RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Зміна руху маршруток: як досвід Вінниці можуть перейняти Чернівці

Зміна руху маршруток: як досвід Вінниці можуть перейняти Чернівці

У Чернівцях сьогодні почала діяти нова схема руху маршрутних автобусів. Вона передбачає тимчасову ліквідацію маршруток №11, 12 та 40 і кардинальну зміну напрямку ще десяти автобусних маршрутів.

Нововведення мали стартувати ще учора, 20 червня. Однак через те, що окремі перевізники навмисне відтерміновували отримання листів від мерії з повідомленнями про розірвання договорів, реально цей процес запустився лише сьогодні.

Тим часом мешканці міста почали обурюватися – мовляв, такі зміни лише погіршать добирання до центру Чернівців. Натомість у міській раді переконують, що ситуація з перевезеннями лише покращиться, значних проблем для пасажирів не виникне.

Читайте також: Зміна руху маршруток: як до центру Чернівців добиратись із околиць міста

Заступник мера Володимир Середюк назвав ці зміни "транспортною реформою" і запевнив, що вона має більше переваг, аніж недоліків.

"Визнаю, що нинішні зміни – непопулярний крок, але страйк перевізників вказав на проблеми із перевезеннями там, де немає тролейбусного сполучення. А там, де працювали тролейбуси, ситуація була контрольованою. Тож, найбільше проблем є з напрямками на Рошу, Садгору і Калічанку", - розповів посадовець.

Чи справді Чернівці стоять на порозі реформи, яка здатна упорядкувати рух громадського транспорту і повернути вплив ратуші на сферу перевезень пасажирів у місті?

Досвід Вінниці

Вінниця – один з небагатьох яскравих прикладів в Україні, який демонструє якісні пасажирські перевезення громадським транспортом.

Реформування цієї сфери розпочалося ще у 2008 році. Тоді за кредитні кошти міська влада закупила для комунального підприємства 15 автобусів великої пасажиромісткості.

Завдяки участі міста у спільній із Швейцарією програмі, з 2006 по 2011-й роки Вінниця отримала 116 трамвайних вагонів – при чому, безкоштовно.

Зміна руху маршруток: як досвід Вінниці можуть перейняти Чернівці


Місто повністю забезпечили технічною, ремонтною базою та навчанням працівників. Вінницька влада змогла реалізувати проект на 13 мільйонів гривень – де 50% тіла кредиту сплачувала держава, а інші 50 – міський бюджет.

Після того, як фахівці вивчили пасажиропотік, у 2011 році була змінена організація пасажирських перевезень. У мерії запевнили – усе задля того, щоб позбутися нелегальних приватних перевізників та хаотичного руху транспорту. Натомість перевагу надали електротранспорту.

"Проблеми, які ми мали з транспортом, поступово зникли. Наразі пасажирські перевезення виконуються безпечно, комфортно і на високому рівні", - запевнив начальник служби експлуатації Вінницької транспортної компанії Микола Заверюха.

Читайте також: Чому Чернівцям потрібно відмовитись від маршруток, - точка зору

Міська влада запевнила, що завдяки нововведенням, у місті приватних таксі стало на 40 відсотків менше. А ось тролейбусів, трамваїв та автобусів на лінії вийшло більше.

Зміна руху маршруток: як досвід Вінниці можуть перейняти Чернівці


Усі вони підпорядковуються Вінницькій транспортній компанії – комунальному підприємству, котре об’єднало відразу три автопарки.

Тут координують щоденний вихід на лінії шести трамвайних, 16-ти тролейбусних і 14-ти автобусних маршрутів. А це – 74 трамваї, 131 тролейбус і 52 автобуси. Усе – аби саме цим, муніципальним транспортом користувалися вінничани.

Зміна руху маршруток: як досвід Вінниці можуть перейняти Чернівці


Маршрути громадського транспорту у Вінниці не дублюються. Водії муніципального транспорту працюють в уніформі і виходять на маршрути за чітким графіком – з 05.30 до 24.00. І якщо цього не дотримано – є своя система впливу: як заявили у транспортній компанії, передбачені і стимулювання, і депреміювання.

Окрім того, в місті вирішили проблему курсування приміського транспорту. Влада добилася того, щоб мінімізувати кількість таких автобусів у центрі Вінниці.

Усе це відбулося у Вінниці, як і в Чернівцях, не без спротиву "приватників". Та тут відіграла роль чітка позиція і воля міської влади. Люди підтримали ініціативу місцевих чиновників, і досі радять, як зробити, аби стало іще краще.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
21-06-2018, 14:56
Коментарів 0 Переглядів 4 272


У Чернівцях відбудуться заходи до Дня пам’яті жертв Голодоморів
У Чернівецькій області переходи громад до ПЦУ відбуваються менш інтенсивно, ніж у сусідніх областях
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.