Зі шкільної програми зняли "Баладу про прокурений вагон"

Новини Чернівців
2 428
0
З остаточної версії нової програми зі світової літератури для 5-9 класів шкіл України викреслили ряд нововведень. Зокрема "Гаррі Поттера", поезію Державіна та "Баладу про прокурений вагон" Олександра Кочеткова.

Програма, розроблена міністерством освіти, буде введена з 1 вересня 2013 року, повідомляє "Дзеркало тижня. Україна".

Під тиском громадськості з остаточного варіанту програми зникли твори, які викликали найбільше суперечок: поезія Державіна, "Гаррі Поттер" і "Балада про прокурений вагон".

Зате в неї повернулися окремі твори Екзюпері, Вальтера Скотта, Вергілія і Гомера.

Істотними недоліками програми є невідповідність змісту деяких творів віку учнів, порушення зв'язків з програмами української літератури та історії.

На думку вчителів, все це призведе до того, що діти будуть сприймати тексти поверхово, без розуміння суті.

Наприклад, "Собаче серце" Булгакова, як і планувалося, буде вивчатися в дев'ятому класі. Однак без певних знань з історії ХХ століття (з якою діти знайомляться в старших класах) цей твір буде сприйматися як цікава казка.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.