RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Вчора, 17 липня, у Чернівцях презентували нову бренд-концепцію міста, реалізовану за підтримки німецьких партнерів.

Про це повідомляє кореспондентка molbuk.ua.



За словами директора департаменту соціально-економічного розвитку міськради Сергія Бостана, для розробки бренд-концепції вдалося отримати грант у рамках програми EU4Business, яка фінансується німецьким територіальним міжнародним співробітництвом. З місцевого бюджету на це кошти не виділяли.



Щоб обрати символіку та кольори, проводили опитування серед чернівчан, експертів та екскурсоводів. У ньому взяло участь майже 700 людей.

"У першій частині презентації говорили саме про бренд-стратегію, дослідження, ті елементи, які вшиваються в кожен із цих символів, які ми маємо в різних відображеннях. Через мерч-продукцію та символізацію в окремих напрямках місто будуть впізнавати", – каже Сергій Бостан.



Також у концепції хотіли зазначити, що Чернівці – це міжкультурний край.



"У шрифтах, кольорах та символіці передана певна візитівка Чернівців. У головному логотипі зображені стрілки, які зводяться в центрі. Це символізує, що місто завжди у центрі подій, а також історично відкрите до людей різних етнічностей та віросповідань", – розповідає Бостан.



Бостан наголошує, що потрібно офіційну символіку міста відрізняти від бренду.



"Ми повинні розуміти, що бренд – це значно ширше поняття. У нас звикли всі розуміти бренд, що це просто або логотип, або символи, але це значно більше. Бренд може бути туристичний, бізнесовий. Ми намагаємося використовувати цю основну концепцію для різних напрямків. Тому бренду як такого не було", – ділиться Сергій Бостан.



Однак не всі чернівчани задоволені такою розробкою. Директор Чернівецької торгово-промислової палати Василь Ляхович зазначає, що люди за кордоном не будуть впізнавати місто, оскільки квітка не асоціюватиметься з ним.



"Бренд – це товарний знак, який люди мають впізнавати. Як ми цією квіткою можемо зацікавити весь світ, щоб всі знали, що це Чернівці? У нас є наш Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, який входить у світову спадщину ЮНЕСКО. Ось що є наш бренд, ми не можемо це так легко викинути. Я нічого не маю проти пісні Володимира Івасюка "Червона рута", але сюди воно не підходить. Потрібно також було порадитися з виробниками, які експортують свою продукцію. На жаль, люди за кордоном не зрозуміють, що це Чернівці. Можна було б хоч якось ратушу нашу поєднати", – вважає Василь Ляхович.





Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
18-07-2024, 18:19
Коментарів 0 Переглядів 7 282



Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.