RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Каспрук назвав два варіанти вирішення "тролейбусного" питання у Чернівцях

Каспрук назвав два варіанти вирішення "тролейбусного" питання у Чернівцях

Обговорення питання закупівлі 50 нових низькопідлогових тролейбусів за допомогою кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку буде виноситися на чергову сесію Чернівецької міськради 26 січня, пише molbuk.ua

Щоби дійти спільного рішення, в тому числі і з тими депутатами, які виступають проти кредиту та нових тролейбусів, а підтримують придбання за бюджетні кошти вживаного транспорту з Європи, у міськраді 20 січня влаштували громадські слухання з цього приводу. На зустріч прийшли представники провідних компаній з виробництва тролейбусів в Україні, представники ЄБРР, а також тих міст, які вже вирішили придбати за кредитні кошти від ЄБРР нові тролейбуси, зокрема, з Івано-Франківська. Проте депутатів-противників кредиту ці слухання не переконали.

Каспрук назвав два варіанти вирішення "тролейбусного" питання у Чернівцях


Зокрема, депутат від фракції “Самопоміч” Богдан Ковалюк презентував власний проект, в якому розписав, що можна придбати за кошти, які будуть витрачені на повернення кредиту. А керівник фракції “Рідне місто” Василь Продан образився на міського голову за те, що той не дав йому слова, і покинув сесійну залу.

Читайте також: "Якщо Чернівці відмовляться від кредиту на тролейбуси, ці гроші отримає інше місто", - представник ЄБРР

- Сьогодні переломний момент. Ми розуміємо, що якщо нічого не змінимо, тролейбус може зникнути з нашого міста, - зазначив міський голова Чернівців Олексій КАСПРУК. - А це не тільки найбільш економний вид транспорту, а й найбільш екологічний. Наша мета — зробити тролейбус більш ефективним, доступним, комфортним для чернівчан. Є декілька шляхів розвитку. Один із них — це прийнята урядом програма розвитку мережі електротранспорту в Україні, яку фінансово підтримує Європейський банк реконструкції та розвитку. Це фактично навіть не банк, а міжнародна фінансова інституція, яка спрямовує фінанси на розвиток міст. Особливо це стосується Східної Європи та пострадянського простору. Згідно цієї програми більше ста мільйонів євро виділено на модернізацію електротранспорту у містах України. Цією програмою мають скористатися більше 20 міст. Багато хто з наших колег вже нею скористалися, підписали відповідні угоди. Дехто вже навіть провів процедури закупівлі нових тролейбусів. Завдяки цій програмі близько 50 нових низькопідлогових тролейбусів можуть вийти на вулиці міста вже наступного року. Не треба також забувати грантову складову — один мільйон євро. Це подарунок місту. Це 30 мільйон гривень, які не треба повертати.

Інший шлях — закупити вживані тролейбуси з Європи за бюджетні кошти, періодично закуповуючи нові, зауважує мер.

- Я переконаний, що і один, і другий шлях мають як свої переваги, так і недоліки. Але моє особисте бачення — що шлях, який запропонував уряд і ЄБРР, є більш правильним, - додав міський голова. - Бо це дозволить нам швидко змінити ситуацію на ринку пасажирських перевезень, забезпечити відповідний інтвервал руху тролейбусів у місті, відповідний комфорт, у тому числі для людей похилого віку, маломобільних, для людей із дитячими візочками. Ми це неодноразово обговорювали, позиція депутатського корпусу розділилися. Ця дискусія на фаховому рівні була проведена, щоби дати відповідь на ті всі відкриті питання, які неодноразово лунали у ЗМІ, у виступах про те, що це “ярмо на шиї наших дітей, яке вони будуть давати”, про те, що “європейські структури нас намагаються використати як людей, які з третього світу”. Про те, що наші вітчизняні виробники не можуть запропонувати сьогодні якісні тролейбуси, а виключно вживані тролейбуси, яким 25-30 років.

Якщо Чернівці не візьмуть участі в цій програмі, то є інші міста, які з задоволенням на це погодяться, а чернівчанм доведеться їздити у вживаному транспорті, зауважив мер.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Галина Олійник
23-01-2017, 11:43
Коментарів 0 Переглядів 2 755


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.