Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
30 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив Національну транспортну стратегію України до 2030 року "Drive Ukraine 2030". За словами Міністра інфраструктури Володимира Омеляна, затверджена стратегія зокрема передбачає "велику інфраструктурну революцію".

Забути про маршрутки і перейти на "неолайнери" пропонують в Міністерстві з лютого 2019 року. Уряд затвердив зміни в двох постановах, що стосуються порядку проведення конкурсу на регулярних автобусних маршрутах та правил надання послуг на автомобільному транспорті. Завдяки цим змінам вільний ринок повинен привести до заміни маршруток на комфортабельні автобуси та тролейбуси – впевнені в міністерстві. А до 2030 року весь громадський транспорт в українських містах повинен стати на 100% електричним і оновленим.

Сучасний критичний стан справ у міських пасажирських перевезеннях не лише Чернівців, а й більшості українських міст, фактично було сформовано ще на світанку незалежності України, коли з'явилися приватні маршрутки, а комунальний транспорт використовувався в основному для перевезення пільговиків.

"У регіонах кожен другий тролейбус ще пам'ятає СРСР, їх зношеність складає більше 60%, а у трамваїв і того більше – понад 90%, – нарікає експерт Інтернет-порталу AllTransUA Іван Черниш. – У 1990-х відбувався розвал державних автобусних парків, на заміну яким прийшли приватники. Цей процес був хаотичним і відбувався без будь-якої систематизації".

За словами колишнього заступника міністра інфраструктури Олександра Кави, приголомшливого результату для українських реалій в галузі міського транспорту домоглася лише міська влада Вінниці. Робляться спроби розвитку громадського транспорту в Тернополі, Хмельницькому, Кременчуці та Миколаєві, де за рік кількість тролейбусів на маршрутах збільшилася вдвічі. Найгірша ситуація в Дніпрі, Запоріжжі та Чернівцях. Тут основний вид транспорту – маршрутні таксі малої і середньої місткості, які заповнюють вулиці міст і дублюють маршрути не тільки громадського транспорту, а й собі подібних.

Водночас, з приходом осені, а отже й зі збільшенням ділової активності, початком навчального року для школярів і студентства, дороги Чернівців знову паралізують затори, громадський транспорт перевантажений і не здатний впоратись із попитом пасажирів.

Одне з основних завдань місцевої влади – істотно скоротити кількість маршрутних таксі на вулицях українських міст, але це неможливо без закупівель автобусів, тролейбусів і трамваїв.

Громадський транспорт майбутнього в Чернівцях. Бути чи не бути? (новини компанії)


"Із 2600 трамваїв, експлуатованих в Україні, 2250 пам'ятають ще СРСР. У тролейбусів справи трохи краще: з 3700 одиниць 1500 випущені до 1992 року. Тобто для заміни старих трамваїв і тролейбусів на нові необхідно закупити понад 2 тис. трамваїв і стільки ж тролейбусів", – оцінює потенційний попит Іван Черниш.

Водночас, зі закупівлею нового транспорту місцеві бюджети не в змозі впоратися і лише власними силами. Для цього місцеві бюджети часто залучають до допомоги фінансові інституції, зокрема ЄБРР, Світовий банк тощо. Однак, усі вони надають фінансування, як правило, на великі інфраструктурні проекти.

До того ж, отриманню коштів від міжнародних донорів часто передують важкі перемовини та прийняття масштабних зобов’язань. Водночас, ініціатори проекту повинні розуміти, що до них пред'являтимуть вимоги щодо фінансової міцності як позичальника. З цією метою обов'язковою умовою залучення ресурсів від ЄБРР є пред'явлення грамотно складеного бізнес-плану і техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по проекту.

Варто пам'ятати й про тривалість процедур розгляду заявок з боку ЄБРР, і узгодження питання про отримання фінансування. В цілому, процедура залучення фінансових ресурсів шляхом участі у вищеназваних програмах може зайняти 6-8 місяців.

Що стосується менш масштабних проектів, альтернативою європейським банкам є банки державні, які готові співпрацювати з муніципалітетами в рамках їхніх програм сприяння розвитку комунального господарства. У випадку такої співпраці, українські банки надають необхідне фінансування в більш короткі терміни на ринкових умовах.

Наприклад: лише за останній час фінансування на придбання муніципального транспорту від українських банків отримали Дніпро, Кривий Ріг і Краматорськ. В усіх трьох містах переможцем тендерів з найкращими пропозиціями став державний ПриватБанк.

Місто Дніпро за останні два роки придбало загалом 52 тролейбуси. Враховуючи, 13 білоруських тролейбусів виробництва "Белкоммунмаш" були закуплені у 2018 році в лізинг.

