У Чернівцях аудитори виявили порушень на загальну суму понад 1,2 млн грн під час ревізії комунального підприємства "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад", яка надає транспортні послуги ОДА, обласній раді та їх підрозділам.
Як повідомляє molbuk.ua, про це йдеться у прес-релізі управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області.
"Автотранспортний парк налічує 34 одиниці транспортних засобів, з яких 96% випущені більш як 15 років тому, зокрема 56% – понад 20 років тому. Як наслідок, підприємство витрачає значні суми коштів на ремонт автотранспорту. До того ж вартість ремонту окремих транспортних одиниць сягала 118–208 тис. грн, а загалом за 2018–2019 роки витрачено на ремонт транспорту 1352,1 тис. гривень. Загалом ревізією виявлено фінансових порушень на 1252,6 тис. грн, з них незаконних витрат та недостач коштів та майна на 604,6 тис. гривень", - зазначається у прес-релізі.
Читайте також: Пальне для наших "слуг": як зникає бензин у Чернівецькій ОДА, і до чого тут Богдан КовалюкЗокрема, підприємство незаконно витратило понад пів мільйона гривень на виплату окремим працівникам заробітної плати. А 18 працівникам надавалася премія в розмірах, що перевищували визначений колективним договором максимально допустимий рівень, 21 працівнику нараховано та виплачено матеріальних допомог на суми, що перевищували один посадовий оклад, 14 працівникам понад розміри, визначені колдоговором, установлено доплати за розширення зони обслуговування та 3 працівникам – за високу професійну майстерність.
Через внесення недостовірних даних до актів виконаних робіт з ремонту приміщень адмінбудівлі обласної ради та облдержадміністрації підприємство було зайво сплачено підрядній організації 48,6 тис. гривень. Також ревізія визнала, що протягом 2019 року підприємство закупило автотранспортні послуги майже на пів мільйона гривень не на конкурсних умовах, як визначено у законодавстві. Під час закупівлі автотранспортних засобів та вишки автомобільної переможцями визнано учасників, пропозиції яких не відповідали вимогам тендерної документації.
Під час ревізії виявили недостачу 6 кубометрів дров на суму 4,8 тис. грн. З обліку підприємства необґрунтовано списано 34 куб. м дров на суму 20,7 тис. грн. за дні, коли опалювальний період вже було завершено або ще не розпочато (під час ревізії виявлено дрова та відображено як лишки). Виявлено випадки списання пально-мастильних матеріалів, запасних частин без відповідних обгрунтувальних документів та понад встановлені норми недостачі пального загалом на 3,9 тис. грн, а також інші фінансові порушення.
"Під час ревізії відшкодовано втрат фінансових і матеріальних ресурсів на 53,5 тис. грн. та усунуто інших фінансових порушень на 101,5 тис. грн. За результатами ревізії підприємству надіслано вимоги про усунення виявлених порушень. На 4 осіб складено протоколи про адмінправопорушення з фінансових питань та на 3 – про порушення законодавства про закупівлю. Матеріали ревізії передано для розгляду до правоохоронних органів", додали у держаудитслужбі.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
30-04-2020, 11:44
0
2 920