Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
«Не платіть за розбиту пляшку у супермаркеті»: фахівці розповіли про права споживачів

В управлінні захисту прав споживачів закликають покупців активніше відстоювати свої права.

Надія Кутиніна, начальник відділу контролю у сфері торгівлі, робіт, послуг Головного управління Держпродспоживслужби у Чернівецькій області, пояснила, як поводитися у супермаркеті у різних ситуаціях.



Ситуація: цінник не збігається з ціною на касі

Цінник призначений для того, щоби інформувати споживача про назву товару і ціну товару. І споживач повинен розраховуватися лише за цінником. У нас багато таких скарг, коли ціна на ціннику не збігається з цінною на касі. І ми вирішуємо ситуацію на користь споживачів. Супермаркет за сприяння захисту прав споживачів повертає гроші.

Якщо виникло непорозуміння з цінником, напишіть заяву на ім’я директора магазину. Вкажіть своє прізвище, контактний телефон. У заяві повідомте, що під час купівлі ціна на ціннику не збігалася з ціною на касі. Різниця становить таку-то суму. Прохання повернути кошти, які незаконно отримав магазин, тому що ціна на ціннику повинна дорівнювати ціні на касі.

Заяву пишуть у двох примірниках. Одну заяву віддають адміністрації магазину. Інший примірник залишають споживачеві, і на ньому адміністратор повинен підписатися, вказати, хто і коли прийняв заяву. Якщо впродовж кількох днів адміністрація магазину заяву не розглянула, тоді з копією потрібно приходити до управління захисту прав споживачів. Потрібно мати чек. Також бажано сфотографувати цінник у магазині, щоби було якомога більше доказів. Будемо проводити перевірку і вживати заходів.

Пояснення на кшталт "не встигли замінити цінники" у жодному разі не стосується покупця. Це відповідальність працівників закладу.

Ситуація: випадково зачепили пляшку на полиці і розбили її

Полиці мають бути розраховані конкретно для певного виду товару. Наприклад, якщо це для пляшок – то полиці мають бути з бортиками. Щоби споживач не міг зачепити товар. Проходи у магазинах повинні залишати широкими.

Якщо так сталося, що товар впав із полиці і розбився, то за законом вважається, що це сталося з вини продавця, а споживач не винен. Адже заклад не забезпечив нормальні умови для покупок. Нічого платити у такому разі не потрібно – це незаконно.

Щоби вимагати сплати від покупця, магазин може подати на нього до суду і там довести його вину. Тільки через суд можна заставити споживача сплатити.
Є гарячі лінії магазинів, є управління захисту прав споживачів. Зрештою, можна у такому разі викликати поліцію. Правоохоронці, найімовірніше, будуть на боці споживача. А власнику порадять за відшкодування збитків звертатися до суду.

Ситуація: змушують класти речі у камеру схову

Споживач не зобов’язаний користуватися камерами зберігання. Їх облаштовано лише для зручності покупця. Але якщо людина не хоче туди складати свої речі, має на це право.

Якщо покупець має аналогічний товар, як у магазині, може показати охоронцю на вході ці речі.


Довідка

Якщо у вас виникли запитання з приводу прав споживачів, звертайтеся до управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в області вулиця Бандери, 6, телефон (0372) 52-52-68, 52-72-02.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Рейтинг:
(голосів: 1)
11-01-2019, 23:48
Коментарів 0 Переглядів 2698

загрузка...
Збив людину і втік: поліцейські встановлюють деталі ДТП на Буковині
Внаслідок наїзду автомобіля 70-річна жінка отримала тілесні ушкодження
У західних областях синоптики прогнозують грози та шквали

Вдень 16 червня у західних областях очікуються грози, подекуди град та шквали 15-20 м/с
Популярне Коментують
• Новини
Loading...




















Тайний намєснік Зєлі і подпольщіца Оксанка. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня, що минає – у блозі Олександра Мостіпаки
«Тягнуть оберемки гілок»: як на Трійцю виламують липи в Чернівцях. Блог Надії Будної
Священики наголошують на тому, що на Святу Трійцю заради традицій не варто нищити природу
Штири від Васі, сто від Іллюші  - і всі від ЗЕ. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня, що минає – у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Детские коляски на сайте Kloomba
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Робимо повірку лічильників води з "Гекон" (на правах реклами)

Дуже важливо вчасно виконувати його обслуговування та повірку лічильника
Мережа «Копійочка» вже вкотре дарує вам призи! (новини компанії)

31 травня мережа магазинів потрібних речей "Копійочка" поповнилась ще одним магазином в м. Чернівці, по вул. Головна 215
Печера "Чудо сіль": дихаєш сіллю – почуваєшся молодим (на правах реклами)

Мікроклімат соляної печери має антисептичний та дезінфікуючий вплив на дихальні шляхи та шкіру
Нова медична лабораторія «МеДіС» у Чернівцях – точні аналізи європейської якості (на правах реклами)

Відтепер для того, щоб отримати якісні результати складних лабораторних досліджень, чернівчанам не потрібно їхати до Львова чи Києва