У "Чернівціводоканалі" споживачам, які вчасно не повірили лічильник, будуть нараховувати платіжки за певною нормою. 18 тисяч споживачів мають повірити лічильники до 1 березня
Відповіді на важливі питання надали у "Чернівціводоканал".
Скільки неповірених лічильників?
Якщо лічильник не повірений, система обліку водоканалу буде нараховувати оплату – 7,5 куба на одну людину. Тобто якщо сім’я з чотирьох людей використовувала 10 кубів води і сплачувала за це 230 гривень за старим тарифом, то після нововведення їм будуть нараховувати 30 кубів води, незалежно від того, скільки вони спожили. У такому разі за новим тарифом за воду будуть приходити платіжки на 840 гривень на місяць.
"У місті дуже багато неповірених лічильників. Маємо загалом 65 тисяч споживачів, а в базі підприємства – 18 000 лічильників обліку води, дані про повірку яких відсутні. "Чернівціводоканал" перейшов на нову систему обліку, і якщо лічильник не повірений, не вносять показники", – каже начальниця Центру обслуговування споживачів Оксана Побєда.
Як дізнатися, чи лічильник повірений?
Споживачі, які не повірили лічильник, матимуть 30 днів, щоби зробити це. Повіряти прилад доведеться за власні гроші до 1 березня. У водоканалі пояснюють, що повірка лічильника не закладена у їхній тариф.
"Повіряють лічильник на воду раз на чотири роки. Про те, що у вас неповірений лічильник, можна дізнатися з платіжки на воду, де вказують дати необхідної повірки. Якщо платіжки не отримуєте, ця інформація має бути у паспорті лічильника або свідоцтві попередньої повірки лічильника. Також контролери водоканалу носять приписи про необхідність повірки. Є про це інформація в Центрі споживачів за номером телефону: 52-58-58, 52-23-94", – продовжує Оксана Побєда.
Як виконують повірку лічильника?
У Чернівцях кілька фірм виконують повірку лічильників. Це можуть зробити зі зняттям лічильника або одразу на місці. Якщо знімають лічильник і відносять його на повірку, це буде коштувати 130 гривень, якщо це зроблять на місці, вартість послуги становитиме 270-320 гривень.
"Якщо людина знімає лічильник на повірку, вона повинна прийти у Центр обслуговування споживачів і написати заяву на розпломбування. Необхідно дочекатися контролера, щоби він зняв пломбу. Адже за самовільне зняття пломби накладають штраф. Потім можна зняти лічильник, віднести його на повірку і, коли це зроблять, встановити прилад та знову покликати контролера для відновлення пломби. Цей процес довший, але вдвічі дешевший, ніж повірка лічильника без його зняття.
Якщо фірми виконують повірку без зняття лічильника, вони роблять це спеціальним обладнанням, за кілька днів споживачеві на електронну пошту приходить свідоцтво про повірку лічильника. Також цей документ із даними надходить і у нашу базу, тож споживачеві не потрібно нікуди йти. Крім того, нам подають останні показники лічильника", – пояснює пані Оксана.
Чому важливо зробити повірку лічильника?"Якщо не надавалися показники лічильника, тариф нараховувався за середніми показниками, і вони не збігалися з показниками споживачів. Внести їх у систему неможливо, бо лічильник не повірений і система не дозволяє це зробити. Тому дуже часто, коли ми отримуємо показники після повірки, здійснюємо перерахунок, і споживач, який нібито мав борг, його немає, навіть є переплати", – зазначила Оксана Побєда.
Де зробити повірку лічильника?Повірити лічильник можна в одній з наступних фірм:
ТОВ "Метртехсервіс", тел.: 097-933-19-97, 095-777-35-95
ДП "Буковинстандартметрологія", тел.: 523-601, 511-464
"Еврика", тел.: 57-58-33
"Гекон", тел.: 050-338-33-07.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
24-01-2022, 12:57
0
4 042