Понад 30 тисяч буковинців торік уже заплатили штрафи за паркування в недозволених місцях. Це на чверть більше, ніж рік тому. Більшість водіїв оштрафували у Чернівцях.
– Протягом 2010 року підрозділи дорожньо-патрульної служби ДАІ області наклали штрафів на 31 тисячу 841 порушника, – розповів старший інспектор відділу ДПС ДАІ УМВС України в Чернівецькій області майор Анатолій ДРОНЬ. – А наслідком неправильного паркування стають затори.
Однак водіїв, схоже, такі штрафи розміром 255-400 гривень не лякають.
– Мало того, що їхати неможливо через лід, то ще й повиставляли машини на дорозі, – обурюється водій Іван ПАЛАГНЮК, штовхаючи машину під гору на вул. Б. Хмельницького. – Це ж скільки треба мати розуму, щоб у таку ожеледицю паркуватися на схилі? Залишають машини по обидва боки, а не дай Боже занесло – як мінімум побита машина. Зупинився, щоби пропустити зустрічного, а під гору виїхати вже не можу, хоч і маю зимові шини!
Натомість неподалік, у центрі міста на вул. І. Франка, парковка напівпорожня. На тротуарі з протилежного боку від неї затишно вмостилися три "скромні" позашляховики.
Стоянка коштує дві гривні за годину. Однак власники дорогих авто не платять. Їм легше пред’явити
посвідчення чи залишити авто на тротуарі.
Евакуатори допомагали краще за штрафи– Всі машини, які паркуються в недозволених місцях, потрібно забирати на штрафмайданчики, бо порядку немає, – обурюється паркувальник, який працює на вулиці І. Франка. – Ті нещасні дві гривні мало хто платить, бо в кожного мільйон різних посвідчень. ДАІ не працює належним чином, потрібно ж евакуатори використовувати!
Інший паркувальник Олександр БУКОТАР з ностальгією пригадує, як ще два роки тому в місті чергували евакуатори.
– Коли працювали евакуатори, залишати машини будь-де водії боялися, – каже чоловік. – Знаю це, бо сам працював на евакуаторі. Тільки-но водій бачив, що біля його машини проїжджає евакуатор, одразу вибігав на вулицю і забирав авто. Було багато таких, які сперечалися, але, якщо машина вже завантажена, доводити правоту слід уже на штрафмайданчику. За день забирали до 15 машин. А нині, щоби не платити за парковку, пред’являють посвідчення чорнобильців, учасників бойових дій, проте найбільше службових посвідчень. Залишають також машини просто на узбіччі, а потім то тролейбуси розминутися не можуть, то комунальні служби габаритною технікою не мають змоги проїхати.
Грейдери змушені чекати ночіЯкби не ряди припаркованих авто, міські дороги були б чистішими. Адже грейдери та інша очисна техніка іноді просто не поміщається у вузьких вуличках.
– Прочистити вулицю нормально не вдається, – скаржиться черговий "МіськШЕПу". – Доводиться об’їжджати припарковані машини. Тому чекаємо ночі. І коли припарковані машини роз’їжджаються, проганяємо техніку вдруге.
Серед найпроблемніших ділянок комунальники називають вулиці І. Франка, Лесі Українки, Червоноармійську та Головну.
Фахівець "МіськШЕПу" вважає, що Чернівцям варто було б запозичити досвід Москви: "Бачив там знаки на дозвіл паркування у парні та непарні числа з різних боків вулиці. Наприклад, сьогодні можна паркуватися лише з правого боку вулиці, а завтра – лише з лівого. Один бік завжди вільний, тому комунальники можуть без проблем його розчистити. Інший бік чистять наступного дня".
Михайло САЛІТРА
5-01-2011, 17:44
0
2 149