DataLife Engine > Новини Чернівців > У Чернівцях відновив роботу ЦНАП: які послуги надає установа

У Чернівцях відновив роботу ЦНАП: які послуги надає установа

У Чернівцях відновив роботу ЦНАП: які послуги надає установа

У Чернівцях від сьогодні, 2 квітня відновлено роботу Центру надання адміністративних послуг.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Чернівецької міськради.

Як зазначається, ЦНАП розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи:

– Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).

– Реєстрація місця проживання.

– Зняття з реєстрації місця проживання.


При наданні вищезазначених адміністративних послуг, в період дії карантину, необхідно дотримуватися такого порядку:

Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів. В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.

У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.

Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.

Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.
5. Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Заборонено прийом заявників з явними ознаками ГРВІ.

Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету документів поштою чи в електронному вигляді на адреси: doz.econom@gmail.com, admincnap@ukr.net

Можливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами:

– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:

50-90-72

50-90-73

50-90-74


– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:

50-90-75

50-90-76

50-90-77


– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби :

57-18-75

– для отримання необхідної інформації та консультації щодо інших адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, в тому числі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання:

50-90-92

50-90-84

50-90-82

50-90-81

50-90-77

50-90-76


– для отримання необхідної інформації та консультації щодо громадських об’єднань:

58-52-19.

Для мешканців Садгірського району для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг і документів дозвільного характеру пропонуємо звертатися за телефоном 56-05-40.

Для мешканців Першотравневого району для отримання необхідної інформації та консультації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 58-44-45.




Повернутися назад