RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Вчора, 17 липня, у Чернівцях презентували нову бренд-концепцію міста, реалізовану за підтримки німецьких партнерів.

Про це повідомляє кореспондентка molbuk.ua.



За словами директора департаменту соціально-економічного розвитку міськради Сергія Бостана, для розробки бренд-концепції вдалося отримати грант у рамках програми EU4Business, яка фінансується німецьким територіальним міжнародним співробітництвом. З місцевого бюджету на це кошти не виділяли.



Щоб обрати символіку та кольори, проводили опитування серед чернівчан, експертів та екскурсоводів. У ньому взяло участь майже 700 людей.

"У першій частині презентації говорили саме про бренд-стратегію, дослідження, ті елементи, які вшиваються в кожен із цих символів, які ми маємо в різних відображеннях. Через мерч-продукцію та символізацію в окремих напрямках місто будуть впізнавати", – каже Сергій Бостан.



Також у концепції хотіли зазначити, що Чернівці – це міжкультурний край.



"У шрифтах, кольорах та символіці передана певна візитівка Чернівців. У головному логотипі зображені стрілки, які зводяться в центрі. Це символізує, що місто завжди у центрі подій, а також історично відкрите до людей різних етнічностей та віросповідань", – розповідає Бостан.



Бостан наголошує, що потрібно офіційну символіку міста відрізняти від бренду.



"Ми повинні розуміти, що бренд – це значно ширше поняття. У нас звикли всі розуміти бренд, що це просто або логотип, або символи, але це значно більше. Бренд може бути туристичний, бізнесовий. Ми намагаємося використовувати цю основну концепцію для різних напрямків. Тому бренду як такого не було", – ділиться Сергій Бостан.



Однак не всі чернівчани задоволені такою розробкою. Директор Чернівецької торгово-промислової палати Василь Ляхович зазначає, що люди за кордоном не будуть впізнавати місто, оскільки квітка не асоціюватиметься з ним.



"Бренд – це товарний знак, який люди мають впізнавати. Як ми цією квіткою можемо зацікавити весь світ, щоб всі знали, що це Чернівці? У нас є наш Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, який входить у світову спадщину ЮНЕСКО. Ось що є наш бренд, ми не можемо це так легко викинути. Я нічого не маю проти пісні Володимира Івасюка "Червона рута", але сюди воно не підходить. Потрібно також було порадитися з виробниками, які експортують свою продукцію. На жаль, люди за кордоном не зрозуміють, що це Чернівці. Можна було б хоч якось ратушу нашу поєднати", – вважає Василь Ляхович.





Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Сьогодні, 18:19
Коментарів 1 Переглядів 1 070

Hаписав: yura, Коментарів: 392, Новин: 0, Сьогодні, 18:56
В новині:
КРИШТАЛЕВО ЧЕСНОЇ ЖІНКИ (ФОТО 1, 6, 9), ЯКА РОЗПОВІЛА ПРО НАДЗВИЧАЙНО НЕОБХІДНУ НОВУ БРЕНД-КОНЦЕПЦІЮ ЧЕРНІВЦІВ, АБСОЛЮТНО НЕ СПРАВЕДЛИВО НЕ ЗГАДАНА КЕРІВНА ПОСАДА У ДЕПАРТАМЕНТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКРАДИ, АБО У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВІЙ ПАЛАТІ, АБО У ЧЕРНІВЕЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ, АБО В ЮНЕСКО

КОЖЕН КРИШТАЛЕВО ЧЕСНИЙ ДИРЕКТОР ВВАЖАВ БИ ЗА ЧЕСТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ЇЙ ЗАЙМАНУ НИМ ПОСАДУ

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


НАТО – крок за кроком, або маємо те, що маємо. Блог Ярослава Волощука
Я не випадково у фразі використав відомі слова першого Президента України Леоніда Кравчука
Алея – для стихійних базарників і безхатьків. Блог Надії Будної
Мешканці Гравітону скаржаться, що Алею небайдужості в їхньому мікрорайоні перетворили на стихійний базар
ВІДЕО Переглянути все відео

Відкриті простори, спортивні майданчики, дитячі табори та розважальні центри готові прийняти дітей та подарувати їм незабутні літні дні. Ця стаття допоможе вам зорієнтуватися та обрати найкращий спосіб, як провести літо вашій дитині.

Якщо інтернет є необхідним для вашої роботи, навчання чи звичайного життя, рекомендуємо потурбуватися про стабільне підключення до мережі навіть без світла.


Новий заклад "Чорні вівці" на вулиці Воробкевича – це не просто місце, де можна скуштувати свіже прохолодне крафтове пиво, але й насолодитися справжнім гастрономічним святом. У цьому магазині вас чекають не тільки різноманітні види пива, але й велика кількість смачних страв.

Теніс - це не просто спорт, це мистецтво, яке об'єднує гравців і вболівальників з усього світу. Його популярність зростає завдяки видатним зіркам, які своїми досягненнями та майстерністю вписали свої імена в історію. Давайте познайомимося з деякими з них.

Ми запрошуємо тебе у простір, де ти реалізуєш всі свої фантазії, а ми тобі у цьому допоможемо. YuKo Studios - це команда, яка буде з тобою на одній хвилі від старту до фінішу. Все це заради того, щоб ТВІЙ контент вийшов на високий рівень.