“Люди у кризу змінюють машини та їздять у відпустки”, - відомий маркетолог про споживачів

Новини Чернівців / Публікації
3 839
0
“Люди у кризу змінюють машини та їздять у відпустки”, - відомий маркетолог про споживачів


Дмитро Розенфельд не прочитав жодної книги з маркетингу і радить це робити іншим. При цьому Дмитро Розенфельд один із найуспішніших маркетологів України — власник маркетологового агентства. Він експресивно і нестандартно вчив чернівецьких підприємців, як правильно продавати свої послуги на семінарі “Формула компанії”. А molbuk.ua розповів, про те, чому “ведемося” на маркетологові “пастки” та чому у період кризи витрачаємо найбільше грошей на розваги.

Про кризу та розваги. Ми думаємо, що ми люди дуже логічні, але насправді, коли мова заходить про споживання, поводимо себе зовсім ірраціонально. Робимо непердбачувані вчинки. Наприклад, статистка показує, що у період кризи насамперед найбільше заробляє індустрія розваг — аквапарки, кіно, казино тощо. Це психічний захист, бо ми будь-яку копійку, яку заробляємо у період кризи, сприймаємо, як приз собі. Кажемо собі “Я місяць собі у всьому відмовляв, сидів без жодної копійки, а от піду і куплю джинси, бо я їх заслужив. Я повинен себе порадувати”. А ось коли у тебе є гроші, думаєш, навіщо ті нові джинси, ще старі не зносив, гроші краще. Коли у сейфі багато грошей, людина кожну копійку витягає звідти з великим небажанням. А коли нічого немає, то хоч джинсами втішимося. Тому у кризу люди змінюють машини, ходять у казино, їздять у відпустку. Це захисний тумблер економіки. Ви звернули увагу, що всі заможні країни живуть набагато бідніше, ніж ми.
Можу навіть порівняти це з жінкою. Коли у жінки все добре, вона ходить ненафарбована, у старих кросівках. А коли все погано, вона має виправляти ситуацію, - ходить на підборах, розмальована. Так само спрацьовує наша психіка, коли у нас все добре, ми розслаблені і нам нічого не потрібно.

Про супермаркет і маркетингові “пастки”. У наших супермаркетах є величезна кількість маркетингових пасток. Наприклад, купуєш напій, а поруч бачиш акцію, що купивши дві пляшки напою, отримуєш склянку у подарунок. Насправді вдома цього барахла предостатньо. Але ж спрацьовує бажання отримати щось більше і людина вдало купує замість півлітра чотири літра напою.

На цьому ірраціональному мисленні маркетологи підловлюють своїх жертв. І неможливо не підловитися на ці всі штуки, бо я, будучи маркетологом, сам підловлююся на цьому. Я чудово пам’ятаю, як я заплатив на 600 євро більше за машину, бо у салоні при зачиненні дверей лампочка гасла повільно. При здоровому глузді я би зробив таке? Ні. Але у той момент я був у стані афекту. Я бачу ці маркетингові пастки. Але якщо це гарно, я із задовленням на це купуюся.

Про правильний похід у супермаркет. Найкраще у супермаркет відправляти чоловіка. Але з чітким списком продуктів. Треба писати конкретно, яку вагу, скільки відсотків, якої фірми, якої упаковки. І тоді він купить саме те, що ви просили. Чоловік із меншою ймовірністю накупить купу барахла.

Жінка йде у супермаркет з цілковитою впевненістю, що знає, що купити. А зрештою вона “ведеться” на всю рекламу, яку бачить.

Про маркетингові таємниці. Не буду розповідати правила, як втекти від маркетингу виробників. І це не означає, що це погано. Це міф, що уникаючи маркетингових пасток, щось вдасться зекономити. Іноді на це доведеться витратити більше часу, ніж отримаєте ефекту.

Питання маркетингу — це не бажання обманути. Маркетологи просто виокремлюють якусь особливість, щоби люди надали перевагу цій продукції. Маркетологи виділяють товар серед інших, щоби людина купила саме його. І насправді нам подобаються гарні товари, які вміють себе запропонувати на ринку.

Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Новини Дня

00:45
Що приклеїти на підошву – лайфхаки, щоб взуття не ковзало
00:30
Кому не можна пити кефір? Дізнайтесь, чи входите ви в групу ризику
00:15
Є у кожному домі: чотири продукти, які часто їдять довгожителі світу
22 лютого, 2025
23:45
5 знаків Зодіаку, яким навесні загрожує небезпека: будьте обережні, якщо ви у списку
23:15
Не тільки м'ясо: 12 найкращих продуктів із високим вмістом заліза
22:58
Орбан зробив цинічну заяву про "те, що залишиться" від України
22:34
Папа Римський переніс астматичний криз, його стан критичний, - Ватикан
22:10
"Так несподівано": померла багаторічна завідувачка терапевтичного відділення лікарні на Буковині
22:00
У 4 знаків Зодіаку починається нове життя. Вони відродяться з попелу
21:36
Правила без винятків: 7 речей, які ніколи не варто прати в гарячій воді
21:15
«Раджу всім не вішати носа». Професору ЧНУ Юрію Макару – 90 років, а він досі викладає
ексклюзив
20:59
У Генштабі підтвердили ураження нафтоперекачувальної станції у Краснодарському краї
20:36
Снайпери ліквідували морпіхів РФ, які просувались через річку - відео
20:13
Українська ракета "Трембіта": експерт оцінив, чи зможе вона прорвати ППО Москви
19:58
Що робити, якщо домашній Wi-Fi погано працює: зверніть увагу на деякі предмети
19:38
Трамп погрожує Україні "проблемами" за відмову від угоди з ресурсами
19:16
Герої Буковини: на війні загинув молодий воїн Василь Беслюбняк
18:58
Чому каву п'ють з холодною водою: просте пояснення, що з нею потрібно робити
18:34
ЄС не може погодити 20 мільярдів євро для України
18:11
Українські біатлоністи - восьмі в естафеті ЧС-2025
17:59
Ця консерва - найкращий продукт для здоров’я людей похилого віку: зміцнить серце та кістки
17:40
Як правильно рахувати зарплату: скільки реально отримуємо на руки та чи вигідніше працювати через ФОП
17:20
Україна очікує на нові постачання F-16 цього року, - Зеленський
17:00
Хотів купити інструмент: на Буковині аферисти видурили у чоловіка 56 тисяч
16:40
В Міненерго звернулись до українців: що варто зробити кожному
Більше Новин

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм