Протягом 21-25 листопада працівники МКП “Реклама” проводили рейд з виявлення виносної реклами (так званих “спотикачів”) у Чернівцях, яку власники вчасно не прибрали з вулиці.
Під час п'ятиденного рейду працівники “Реклами” виявили 36 “спотикачів”, що їх власники підприємств, яким належала виносна реклама, не занесли після завершення роботи організації, всупереч постанові міської ради.
Про це кореспондентові molbuk.ua розповів
керівник МКП “Реклама” Тарас УНГУРЯН.
-На численні звернення громадян, відповідно до рішення 23 сесії V скликання від 27.12.2007 року №489 "Про порядок отримання документів на встановлення зовнішньої виносної малогабаритної реклами в м. Чернівці (спотикачі)" був виданий наказ про інспектування вулиць міста по дотриманню порядку виносної реклами після закриття підприємств (організацій). Були виявлені порушники які не дотримуються правил. Після складання відповідного акту був проведений демонтаж 36 “спотикачів”, і це лише у центрі Чернівців, - наголосив Тарас Унгурян. - Чимало фірм ще й прикріплювали виносну рекламу тросами, ланцюгами, що заборонено. Втім, у нас є спеціальні інструменти для демонтажу цих конструкцій. Наразі всі “спотикачі” знаходяться у нас на складі. Ми готові віддати їх власникам, єдине, що їм потрібно буде відшкодувати витрати за демонтаж, зберігання. Це близько 120 гривень.
МКП “Реклама” й надалі проводитиме аналогічні рейди іншими районами міста. Щоби підприємці стали більш законослухняними, підприємство вирішило розіслати всім фірмам інструкції щодо того, в який час і в якому вигляді повинна знаходитися на вулиці виносна реклама.
-На “спотикачі” було багато скарг мешканців, пенсіонерів, яким ці конструкції заважають рухатися тротуарами, - пояснює Тарас Унгурян. - Повірте, нам неприємно демонтовувати “спотикачі” і потім вислуховувати докори підприємців. Але ж вони також мають розуміти, що потрібно дотримувати закону і поважати інших.
Фото з фейсбук-сторінки Тараса Унгуряна
28-11-2016, 13:40
0
3 396