У Чернівцях від сьогодні, 2 квітня
відновлено роботу Центру надання адміністративних послуг.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби Чернівецької міськради.
Як зазначається, ЦНАП розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи:
– Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).
– Реєстрація місця проживання.
– Зняття з реєстрації місця проживання.При наданні вищезазначених адміністративних послуг, в період дії карантину,
необхідно дотримуватися такого порядку:Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів. В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.
У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.
Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.
Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.
5. Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Заборонено прийом заявників з явними ознаками ГРВІ.
Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету документів поштою чи в електронному вигляді на адреси:
doz.econom@gmail.com,
admincnap@ukr.netМожливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами:
– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
50-90-72
50-90-73
50-90-74– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:
50-90-75
50-90-76
50-90-77– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби :
57-18-75– для отримання необхідної інформації та консультації щодо інших адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, в тому числі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання:
50-90-92
50-90-84
50-90-82
50-90-81
50-90-77
50-90-76– для отримання необхідної інформації та консультації щодо громадських об’єднань:
58-52-19.Для мешканців Садгірського району для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг і документів дозвільного характеру пропонуємо звертатися за телефоном
56-05-40.Для мешканців Першотравневого району для отримання необхідної інформації та консультації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання –
58-44-45.
2-04-2020, 12:10
0
2 711