Вони будуть носити пристрої на території кампусу і в громадських місцях, сказав керівник відділу апаратного забезпечення Facebook Ендрю Босворт.
Прототип, який отримав назву Project Aria, зовні нагадує звичайні окуляри з масивними лінзами. У них буде відсутня функція доповненої реальності. Натомість вони потрібні, щоб записувати відео, аудіо, відстежувати рух очей і дані про місцезнаходження добровольців, пояснив Босворт.
"Це дослідницький пристрій, яке допоможе нам зрозуміти, як побудувати програмне і апаратне забезпечення, необхідне для справжніх окулярів доповненої реальності", - сказав він.
Luxottica є материнською компанією Ray-Ban, Oakley і інших брендів сонцезахисних окулярів. До цього компанія експериментувала з цією технологією, співпрацюючи з Google у 2014 році для проєктування, розробки і поширення пристроїв Google Glass.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram