ПАТ "ЕК "Чернівціобленерго" 20 грудня відкриває новий кол-центр на вулиці Прутській. Енергетики запеняють, що роблять це для кращого обслуговування споживачів та надання якісних послуг з енергопостачання.
В колл-центрі цілодобово працюватиме кілька телефонних операторів, які надаватимуть консультації з різних питань споживачам області. Тож кожен мешканець краю в будь-який час матиме змогу зателефонувати до операторів та отримати відповідь на свої запитання, повідомляють у прес-центрі "Чернівціобленерго".
Тут можна буде дізнатися про причини відключень, інформацію щодо рахунків, подати показники, дізнатися технічні умови підключеня, надання пільг та субсидій з оплати за електроенергію.
За словами голови правління ПАТ "ЕК "Чернівціобленерго" Олексія Шекети, кол-центр стоврили, бо від споживачів надходить велитка кількість запитань. Найчастіше цікавляться причинами відключень. Досі відповіді на запитання давав лише диспетчер, який, окрім своїх основних службових обов’язків, ще й консультував населення. Тепер це робитимуть за кількома номерами телефонів. І вже від диспетчера кол-центру споживачі отримуватимуть інформацію про відключеня.
19-12-2013, 10:15
0
1 524