RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Анжела ГОРЕНЧУК уже 10 років працює в туристичній сфері. Музикант за освітою, жінка зважилася змінити роботу після декретної відпустки. Зараз пані Анжела – директор філії туристичної фірми.

– Коли наважилися спробувати себе в туризмі, уявляли, з чим доведеться стикатися?

– Спеціальної освіти я не мала, тому вчилася самотужки: це була робота з Інтернетом, клієнтами, каталогами, навіть згадувала те, чого навчали у школі на уроках географії. Для менеджера з туризму важливим є знання інформації про країни: температурний режим, головні курорти, особливості, визначні місця. Тобто по-трібно знати те, що може зацікавити туриста. Якщо людина освічена, має широкий світогляд, немає значення, яку освіту вона отримала. Працювати у сфері туризму, не знаючи про місця, які ми продаємо, дуже важко. Тому тим, хто хоче працювати в туристичній сфері, необхідно побувати в різних країнах. Адже іноді інформація може відрізнятися від того, що є насправді. До обов’язків менеджера також належить організація екскурсійних турів на території України. Працюємо з групами, які приїжджають із-за кордону, надаємо повний спектр туристичних послуг із прийому.

– Тобто володіти іноземною обов’язково?

– Звичайно! Найкраще – англійською. Тому раджу майбутнім менеджерам не лінуватися вивчати мову, вона неодмінно знадобиться. У будь-якій країні, якщо ви розмовляєте англійською, відповідь отримаєте також англійською. Це загальнодоступна мова. Позначення туристичних термінів, номерів готелів у каталогах також здійснюють англійською мовою.

– Робочий день менеджера нормований чи доводиться засиджуватися на роботі?

– Робочий день ненормований. Режим роботи – від 09.00 до 18.00, але якщо потрібно, ми приходимо раніше, а йдемо деколи й о 23.00. Субота та неділя – також за необхідності можуть бути робочими. Наприклад, улітку ми майже щовихідних працюємо. Режим роботи досить напружений, і це потрібно знати молодим людям, які хочуть працювати в туристичній сфері.

– Їздите у відрядження за кордон?

– Це називається рекламний тур. Знайомимося з країною, готелями, курортами, особливостями турів. Адже людина, яка купує путівку, хоче отримати детальну інформацію: який вхід у море, які напої пропонують, як виглядає територія курорту, які номери... Переважно всі рекламні тури оплачує фірма.

– Які виникають труднощі під час роботи? Як вдається їх долати?

– Досі в мене труднощі не виникали. Наприклад, щоби продати дорогий номер у готелі по­трібно клієнтові надати повну ін­формацію. Трапляється, що потрібно посидіти і до 01.00, щоби зібрати всю інформацію, перечитати безліч відгуків і скласти враження про курорт чи готель.

– Але ж клієнти бувають різні, до кожного потрібно знайти підхід…

– Туристи йдуть за своїм менеджером. Якщо людині подобається, як з нею спілкуються, вона залишається задоволеною організацією подорожі, а менеджер знає, чим живе клієнт, між ними можуть скластися досить дружні стосунки. В такому разі людина не шукатиме іншу турфірму.

– Для менеджерів влаштовують семінари, тренінги?

– Так, їх проводять київські туроператори – як правило, для менеджерів, які вже працюють. Розповідають та демонструють на проекторі країни, особливості курортів, готелів, розповідають, як правильно продавати туристичні послуги, яким категоріям туристів що підходить… Це дуже допомагає в подальшій роботі.

– Які перспективи кар’єрного росту?

– Перспектив, на жаль, мало, оскільки менеджерів із туризму дуже багато. У нас декілька вузів готують менеджерів із туризму. Але випускники приходять працювати зовсім непідготовлені. Ми не вперше беремо студентів на практику, і за ці роки було лише декілька молодих людей, які справді чогось хотіли навчитися. 
Яна Ященко

Довідка

 Графік роботи: під час сезону часто ненормований, доводиться працювати й у вихідні.
 Заробіток: у кожній турфірмі питання оплати праці вирішують індивідуально, але, як правило, дохід складається зі ставки та процентів від продажу. 
17-08-2010, 10:16
Коментарів 0 Переглядів 1 738

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.