RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Дедалі частіше у Чернівецькій області зустрічаються випадки розповсюдження оманливої реклами. Про це повідомив сьогодні на прес-конференції начальник Чернівецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Віктор Мотуляк.

Торік в Чернівецькій області було припинено 14 таких порушень конкурентного законодавства, за чотири місяці цього року розглянуто вже 11 справ.

- Найбільше суб’єктів господарювання вчиняли недобросовісне розповсюдження інформації про товари і послуги, - сказав В.Мотуляк. - Наприклад, приватне підприємство з виробництва мінеральної води "Фортуна" та приватне підприємство "Пантеон".

Як приклад недобросовісної реклами чиновник навів зазначення в рекламних буклетах фраз на зразок "надаємо всі види туристичних чи страхових послуг". натомість згодом виявлялося, що згідно ліцензії, фірма має право на надання усього лише двох-чотирьох видів послуг.
13-05-2011, 13:47
Коментарів 0 Переглядів 2 950

Теги -

Рішення ухвалили після нещодавнього скандалу на похороні військового


На ці бюджетні кошти мали закупити зимовий одяг військовим
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.