У газовому підприємстві області обіцяють впорядкувати прийом громадян, відтак черги зникнуть. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Чернівцігаз".
У Центрі обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз" запровадили номерну черговість обслуговування, що позбавляє відвідувача необхідності очікування в живій черзі.
Начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Чернівцігаз" Дмитро Мотовілін пояснює: "Кожному нашому клієнту хол-менеджер Центру призначає номер, за яким його викличуть для надання послуги. Знаючи свій номер та номер поточного обслуговування, клієнту непотрібно чекати в черзі. Натомість він може розраховувати власний час і прийти пізніше. Перевагу має абонент який має менший номер. Зареєструватися в номерній черзі і отримати свій номер черговості обслуговування можливо також на наступні 2 робочі дні".
Окрім запровадження номерної черги, збільшили також і кількість операторів, що ведуть прийом. Замість 5 операторів, тепер одночасний прийом будуть вести 7 працівників ЦОК. За кожним працівником закріплено окремий напрямок надання послуг (укладання договорів, оформлення субсидії тощо), що підвищую як якість обслуговування, так і пропускну спроможність Центру.
Зміни також торкнулися і графіку прийому споживачів. Внаслідок перерозподілу функціональних обов’язків, 4 оператори Центру обслуговування проводитимуть прийом і в п’ятницю, яка раніше була не прийомним днем.
Також, відтепер компанія дає можливість клієнтам отримати консультацію, надати необхідний для оформлення тієї чи іншої послуги пакет документів та передати покази лічильника за допомогою електронної пошти - contact@cv.104.ua.
16-10-2015, 17:34
0
1 701