RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » "Завдяки" депутатам пільговики Чернівців досі не їздять безкоштовно, - Каспрук

"Завдяки" депутатам пільговики Чернівців досі не їздять безкоштовно, - Каспрук

Вже двічі депутати на сесії не спромоглися забезпечити пільговикам безкоштовний проїзд у громадському транспорті Чернівців. Усі варіанти, запропоновані міською владою, вони критикують, але й свого варіанту не висувають. Діючи за принципом "чим гірше, тим краще". А в результаті від цього страждають прості чернівчани.

Про це під час брифінгу п’ятого вересня заявив міський голова Чернівців Олексій КАСПРУК, пише molbuk.ua

- Сесія піде вже на третю спробу вирішити важливі для міста питання. На сьогодні ми запропонували механізм, як забезпечити пільговий проїзд чернівчан, - зазначив мер. - З першого вересня десятки тисяч пільговиків могли на 17-ти маршрутах їздити безкоштовно на дачу, до міста, лікарні... На сьогодні цей механізм депутатами не прийнятий. Кажуть – "не так, неправильно". Як правильно – не кажуть. Або обговорюються якісь нереальні речі. Наприклад: "Давайте виділимо 120 мільйонів гривень на перевезення". Але ми не можемо виділити ці кошти. Ми не можемо проїсти стільки грошей. Ще один варіант, який пропонують, - "давайте примусимо всіх перевізників возити пільговиків задарма". Ну, не примушуються вони. Можна підняти тариф, як це робили при Віталію Михайлішині для всіх чернівчан. Щоби ті, хто платять, оплатили пільговиків. Якщо це вихід… Але навіть цей вихід не дуже пропонують. Кричать: "Давайте вводимо мораторій!"

На продовження сесії шостого вересня буде розглядатися питання щодо безкоштовних пільгових маршрутів. Якщо рішення буде ухвалене, виділені необхідні кошти, то вже найближчим часом розпочнуться такі перевезення, запевняє О.Каспрук.

- На продовженні сесії шостого вересня розглядатиметься питання. Якщо приймають – ми готові найближчим часом забезпечити укладання договорів і розпочати перевезення людей, - сказав мер. - Якщо не укладають – то я просто хочу, щоби громада знала, що є така політична сила "Рідне місто", яка в опозиції до міського голови і живе за принципом "чим гірше, тим краще". На цю політичну силу орієнтуються декілька депутатів з фракції "Свобода", декілька депутатів з фракції "Самопоміч", декілька депутатів з фракції "Батьківщина". Їхнє завдання – показати, що в місті все погано і проблеми в місті не вирішуються. Тому все блокують.

Щоби перевізники не могли диктувати чернівчанам свої умови та оголошувати всеміський страйк, вимагаючи підвищення тарифів за проїзд у маршрутках, потрібно мати альтернативу приватним перевізникам. Тобто комунальний транспорт, який становитиме хоча би чверть від загальної кількості громадського транспорту в місті, переконаний О. Каспрук:

- Я хотів би чітко продемонструвати, як слова розходяться зі справами: мене звинувачують у тому, що я лобіюю перевізників. Я запропонував, щоби купити місту автобуси, щоби місто могло раз і назавжди унеможливити такі речі, як той ганебний страйк, коли перевізники фактично паралізували місто без попередження, - зазначив мер. - Гадаю, багато чернівчан це пам’ятають. І не впевнений, що хтось із них хоче повторення цього. Для того, щоби ми могли забезпечити перевезення міським комунальним автобусним транспортом на тих маршрутах, де приватний перевізник не забезпечує якість виконання робіт. Для того, щоби ми зірвали приватну монополію, цей зговір на ринку приватних автобусних перевезень. Поясню ситуацію: у нас немає автобусів, ми як влада оголосили конкурс. На сьогодні на всі маршрути подалися ті всі перевізники, що були. Вони домовилися між собою і розділили маршрути. І на 19 та 10 маршрути подається перевізник ПП "Багіра". І інший перевізник туди не лізе. Так що має зробити міська влада? Знову визначити "Багіру" перевізником, на яку скаржаться тисячі чернівчан вже багато років? У нас має бути інструмент впливу на цю ситуацію. Не хоче ніхто брати участі, - значить, ми будемо перевозити. Я переконаний, що відмова депутатів виділяти кошти на закупівлю автобусів (хоча ми це вже обговорювали в сесійній залі і більшість депутатів тоді казала "так, це треба робити!") – це є "пас" перевізникам. Це є можливість приватним перевізникам тримати за горло автобусні перевезення у Чернівцях. Тримати за горло чернівчан, владу, мера, страйкувати… Причому я абсолютно не ставлю собі за мету щодо того, що перевезення мають бути виключно комунальним транспортом. Є інвестори, вони створювали робочі бази, там працюють чернівчани. Нехай працюють. Але місто має мати 15-25 відсотків на цьому ринку. Для того, щоби не давати тримати себе за горло.

Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Галина Олійник
5-09-2016, 18:08
Коментарів 0 Переглядів 1 861


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.