RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » У Чернівцях не вистачає чогось буковинського, - екскурсоводи

У Чернівцях не вистачає чогось буковинського, - екскурсоводи

Чого не вистачає туристам у Чернівцях? Які проблеми треба негайно вирішувати? На ці запитання "МБ" відповіли екскурсоводи.

"Загалом усе, що потрібно для туристів, у Чернівцях є. Проводяться безліч екскурсій на різну тематику. У вихідні мерія навіть проводить для туристів екскурсію містом безкоштовно. Із картами проблем теж, думаю, немає. В екскурсійному бюро за дві гривні можна їх придбати. Є різні можливості, головне мати бажання і не лінуватися шукати потрібну інформацію, – каже директор екскурсійного бюро Павло Колядинський.

Потрібні туристичні центри на вокзалах

Звичайно, було би непогано відкрити туристичний центр на залізничному вокзалі і в інших місцях, де є багато туристів. Інформаційні панно не завадили б. Деякі туристи скаржаться, що в місті немає закладів, де можна зранку поснідати. Така проблема справді є, проте в Чернівцях немає такого потоку туристів, щоб підприємці відкривали для них нові заклади, – продовжує Павло.
– Найбільша проблема у нас – дороги. Через погані дороги туристи, які подорожують своїм транспортом, витрачають набагато більше часу, ніж вони очікували, – каже директор муніципальної бібліотеки Леся Щербанюк, яка у вільний час проводить екскурсії містом. – Також потрібен інформаційно-культурний центр, де організовувалися би екскурсії містом, який працював би без вихідних. Нам потрібен також потужний сайт, на якому туристи знайдуть абсолютно всю потрібну інформацію.

Чернівці – спокійне місто. Сюди їдуть відпочивати родинами. Тут має панувати затишок і комфорт. Туристам у місті не вистачає чогось чисто буковинського. Немає закладів, де можна смакувати лише буковинські страви. У нас дуже смачна різноманітна кухня, а всюди піца і львівські пляцки, – каже пані Леся.

Також у Чернівцях туристи хочуть слухати чисту українську мову. Проте, на жаль, у більшості закладів У місті говорять російською, навіть багато екскурсоводів проводять екскурсії російською мовою.

Слабке транспортне сполучення міста

– Львів зробив собі успішну рекламу. Реклами Чернівців як туристичного центру недостатньо, – каже директор туристичного бюро Тамара РУДЯГА, – Суттєва проблема в тому, що людям нічим зайнятися в Чернівцях. Часто туристи хочуть відвідати той же органний зал, а він закритий. У театрі ціни сильно зросли. На територію університету без грошей не потрапиш. Це все не сприяє розвитку туризму в Чернівцях, – продовжує пані Тамара.

– Відсутність належного транспортного сполучення міста з іншими обласними центрами та європейськими містами – це один із гальмуючих факторів розвитку туризму на Буковині. Яка загальна картина щодо транспортного сполучення? Наше місто має залізничне сполучення лише з кількома обласними центрами, аеропорт не працює, та й якість автомобільних доріг бажає бути кращою, – вважає Оксана ЛЕЛЮК, голова туристичної громадської організації "Палітра Буковини". – Туристичний продукт має постійно удосконалюватися, доповнюватися. Представники туристичного бізнесу мають дбати про створення нового туристичного продукту, розробку нових маршрутів. Лише невелика кількість туроператорів області працює на внутрішній, в’їзний туризм – це прикро. А ще більше засмучує те, що сегмент послуг, які надаються, невеликий і кількість туристичних програм, що включають перебування на теренах Буковини, теж незначна і незмінна впродовж багатьох років.

– Як на мене, мало відомостей про туристичні переваги нашого краю. Особливо бракує інформації на іноземних мовах. Процес промоції краю, його особливостей, унікальності має тривати постійно, прикріплюватися якісними, фото-, відеоілюстраціями, картосхемами і порадами. Варто зробити так, щоб потенційний турист, знаючи якомога більше про місто і область, прагнув особисто це побачити, відчути. Туристам бракує місць, де можна було придбати сувеніри на згадку про Чернівці, Буковину. Мало в місті речей, продуктів, харчів, які б асоціювалися з Чернівцями. Відсутній брендінг як такий. Туристи прагнуть не лише побачити архітектуру Чернівців, а стати учасником якогось дійства. Тому більшість гостей міста зорієнтовані на приїзд у період, коли відбувається якась подія: фестиваль, ярмарок, – продовжує пані Оксана.

У Чернівцях достатня кількість фахових екскурсоводів, які постійно удосконалюють рівень підготовки. Попри те, що є екскурсоводи, які проводять екскурсії іноземними мовами, існує потреба в їхньому збільшенні. Окрім цього маємо недостатню кількість екскурсоводів, які б працювали в межах області. Залишається невирішеною проблема приїжджих екскурсоводів. Маю на увазі, що часто екскурсоводи з інших міст, маючи нижчий рівень знань, відбирають "хліб" у екскурсоводів нашого міста, – зазначає О. Лелюк.
Редактор: Igor
5-09-2015, 10:40
Коментарів 0 Переглядів 2 738

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.