Чернівчанам пропонують скаржитися на комунальні проблеми через Інтернет. На офіційному сайті міської ради(http://chernivtsy.eu/portal/) у розділі "Приймальня" запровадили спеціальну сторінку для звернень громадян. Чиновники обіцяють, що так реагуватимуть на скарги значно оперативніше.
- Скарги, які подають у паперовому вигляді, довше розглядають. Відповіді надаються у трьох екземплярах, це досить витратно, тому вирішили запровадити цей механізм, - розповів секретар міської ради Ярослав Кушнірик. - На сторінці міської ради є помітка "Приймальня", там є "Електронні звернення". Повідомлення можна надіслати до керівництва міської ради та керівників департаментів. Щоби отримати відповідь, потрібно зазначити всі дані, чи погоджуються на публічну відповідь.
У міській раді обіцяють навіть реагувати на анонімні звернення, якщо вони стосуються проблемних питань у місті. Поки що послуга запроваджена у тестовому режимі.
14-05-2014, 15:20
0
2 137