RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Гроші – від підприємців і родичів: хто фінансував кандидатів у нардепи на Буковині

Кожен із чотирьох кандидатів у народні депутати від "Слуги народу", який балотувався по мажоритарці на Буковині, витратив на передвиборчу кампанію щонайменше 450 тисяч гривень.

Такі дані надали у фінансових звітах переможців виборчих гонок, які оприлюднені на офіційному сайті Центральної виборчої комісії.



"МБ" проаналізував остаточні фінансові звіти кандидатів, які вже скоро стануть депутатами, а також документи політиків, які були за крок до перемоги на виборах, та з’ясував, хто і які суми давав їм на піар та агітацію.

Кандидат Олена Лис витратила на свою рекламу та агітацію під час виборів понад 662 тисячі гривень. Її виборчий фонд складався переважно із фінансових внесків фізичної особи підприємця Лакусти Дмитра Миколайовича. Ще 102 тисячі гривень Лис задекларувала як власні кошти, передбачені на формування виборчого фонду.

Кандидат на окрузі №202 Максим Заремський витратив на агітацію 486 тисяч гривень. Його виборчий фонд наповнювала також лише одна людина – Попков Максим Миколайович. Ще 33 тисячі гривень кандидат задекларував у звіті як власні гроші, передбачені на витрати фонду.

Георгій Мазурашу, який здобув перемогу на виборчому окрузі №203, на свою агітацію витратив понад 455 тисяч гривень. Фонд кандидата упродовж передвиборчої кампанії наповнювався внесками підприємця Веліженкова Максима Олеговича. Власних грошей Мазурашу задекларував у фінзвіті лише 29,2 тисячі.

Кандидат на окрузі №204 Валерій Божик на агітаційну продукцію витратив 568 тисяч гривень. Згідно з даними у фінансовому звіті Божика, кандидат сам профінансував власну передвиборчу кампанію.

У Чернівцях кандидатка від партії "Європейська солідарність" Наталія Фрунзе за підсумками виборів опинилась на четвертому місці, здобувши понад чотири тисячі голосів виборців. На свою кампанію вона витратила понад 243 тисячі гривень. За даними фінансового звіту кандидатки, всі ці кошти надійшли чотирма внесками мешканця Чернівців Танасія Гуцула. При цьому кандидатка офіційно не використала на агітацію жодної власної гривні.

Її колега з 202-го округу Олександр Купчанко вказав у своєму остаточному фінансовому звіті майже 22 тисячі гривень власних коштів та 15,4 тисяч внесків. Гроші на агітацію представнику "ЄС" надав житель Чернівців Олександр Зубов двома платежами. Як відомо, Купчанко зайняв 11-те місце за підсумками виборів на окрузі, отримавши трохи більше, ніж 1500 голосів виборців.

Партія Порошенка висунула на "румунському" окрузі кандидата Євгена Романюка, який зайняв на виборах дев’яте місце. За даними із звіту, він на свою агітацію витратив понад 16 тисяч гривень, з яких 11 тисяч – внесок жительки Новоселицького району Наталії Руснак.

А ось кандидат на окрузі №204 від партії "ЄС" Андрій Стецюк, за підсумками підрахунку голосів, опинився четвертим з кінця. Він самостійно профінансував власну кампанію на суму майже 32 тисячі гривень.

Микола Федорук, який на цих виборах на чернівецькому окрузі поступився представниці "Зе-команди" Олені Лис, на свою агітаційну кампанію витратив майже пів мільйона гривень. Майже 30 тисяч з них – це власні кошти кандидата, решта – внески фізичних осіб. Серед них – підприємець та ексдепутат міськради Роман Дрінь, підприємець та помічник Федорука Олександр Пєстов й інженер Віктор Самборський.

Як відомо, Федорук отримав на виборах підтримку понад дев’яти тисяч чернівчан.

Іван Рибак, який балотувався до парламенту на окрузі №202, але програв, витратив на свою агітацію понад 100 тисяч гривень із власної кишені, а також 257 тисяч – із внесків. Цікаво, що кампанію кандидатові фінансував також міський голова Кіцманя Сергій Булега, який вніс понад 30 тисяч гривень до фонду Рибака. Також одними зі спонсорів кампанії кандидата були колишній директор "Святошинського лісопаркового господарства" на Тернопільщині Олег Миколенко та його дружина Анна. Окрім того, гроші на вибори Рибаку давали його помічники Любомир Пітеляк, Вадим Щорчук та інші.

Нардеп Григорій Тіміш витратив на кампанію понад 213 тисяч гривень. Усі ці гроші вказані у фінансовому звіті як власні кошти кандидата. Як відомо, Тіміш опинився на четвертому місці за підсумками виборів до парламенту, отримавши довіру майже восьми тисяч виборців округу.

Народний депутат Максим Бурбак, якому не вдалося перемогти на виборах представника "Слуги народу" Валерія Божика, витратив майже 700 тисяч гривень упродовж кампанії. З них лише 15 тисяч вказані у звіті як власні кошти кандидата. Серед спонсорів кампанії вказано чимало відомих у Чернівцях людей – ексдепутат міськради, підприємець Михайло Прозоровський, колишній директор телеканалу "ТВА" Вадим Пелех, дружина політика Тетяна, а також батько нардепа Юрій Бурбак. Нагадаємо, кандидат, за підсумками виборів, отримав понад 16 тисяч голосів виборців 204-го округу.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
17-08-2019, 23:06
Коментарів 0 Переглядів 2 428


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Можна побачити роботи Тараса Полатайка, Станіслава Туріни, Віолетти Олійник та інших


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.