За зміну валідаторами у тролейбусах користуються до трьох пасажирів.
Переважно за проїзд розраховуються готівкою. За листопад від оплати з валідорів отримали 80 гривень, йдеться в публікації "МБ".
– Безготівково в тролейбусах розраховується переважно молодь, використовують для цього телефон. А тепер молоді в тролейбусах їде мало, тому більшість пасажирів дають за проїзд 5 гривень, – каже виконувач обов’язків Чернівецького тролейбусного управління Михайло Олексюк.
У Чернівецькому тролейбусному управлінні вважають, що насамперед потрібно було запроваджувати картку чернівчанина, а вже потім заохочувати людей використовувати валідатори.
– Якби в нас була картка чернівчанина, могли би обліковувати пільговиків, – каже Михайло Георгійович. – Ми їздили в Івано-Франківськ і там вивчали досвід запровадження електронного квитка.Там почали саме з картки галичанина і знають, скільки пільговиків перевозять, скільки коштів на це витрачають. Там
немає кондукторів, а пасажири розраховуються за допомогою стаціонарних валідаторів. Натомість є контролери, які перевіряють пасажирів, чи оплатили проїзд, якщо ні – штрафують. Таку систему в Івано-Франківську ввели у квітні. У нас до цього ще далеко. Наразі навіть кондуктори не хочуть ходити з
валідаторами по салону. Запитую, чому цього не роблять, а вони пояснюють, що немає стільки пасажирів, щоби ходити з валідатором у руках. Запевняють, за потреби, збігають у кабіну до водія і принесуть валідатор, якщо у когось немає готівки.
До епідемії валідаторами значно активніше користувалися, до них пасажири вже починали звикати. А тепер транспорт не працює на повну силу, молоді немає, більшість пасажирів – це пенсіонери.
– Наразі у нас є понад 60 валідаторів. Кілька днів тому отримали ще вісім валідаторів, які маємо встановити в тролейбусах, – зазначив Михайло Олексюк. –
Стаціонарні валідатори є майже у всіх тролейбусах, а у "гармошках" встановили навіть по два. Але вони ще не відпрацювали свої гроші.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
2-01-2021, 14:30
0
1 735