Вчора, 17 липня, у Чернівцях презентували нову бренд-концепцію міста, реалізовану за підтримки німецьких партнерів.
Про це повідомляє кореспондентка molbuk.ua.
За словами директора департаменту соціально-економічного розвитку міськради Сергія Бостана, для розробки бренд-концепції вдалося отримати грант у рамках програми EU4Business, яка фінансується німецьким територіальним міжнародним співробітництвом. З місцевого бюджету на це кошти не виділяли.
Щоб обрати символіку та кольори, проводили опитування серед чернівчан, експертів та екскурсоводів. У ньому взяло участь майже 700 людей.
"У першій частині презентації говорили саме про бренд-стратегію, дослідження, ті елементи, які вшиваються в кожен із цих символів, які ми маємо в різних відображеннях. Через мерч-продукцію та символізацію в окремих напрямках місто будуть впізнавати", – каже Сергій Бостан.
Також у концепції хотіли зазначити, що Чернівці – це міжкультурний край.
"У шрифтах, кольорах та символіці передана певна візитівка Чернівців. У головному логотипі зображені стрілки, які зводяться в центрі. Це символізує, що місто завжди у центрі подій, а також історично відкрите до людей різних етнічностей та віросповідань", – розповідає Бостан.
Бостан наголошує, що потрібно офіційну символіку міста відрізняти від бренду.
"Ми повинні розуміти, що бренд – це значно ширше поняття. У нас звикли всі розуміти бренд, що це просто або логотип, або символи, але це значно більше. Бренд може бути туристичний, бізнесовий. Ми намагаємося використовувати цю основну концепцію для різних напрямків. Тому бренду як такого не було", – ділиться Сергій Бостан.
Однак не всі чернівчани задоволені такою розробкою. Директор Чернівецької торгово-промислової палати Василь Ляхович зазначає, що люди за кордоном не будуть впізнавати місто, оскільки квітка не асоціюватиметься з ним.
"Бренд – це товарний знак, який люди мають впізнавати. Як ми цією квіткою можемо зацікавити весь світ, щоб всі знали, що це Чернівці? У нас є наш Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, який входить у світову спадщину ЮНЕСКО. Ось що є наш бренд, ми не можемо це так легко викинути. Я нічого не маю проти пісні Володимира Івасюка "Червона рута", але сюди воно не підходить. Потрібно також було порадитися з виробниками, які експортують свою продукцію. На жаль, люди за кордоном не зрозуміють, що це Чернівці. Можна було б хоч якось ратушу нашу поєднати", – вважає Василь Ляхович.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
18-07-2024, 18:19
0
7 146