RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook

Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook

Стало відомо, скільки грошей витратили на політичну рекламу у Facebook партійні осередки на Буковині.

Відповідну інформацію опри люднила громадянська мережа "Опора", пише molbuk.ua



На сторінці "Слуга народу - Чернівці" рекламна кампанія до місцевих виборів почалась 23 серпня із реклами допису з привітанням з Днем Незалежності голови партії у Чернівецькій області Віталія Другановського. Ця реклама обійшлась ПП "Слуга Народу" від 200 до 299 доларів. Також зі сторінки “Слуга народу - Чернівці" буковинці могли бачити заклики підписатися на сторінку партії зі словами "Якщо вам небайдужа доля Чернівецької області, підписуйтесь на нашу сторінку" та "Підписуйтесь, якщо по-справжньому любите Чернівецьку область". Так само рекламувалися дописи з інформацією про презентацію Стратегії розвитку Чернівецької області, рейтингами підтримки політичних партій, пріоритетами партії у розвитку області та міста, місцевими новинами з коментарями Віталія Другановського. Загалом за останній місяць зі сторінки “Слуга Народу - Чернівці” запустили 59 рекламних кампаній, які коштували 4 тис 833 долари.

Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook
Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook


Зі сторінки партії “Єдина Альтернатива” впродовж 15 серпня - 26 вересня рекламувалися 26 постів із закликами підписуватися на сторінку, інформацією про форуми партії, відео зі словами підтримки партії від місцевих жителів, розробкою так званої Ідеї Міста, над якою працює команда Єдиної Альтернативи, а також відео-візитівки членів та членкинь партії. Варто зазначити, що на сторінці також рекламувалися 5 постів про Романа Клічука - кандидата на посаду мера від “Єдиної Альтернативи”. Усю рекламу на сторінці оплатила “Єдина Альтернатива”, загалом вона коштувала близько 1 тис 197 доларів.

Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook
Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook


Активно інструмент політичної реклами використовують і на сторінці місцевого осередку "ЄС" - "Європейська Солідарність - Чернівці". З цієї сторінки буковинці могли бачити загальноукраїнські новини з коментарями політиків "Європейської Солідарності", просвітницькі відео та тексти, вітальні пости, а також уривки з телевізійних програм та блогів за участі Петра Порошенка, членів та членкинь місцевого осередку партії. Рекламувалась й інформація та відео про підписання меморандуму про співпрацю між осередками партій "ЄС" та "Демократична Сокира" та відео зі словами підтримки від буковинців. Варто зазначити, що на сторінці рекламувалося і багато інформації про діяльність голови осередку партії Василя Максимюка: про спонсорування Турніру з боксу за Кубок Погодіних та участь у сесіях міської ради. Усю політичну рекламу за минулий місяць, яка загалом коштувала близько 249 доларів, сплатили зі сторінки "Європейська Солідарність".

Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook
Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook


Також буковинці могли бачити у своїй стрічці новин і рекламу від політичної партії “За Майбутнє”. 13 рекламних постів оплатила одна із кандидаток у депутатки від партії Оксана Ватаманюк. Це були пости про з'їзд політичної партії, жіночий рух чернівецького осередку "За майбутнє", інформація про відкриття офісу партії, а також короткі відео від чернівчан, які висловлюють свою підтримку партії. Інші ж 8 постів оплатила сторінка "Політична партія "ЗА МАЙБУТНЄ"". Загалом вартість політичної реклами зі сторінки "Буковина ЗА Майбутнє" складає 649 доларів.

Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook


На сторінці обласного осередку “Голосу” “Голос - Чернівецька область” рекламувалися 9 постів, вартість яких склала 243 долари. Це були дописи з просвітницькою інформацією про місцеві вибори у 2020 році, а також уривки з телевізійних програм з представниками “Голосу” та Сергієм Притулою, який балотується на посаду міського голови Києва.

Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook
Сім тисяч доларів за місяць: стало відомо, які партії на Буковині найбільше себе рекламували на Facebook


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Юлія Леськова
30-09-2020, 13:21
Коментарів 0 Переглядів 2 154


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.