"Гарячій" телефонній лінії системи безоплатної правової допомоги – 5 років.
З цієї нагоди відбулася пресбрифінг, на якому розповіли про допомогу, яку надає контакт-центр, пише molbuk.ua.
Цілодобово на номер 0 800 213 103 звертаються тисячі людей з різних куточків України. Контактний центр системи БПД має два стаціонарні офіси у Чернівцях та Сумах.
"Ми працюємо цілодобово, 24 години на добу, 365 днів на рік. Приймаємо по 35-45 тисяч дзвінків на місяць. Коли потрібно швидко отримати консультацію, можна зателефонувати на нашу лінію та оттримати ті відповіді, які ми потребуємо", - зазначив директор регіонального центру з надання вторинної правової допомоги Чернівецької області, Аркадій Мунтяну.
"До нас звертаються люди з різноманітними питаннями, подекуди це питання не правового характеру. В кожній ситуації ми намагаємося допомогти людині, вказати їй напевний алгоритм дій, або куди їй звернутися. Кожного дня звертаються більше 1000 людей. Оператор, опрацьовуючи дзвінок разом із людиною переживає її складну життєву ситуацію, це потруюує високої емоційної стійкості. Звичайно в нас є ліміт - це 5 хвилин, але оператори намагаються зорієнтувати людину в тій чи іншій ситуації", - каже начальниця контактного центру Ольга Волощук.
Чернівецький відділ контакт-центру спеціалізується на консультування громадян з питань надання БПД, прийнятті повідомлень про випадки затримання осіб, забезпеченні оперативного зв’язку з усіма центрами системи БПД тощо. У чернівецькому відділі контакт-центру працюють 17 операторів. Якщо людина потребує юридичних консультацій чи роз’яснень, її з’єднують з фахівцями сумського відділення.
Особливість контактного центру системи БПД полягає в його мультифункціональності. Це і довідкова служба – людина може отримати інформацію про адреси, номери телефонів центрів та бюро правової допомоги, дізнатися контакти інших установ, якщо клієнта потрібно переадресувати. Це і широкий спектр правових консультацій – юристи надають роз’яснення не з окремих галузей права, а з абсолютно різних правових питань – кримінального, цивільного…. Це і отримання алгоритму дій в тій чи іншій ситуації: куди звернутися, які документи зібрати тощо.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram