“Чернівцігаз Збут” почав виплачувати кошти споживачам за спожитий газ у травні. За тиждень повернули клієнтам 300 тисяч гривень помилково сплачених коштів.
Про це повідомляє пресслужба "Чернівцігаз Збут".
“Загалом ми отримали від клієнтів заяв на повернення 753 тисячі гривень, тож 39% коштів ми вже повернули. Повернення переплат триває і ми дуже просимо наших клієнтів набратися терпіння. На жаль, воєнний стан та дії ГК “Нафтогаз України” уповільнюють процес повернення коштів”, – сказала директорка ТОВ “Чернівцігаз Збут” Катерина Параска.
Зміна постачальника для побутових споживачів ТОВ “Чернівцігаз Збут” відбулась у червні, хоча офіційна дата зміни постачальника на інформаційній платформі оператора ГТС України зазначена 01.05.2022 р.
Через відсутність повідомлень споживачами з боку нового постачальника ТОВ “ГК “Нафтогаз України”, частина клієнтів перерахувала оплату за травень на рахунки попереднього постачальника.
“Нам офіційно стало відомо про переведення наших клієнтів до “постачальника останньої надії” лише 12 червня. Після того, як ми дізнались з інформаційної платформи ТОВ “Оператор ГТС України” про зміну постачальника, ми почали інформувати про це наших споживачів”, – зазначила директорка компанії.
У компанії уточнили, що автоматично перевести переплату з особового рахунку у ТОВ “Чернівцігаз Збут” на особовий рахунок клієнта у ТОВ “ГК “Нафтогаз України” неможливо, оскільки це різні юридичні особи. Наразі відсутній погоджений сторонами механізм автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів.
“Якщо споживач має переплату або сплатив за газ помилково, він може надіслати нам заяву на повернення коштів”, – зазначає директорка ТОВ “Чернівцігаз Збут”.
Нагадаємо, наразі понад 90% побутових споживачів України опинилися на обслуговуванні ТОВ “ГК “Нафтогаз України”.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
8-07-2022, 21:52
0
4 865