RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

У Чернівцях не вистачає чогось буковинського, - екскурсоводи

Чого не вистачає туристам у Чернівцях? Які проблеми треба негайно вирішувати? На ці запитання "МБ" відповіли екскурсоводи.

"Загалом усе, що потрібно для туристів, у Чернівцях є. Проводяться безліч екскурсій на різну тематику. У вихідні мерія навіть проводить для туристів екскурсію містом безкоштовно. Із картами проблем теж, думаю, немає. В екскурсійному бюро за дві гривні можна їх придбати. Є різні можливості, головне мати бажання і не лінуватися шукати потрібну інформацію, – каже директор екскурсійного бюро Павло Колядинський.

Потрібні туристичні центри на вокзалах

Звичайно, було би непогано відкрити туристичний центр на залізничному вокзалі і в інших місцях, де є багато туристів. Інформаційні панно не завадили б. Деякі туристи скаржаться, що в місті немає закладів, де можна зранку поснідати. Така проблема справді є, проте в Чернівцях немає такого потоку туристів, щоб підприємці відкривали для них нові заклади, – продовжує Павло.
– Найбільша проблема у нас – дороги. Через погані дороги туристи, які подорожують своїм транспортом, витрачають набагато більше часу, ніж вони очікували, – каже директор муніципальної бібліотеки Леся Щербанюк, яка у вільний час проводить екскурсії містом. – Також потрібен інформаційно-культурний центр, де організовувалися би екскурсії містом, який працював би без вихідних. Нам потрібен також потужний сайт, на якому туристи знайдуть абсолютно всю потрібну інформацію.

Чернівці – спокійне місто. Сюди їдуть відпочивати родинами. Тут має панувати затишок і комфорт. Туристам у місті не вистачає чогось чисто буковинського. Немає закладів, де можна смакувати лише буковинські страви. У нас дуже смачна різноманітна кухня, а всюди піца і львівські пляцки, – каже пані Леся.

Також у Чернівцях туристи хочуть слухати чисту українську мову. Проте, на жаль, у більшості закладів У місті говорять російською, навіть багато екскурсоводів проводять екскурсії російською мовою.

Слабке транспортне сполучення міста

– Львів зробив собі успішну рекламу. Реклами Чернівців як туристичного центру недостатньо, – каже директор туристичного бюро Тамара РУДЯГА, – Суттєва проблема в тому, що людям нічим зайнятися в Чернівцях. Часто туристи хочуть відвідати той же органний зал, а він закритий. У театрі ціни сильно зросли. На територію університету без грошей не потрапиш. Це все не сприяє розвитку туризму в Чернівцях, – продовжує пані Тамара.

– Відсутність належного транспортного сполучення міста з іншими обласними центрами та європейськими містами – це один із гальмуючих факторів розвитку туризму на Буковині. Яка загальна картина щодо транспортного сполучення? Наше місто має залізничне сполучення лише з кількома обласними центрами, аеропорт не працює, та й якість автомобільних доріг бажає бути кращою, – вважає Оксана ЛЕЛЮК, голова туристичної громадської організації "Палітра Буковини". – Туристичний продукт має постійно удосконалюватися, доповнюватися. Представники туристичного бізнесу мають дбати про створення нового туристичного продукту, розробку нових маршрутів. Лише невелика кількість туроператорів області працює на внутрішній, в’їзний туризм – це прикро. А ще більше засмучує те, що сегмент послуг, які надаються, невеликий і кількість туристичних програм, що включають перебування на теренах Буковини, теж незначна і незмінна впродовж багатьох років.

– Як на мене, мало відомостей про туристичні переваги нашого краю. Особливо бракує інформації на іноземних мовах. Процес промоції краю, його особливостей, унікальності має тривати постійно, прикріплюватися якісними, фото-, відеоілюстраціями, картосхемами і порадами. Варто зробити так, щоб потенційний турист, знаючи якомога більше про місто і область, прагнув особисто це побачити, відчути. Туристам бракує місць, де можна було придбати сувеніри на згадку про Чернівці, Буковину. Мало в місті речей, продуктів, харчів, які б асоціювалися з Чернівцями. Відсутній брендінг як такий. Туристи прагнуть не лише побачити архітектуру Чернівців, а стати учасником якогось дійства. Тому більшість гостей міста зорієнтовані на приїзд у період, коли відбувається якась подія: фестиваль, ярмарок, – продовжує пані Оксана.

У Чернівцях достатня кількість фахових екскурсоводів, які постійно удосконалюють рівень підготовки. Попри те, що є екскурсоводи, які проводять екскурсії іноземними мовами, існує потреба в їхньому збільшенні. Окрім цього маємо недостатню кількість екскурсоводів, які б працювали в межах області. Залишається невирішеною проблема приїжджих екскурсоводів. Маю на увазі, що часто екскурсоводи з інших міст, маючи нижчий рівень знань, відбирають "хліб" у екскурсоводів нашого міста, – зазначає О. Лелюк.
Редактор: Igor
5-09-2015, 10:40
Коментарів 0 Переглядів 2 760

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.