У Кривому Розі на міські маршрути вже виїхали чотири новенькі одиниці електротранспорту – тролейбуси "Дніпро", виготовлені на Південному машинобудівному заводі. Ще на чотири тролейбуси "Дніпро" місто очікує у вересні. Окрім цього, придбано ще й три нові автобуси марки "МАЗ".

Краматорськ у цьому році вже придбав 4 одиниці тролейбусів марки "Дніпро-Т203", на черзі, за підтримки депутатів міської ради, – ще 6. Такі машини з функцією автономного ходу дуже зручні у використанні і дозволяють продовжити маршрут до 20 км без будівництва контактної мережі.
Чернівці цього року також закупили аналогічні тролейбуси з автономним ходом. Але ті 4 машини, які прибули на початку року, лише частково знизили навантаження на громадський транспорт міста.

Однак, надія на подальше оновлення автопарку муніципального транспорту Чернівців знову зажевріла. Міська рада обласного центру Буковини 19 вересня 2018 року ухвалила рішення про надання комунальному підприємству "Чернівецьке тролейбусне управління" дозволу на закупівлю рухомого складу на умовах фінансового лізингу. Це мають бути низькопідлогові автобуси великої місткості (не менше 100 місць), а також нові та вживані тролейбуси. Сума закупівель має бути до 200 мільйонів гривень.

Коли відбудеться тендер – наразі невідомо, але у міській раді заявляють, що це відбудеться найближчим часом, а термін поставки не перевищуватиме 6 місяців із дати укладання договору. В ПриватБанку вже заявили, що участь у тендері однозначно братимуть, адже їх умови є одними з найконкурентніших на ринку.

Чи стануть Чернівці справді європейським містом за якістю надання транспортних послуг своїм жителям – покаже час. Напрацювання для цього є, "політична воля" – також, справа залишилася за реалізацією.
Рейтинг:
(голосів: 1)
4-10-2018, 19:30
Коментарів 1 Переглядів 1415

Теги -
загрузка...
Hаписав: FB_, Коментарів: 23, Новин: 7, 5 жовтня 2018 00:33
В новині:
Швейцарія це Європа чи у них немає грошей?
Країна досі експлуатує тролейбуси 80-их років, також купляють нові, але тролейбусам, яким вже майже по 40 років не списають, тому що якісне та доглядають. А в Києві вже можна списувати, яким менше 10 років, тому що не якісний транспорт у нас виготовляють.


--------------------

У Чернівцях раптово пішов з життя молодий учасник АТО
Не стало чернівчанина Олександра Загородного, 1977 року народження
У Чернівцях через неприбрані від снігу тротуари оштрафували керівників чотирьох ЖРЕПів
Загалом інспекція з благоустрою склала протоколи щодо 16 керівників підприємств та організацій
На Буковині громада МП хоче перейти в ПЦУ
Аби зібрання не зірвали – поки в Чернівецькій облдержадміністрації не називають громаду, яка виявила таке бажання.
Популярне Коментують
• Новини
Трохимич ся вертає, а Вася знимкує кіно. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події в регіоні - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Корал Тревел Еліт Сервіс: перший рік на чернівецькому ринку елітних туристичних послуг (на правах реклами)

Основна мета створення елітного турагентства – індивідуальний підхід до вимогливих клієнтів, яких цікавлять нестандартні тури, складні маршрути, більш повний набір супутніх послуг
Чернівецький юридичний інститут та коледж НУ"ОЮА" запрошують абітурієнтів на навчання (на правах реклами)

15 грудня 2018 року Чернівецький юридичний інститут та коледж Національного університету "Одеська юридична академія" вкотре відчинив двері для своїх абітурієнтів, які бажають дізнатися про вищий навчальний заклад та здобути якісну освіту в ЧЮІ та ЧЮК НУ "ОЮА"
STEM-школа INVENTOR – школа для сучасних дітей (на правах реклами)

Помічаєте потенціал у своїй дитині, проте не знаєте де і як його розвинути? Шукаєте русло, в яке направити кмітливість допитливої непосиди? Довірте цю справу центру дитячого розвитку INVENTOR!
Ідеальне тіло – разом з Lazer Med! (на правах реклами)

як серед широкого асортименту послуг вибрати найпотрібніші та кому довірити турботу про свою красу та здоров’я
Передплачуй газету "Молодий буковинець" та вигравай подарунки!

Передплачуй газету "Молодий буковинець" на 2019 рік та отримуй шанс виграти 10 000 гривень та ще 100 корисних подарунків