RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


У Чернівцях планують створити новий бренд міста.

Про це повідомляє департамент соціально-економічного розвитку та стратегічного планування



Чернівчан та гостей міста запрошують взяти участь в опитуванні, яке стане кроком у розробці бренду міста. Прагнемо почути голос кожного і врахувати при створенні нового образу міста, який поєднає його історичну спадщину і сучасні реалії.

Опитування має на меті дослідити відношення до міста місцевих жителів, колишніх мешканців, туристів та тих, хто ніколи не відвідував Чернівці. Це допоможе відповісти на питання "Хто ми?", "Які наші сильні сторони" та "Якими ми хочемо бути в майбутньому?".
Долучитися до опитування можна, перейшовши за посиланням тут.

Опитування є анонімним, тож кожен може відповісти чесно та допомогти у розвитку майбутнього Чернівців.


На базі дослідження буде розроблений бренд міста, його айдентика та комунікаційна стратегія. Елементи айдентики використовуватимуться на сувенірах, в офіційних документах, а також в просуванні міста, підвищенні його впізнаваності, позиціонуванні в країні та світі, залученні інвестицій та туристів, а також інших аспектах промоції та розвитку міста.

Сергій Бостан, директор департаменту соціально-економічного розвитку та стратегічного планування зазначає:

"Цей проєкт є чудовою можливістю визначити образ Чернівців для майбутніх поколінь. У часи, коли країна переживає війну та пройшла через низку трансформацій, в містах формується нова реальність. Ця реальність включає в себе важливий внесок військових і волонтерів, релокацію бізнесу, підтримку від міжнародних партнерів і донорів. Все це створює новий контекст. Бренд міста стає інструментом для відображення цього контексту, зберігаючи при цьому його історію. Ми віримо, що спільно з мешканцями ми зможемо передати дух міста та зробити його центром культури та бізнесу".

За впровадження бренд стратегії відповідає OCB Agency. Очікується, що ця ініціатива сприятиме розвитку міжнародного партнерства та залученню інвестицій до міста.


Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
7-11-2023, 17:40
Коментарів 0 Переглядів 1 827

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.