Працівники "швидкої", МВС та МНС нарікають, що їхній роботі часто заважають дурні жарти чернівчан. Це забирає дорогоцінний час у тих, хто рятує чиєсь життя, чи допомагає комусь у складній ситуації.
– Часто незрозумілі виклики надходять від п’яних, які не можуть чітко сказати ані своєї адреси, ані описати свій стан здоров’я. Також іноді гаємо час, коли викликають "швидку" перехожі, – розповідає molbuk.ua
старший лікар зміни станції швидкої допомоги Надія Антощук. – Людина іде по вулиці і бачить, що лежить п’яний. Телефонує нам. А тим часом п’яний кудись відповзає і ми приїжджаємо, коли вже нікого немає. Таке трапляється приблизно раз на тиждень.
– Часто під час побутових суперечок дружина чи чоловік викликають міліцію, – каже
речник управління МВС в області Роман Мигорян. – Та коли черговий міліціонер приїжджає на місце події, часто жінка або чоловік кажуть: "Та я просто хотів її налякати! Не затримуйте нікого, будь ласка!" А коли хочеш оштрафувати, то кажуть, що грошей немає. Часто телефонують старенькі бабусі, які почувши галас чи лайку у дворі, перебільшують ситуацію.
– У нас нечасто бувають хибні виклики, але найчастіше це або діти жартують на канікулах, коли немає чого робити, або помиляються номером, – коментує
керівник прес-служби ГУ МНС в області Сергій Бабчук. – Найсумніше це те, що ці люди забирають час у тих, хто телефонує з поважного приводу або надзвичайної ситуації. Але наші диспетчери справжі психологи, тому вміють швидко визначити та відсіяти хибного дозвонювача.
16-08-2012, 21:18
0
2 002