RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Депутат запропонував усі маршрути в Чернівцях зробити пільговими



У Чернівцях розглянуть питання щодо того, аби весь громадський транспорт зробити пільговим. У першу чергу - той, який уже обладнаний валідаторами.

За відповідне протокольне рішення, запропоноване на сесії міськради 25 липня депутатом фракції "Пропозиція" Степаном Руденком, підтримали з другої спроби, пише molbuk.ua



Зокрема, Степан Руденко поцікавився, чому низкою маршрутів, де встановлені валідатори, не можуть користуватися пільговики. Це, наприклад, №5, №29:

"У пільговика є транспортна картка, з якою він може їздити відповідну кількість разів. Чому, якщо вже встановлені на більшості маршрутів валідатори і людина може скористатися пільгою, департамент транспорту не додав ці маршрути до переліку пільгових?" - дивується депутат.

"У чому раніше була проблематика, що ми не могли зробити всі маршрути пільговими? Ми не могли вирахувати пасажиропотік. У нас не було можливості. Зараз ця можливість є. Ми по будь-якому пасажиру можемо вичислити, де він проїхав, як і скільки. Система транспортних карток для цього й створювалася. Чому пільговик має сидіти і думати: це 29 чи 27 маршрут? У нього є право скористатися пільгою - все. Він не має записувати собі в зошиті, пільговий це чи ні. Тож нехай департамент транспорту максимально відкриє всі маршрути і зробить їх пільговими спочатку там, де є валідатори. А тим часом перегляне умови щодо встановлення валідаторів і дасть приватним перевізникам термін - наприклад, до 1 грудня 2024 року - встановити валідатори. Зараз ціна валідаторів знизилася, і їх можна купити. Просто хтось зацікавлений у цьому, а хтось - ні", - вважає Степан Руденко.

Як пояснила заступниця директора – начальниця управління організації транспортної інфраструктури та поводження з відходами департаменту транспорту та окремих питань комунального господарства міської ради Аліна Наславська, пільгові перевезення діють на 17 маршрутах. Із них 7 - ЧТУ, та 10 - приватні. Такий перелік, за її словами, був затверджений віддавна. При цьому у приватному транспорті із міського бюджету відшкодовується 30% від посадкових місць на пільгових маршрутах.

Міський голова Роман Клічук зауважив:

"Пільговиків - 70 тисяч. Це практично третина міста. І з держбюджету ми не отримуємо відшкодувань ні копійки. Це було ухвалено ще років 15 тому, що один маршрут є пільговий, а інший альтернативний, який їде схожим маршрутом, є непільговим. Ці 17 маршрутів покривають місто фактично з усіх боків".

Аліна Наславська додала, що наразі укладені договори між мерією та приватними перевізниками на встановлення 69 валідаторів. Поки що ці валідатори у приватних автобусах не встановлені, тож там запровадити пільговий проїзд, окрім цих 10 маршрутів, щодо яких уже раніше укладений договір, немає можливості.

На думку депутата від "Пропозиції" Михайла Шкурея, тепер, коли із запровадженням транспортних карток пільга стала адресною, немає сенсу робити лише частину маршрутів соціальними, місто так не економить. Бо таким чином пільговик змушений робити пересадки кілька разів, щоб їхати безкоштовно, що, відтак, - витрати для міського бюджету. Замість цього він би міг сісти на будь-який маршрут, який йому підходить, і прямим рейсом доїхати до потрібного місця.

"Коли №29 і №6 були приватними, то у цьому списку 17-ти соціальних маршрутів, можливо, і була логіка. Маршрут №6 був пільговим, №29 - непільговим, вони їхали практично паралельно. Але ж зараз уже є транспортні картки, пільга стала адресною. Пільговик має право одномоментно проїхати по маршруту. Йому треба проїхати із Роші, №29 його влаштовує. Але цей маршрут не пільговий. То він що, поїде на №6, потім пересяде на тролейбус? Просто ввімкніть логіку. Ми перевантажуємо цими пересадками транспорт. Цей список треба переглянути. Зараз у ньому немає логіки", - переконаний Михайло Шкурей.

Які маршрутки наразі є пільговими:

№1, Коровія-ТЦ "Метро"

№3, вулиця Садова – вулиця Вижницька

№4, вулиця Садова – Цецино

№6, вулиця Садова – вулиця Заставнівська

№8, вулиця Садова – Клокучка

№9, завод "Гравітон" – площа Соборна

№10А, ринок "Центральний" – Садки

№15, вулиця Садова – вулиця Дунайська

№16, вулиця Садова – вулиця Квітковського

№19, вулиця Садова – вулиця Литовська

№21, вулиця Ткачука – вулиця Рівненська

№23, Садгора – вулиця Південно-Кільцева

№24, Ленківці – вулиця Сторожинецька

№26, завод "Гравітон" – вулиця Скальда

№27, вул. Садова – вулиця Степового

№36, Чорнівський млин – вулиця Садова

№37, Чорнівський млин – вулиця Садова

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Галина Олійник
26-07-2024, 18:20
Коментарів 1 Переглядів 4 642

Hаписав: Богдана, Коментарів: 0, Новин: 0, 27 липня 2024 00:51
В новині:
Молодець Степан Руденко! Оце справжній народний депутат, який дійсно піклується про людей, і мислить мудро! Як справжній господар нашого міста. Таких людей нам потрібно більше в керівництві!8


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.