З першого березня у тролейбусах маршруту № 4 будуть запровадили мобільні валідатори. Такий розрахунок із пасажирами вже два тижні діє у тролейбусах №2. Та в тролейбусному депо зазначають, що кондукторам працювати з валідаторами важко, вони не встигають видавати чеки, і виручка зменшилася, пише molbuk.ua.
“Щоби було нормально видавати квитки, потрібні ще й стаціонарні валідатори. Одного мобільного валідатора недостатньо. Кондуктори не встигають працювати з мобільним валідаторами. Уже це відчули, бо виручка зменшилася на 6-8 відсотків. Особливо важко кондукторам у години пік. Для роботи з валідатором потрібно, щоби тролейбуси не були заповненими. Тому спочатку ми пускали на маршрут №2 шість тролейбусів, а тепер десять, – каже виконувач обов’язків начальника тролейбусного управління Михайло Олексюк.
Серед проблем, з якими стикалися кондуктори, те, що валідатор зависав, і взяти гроші з пасажирів вже неможливо. Тоді підвозять інший валідатор.
“Поки що не беремо гроші з безготівкових карток пасажирів, бо у банку нам не відкрили рахунок. Тож навіть не будемо знати, куди йдуть ці гроші.
Кондукторам важко працювати з трьома картками. Часто бувало, що кондуктори плутали картки: замість студентської на дві гривні проводили повною на три гривні. Маємо проблему із тим, що у тролейбусах-"гармошках" кондуктор просто не встигає всіх обійти, а у нас таких тролейбусів багато”, - зазначив Михайло Олексюк.
Завдяки валідатором вдається бачити пасажиропотік. Щоправда, і тут наразі цифри неточні.
“Побачили кількість пільговиків, які їздять у тролейбусах. Ми перевозили пільговиків за коефіцієнтом 1,8, тобто на десять платних пасажирів є 18 пільговиків. Та зараз маємо у будні дні коефіцієнт 0,9, у вихідні 1,2-1,3. Але не впевнений, що це точні цифри. Вони знизилися через те, що кондуктор не встигає всім роздати квитки”, – каже Михайло Георгійович.
Тролейбусники зазначають, що важче буде працювати з валідаторами на тролейбусах №3,5, де пасажири виходять і заходять. Тому там валідатори з’являться в останню чергу.
“З 1 березня кондуктори почали працювати з мобільними валідаторами у тролейбусі №4. Потім, за графіком, тролейбуси №1,6 і лише наприкінці їх запровадять у тролейбусах №3,5. Якщо до того часу не встановлять стаціонарні валідатори, у тролейбусному управлінні буде економічний колапс, адже кондуктори не зможуть впоратися з таким напливом пасажирів, які є у тролейбусах №3,5. Один мобільний валідатор у тролейбусі – це мало. Обов’язково потрібні стаціонарні. А ще потрібно привчити пасажирів розраховуватися у такий спосіб”, – сказав Михайло Олексюк.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
2-03-2019, 15:25
0
3 957