RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Криза Петрівському ярмарку не завадила

У цьогорічному тринадцятому Петрівському ярмарку, незважаючи на кризу, була рекордна кількість учасників – майже 700. У тому числі – понад 500 підприємств та підприємців із 17 регіонів країни та представники з Болгарії, Білорусі, Румунії, Молдови, Литви. Загалом у святі взяло участь понад 16 тисяч мешканців та гостей міста. Ярмарок охороняли 230 міліціонерів. Не було зареєстровано жодного порушення громадського порядку. "За торговельні місця буквально билися, бо їх не вистачало для всіх охочих, – запевнив заступник директора департаменту економіки міськради Володимир ПУЛИНЕЦЬ. – Напевно, підприємствам та підприємцям вигідно продавати свій товар на Петрівському ярмарку. До того ж, це дуже престижно".

Підприємці, які брали участь і Петрівському ярмарку, заходом задоволені.

– Ми вперше беремо участь у ярмарку, але обов’язково виставлятимемося наступного року, – розповів представник мережі меблевих магазинів. – Продали у неділю небагато. Для денного обороту нашого магазину це сума невелика. Але розглядаємо участь у ярмарку насамперед як добру можливість прорекламувати себе. Адже у неділю до парку прийшли тисячі чернівчан і гостей міста, які змогли побачити нашу продукцію. Ми роздали чимало наших рекламних буклетів. До організаторів маємо лише зауваження, що наперед не продумали розподіл місць під намети. Тому захоплювали місця одні перед одними. Враховуючи те, що починали розставлятися з 04.00, до появи перших відвідувачів продавці вже були досить роздратовані. Але ярмарок загалом вважаємо для себе корисним. Подібних заходів можна проводити й кілька на рік. Можна під іншими назвами та в інших місцях.

– Постійно беру участь і в Петрівському ярмарку, і в усіх виставках-ярмарках, які відбуваються у Чернівцях, – каже підприємець Володимир. – Продаємо не дуже багато, особливо зараз – криза ще не закінчилася, люди не мають багато грошей. Але якщо хочеш серйозно працювати і мати зиск, то потрібно багато вкладати у рекламу. Ярмарки – чудова нагода для реклами. На них демонструю свій товар, роздаю буклети і календарі. Впевнений, що це спрацює в майбутньому і приведе до мене нових клієнтів. 

Цікавинки
Петрівського ярмарку


 Вхід на ярмарок перегороджували шлагбаум та вартовий. Щоби його відкрили, мерові довелося кинути до капелюха гривню.

 Гостей на вході зустрічали голови трьох районних рад. Пригощали самогоном і канапками із салом. Голова Шевченківської райради Михайло Пазюк похвалився, що сам гнав первачок із хліба, буряку та цукру. А щоби був міцнішим, настоював на зубрівці.

 Петрикам і Павликам, які цьогоріч підуть до першого класу, подарували рюкзаки. Кожен хлопчик також отримав ще й подарунок – відповідно до свого захоплення. Та най­більше тішився подарункові – живій черепасі – шестирічний Павлик Романеску.

 Чернівчан безкоштовно пригощали тортом у вигляді вишитого рушника вагою майже 150 кілограмів. Він мав п’ять метра довжини та 65 сантиметрів – ширини. На нього витратили 580 яєць, 32 кілограми борошна та цукру. Пекли торт усю ніч п’ятеро майстрів кондитерського дому "Ваніль". З’їли його за лічені хвилини.

 14 жартівливих лотів за 1200 гривень продали члени жіночого клубу "Успішна чернівчанка" на благодійному аукціоні: "українську мармуляду" (сало в шоколаді), "мрію чоловіка" (кілограм соняшникового насіння), "африканські перли" (зубчики часнику, нанизані на стрічку). "Чоловічу силу" (букетик чорнобривців з великим коренем петрушки всередині); тур навколо парку на дерев’яному авто. Зібрали 1200 гривень для допомоги міській дитячій лікарні.

 Рекордні 14 тисяч 452 гривні зібрала благодійна акція "Милосердя" для міської дитячої лікарні. Зібрано 14 тисяч 452 гривні і десять євро. Це майже учетверо більше, ніж під час ярмарку-2009.

 Вишиту бісером ікону "Тайна вечеря" розміром 1,7 метра на 90 см представила майстриня Людмила Васильчак із Чорнівки Новоселицького району. Над роботою жінка працювала три місяці. Просила за ікону 8000 гривень.

 Молоді дизайнери представили сучасний одяг у національному стилі. Були навіть гумаки, прикрашені чорними, зеленими та червоними паєтками та бісером.

 У параді наречених взяли участь 20 пар. Пара, яка відкривала парад, їхала на конях.
Наречені були справжні – не актори і не моделі. У натовп кидали весільні букети. Серед дівчат, які впіймали букет, провели конкурс на найскромнішу. Приз – святкову вечерю на двох у клубі "Сорбонна" – отримала найскромніша з них чернівчанка Тетяна.
Надія БУДНА,
Ігор ДОВГАНЬ
15-07-2010, 12:47
Коментарів 0 Переглядів 1 345

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.