Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Міська рада оголошує конкурс - є вакантні посади

10 листопада 2016 року в каб. № 202 в приміщенні Чернівецької міської ради (м. Чернівці, Центральна площа, 1) відбудеться конкурс на заміщення вакантних посад:

– заступника начальника управління, начальника економічно-виробничого відділу управління капітального будівництва департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради;

– головного спеціаліста економічно-виробничого відділу управління капітального будівництва департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради;

Відповідно до Порядку проведення конкурсу та згідно з Типовим професійно-кваліфікаційними характеристиками посад встановлюються кваліфікаційні умови до кандидатів на посаду:

– заступника начальника управління, начальника економічно-виробничого відділу управління капітального будівництва департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради: громадянство України, освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (будівельна); стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;

– головного спеціаліста економічно-виробничого відділу управління капітального будівництва департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради: громадянство України, освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (будівельна) стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
1 фотокартку розміром 3 х 4 см.;
документи про освіту;
Декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про запобігання корупції";
паспорт громадянина України; довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
письмову згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); копію трудової книжки.

Кандидати допущені до участі у конкурсі, складають іспит на знання Конституції України, Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", інших законодавчих та нормативно-правових актів з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково. Заяви приймаються з 06 жовтня по 06 листопада 2016 року за адресою: м. Чернівці, Центральна площа, 1, відділ з питань кадрової роботи, каб. 305, тел. 52-51-00.
Автор: Igor

Рейтинг:
(голосів: 1)
27-10-2016, 09:19
Коментарів 0 Переглядів 2992

«Червона» зона: уряд встановив нові обмеження у Чернівецькій області
Чотири райони Буковини і два міста увійдуть до "червоної" зони карантинних обмежень з понеділка, 2 листопада
На голову і членів Чернівецької ТВК чиниться тиск, – «Єдина альтернатива»
"Єдина альтернатива" заявила, що низка політсил намагається заблокувати процес встановлення результатів місцевих виборів у Чернівцях
Скільки нових випадків зараження COVID-19 зафіксували сьогодні на Буковині
Загальна кількість випадків від початку епідемії становить 21273
Популярне Коментують
• Новини










«Краще би вибори перенесли на весну». Блог Марини Кавкало
Перед виборами кандидати так активно взялися щось робити, що треба було вибори відкласти. Хай би ще щось відремонтували
І пільговий проїзд, і талони на ікру…Блог Юлії Леськової
Часто буваю випадковим свідком різних розмов між пасажирами громадського транспорту
Ребус  із  багатьма  невідомими
Наші вибори – то завжди певна загадка
загрузка...
«Мене це стосується. А тебе?» – стартує національна благодійна акція на користь онкохворих дітей*

Каси супермаркетів "АТБ" по всій країні заполонили благодійні товари, обличчям яких стали українські зірки: “Мене це стосується. А тебе?”
Стильні вишиті сорочки, плаття і костюми: у магазині «Svitla Vushuvanka» у Чернівцях знають, що пасує українцям!*

У Чернівцях оригінальні варіанти вишиванок пропонує магазин традиційного одягу і аксесуарів Svitla Vushuvanka.
«Повзуча» інфекція – герпес. Причини, симптоми. Де можна здати аналізи в Чернівцях?*

Про симптоми, профілактику та лабораторні дослідження герпесу – у матеріалі.
Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*

Про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
Соковите м’ясо з мангалу, смачні страви з печі, п’янкі коктейлі і крутий кальян! Траторія «Gorno» на вулиці О. Кобилянської чекає на вас!*

Якщо ви хочете смачно поїсти, не витративши на обід всі заощадження, і при тому приємно провести час, насолоджуючись атмосферою, тоді траторія "Gorno" ідеальний варіант для вас
Буковина онлайн: замовлення продуктів в інтернет-магазині «АТБ»*

Наразі чималої популярності серед покупців набув перший в Україні продуктовий інтернет-магазин "АТБ" повного циклу.
Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

Як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла [b]засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК.