RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Чернівці – лідер по ДТП в області

Для покращення ситуації на дорогах, констатують правоохоронці, бракує не лише коштів, але й законослухняності водіїв і пішоходів. Для пішоходів, щоби не перебігали проїжджу частину, де їм заманеться, потрібні огорожі. А для водіїв треба встановлювати відеокамери, щоби не розганялися.

– Безвихідних ситуацій немає, завжди є причина заторів та місць концентрацій дорожньо-транспортних пригод, – говорить заступник начальника відділу організації дорожнього руху управління ДАІ УМВС в області Микола КОСТИНЯН. – В одних місцях не вистачає світлофорів, що спричиняє чимало зіткнень, в інших – затори через звуження дороги та відсутність заїзних "кишень" для транспорту.

Трапляється й таке, що є всі умови для комфортного руху автотранспорту, наприклад, на двох ділянках на вулиці Червоноармійській, але водії значно перевищують швидкість. Як наслідок – чимало ДТП. Але й цю проблему можна вирішити – встановити стаціонарні відеокамери з фіксацією швидкості руху транспорту в цілодобовому режимі. Гадаю, в такий посіб проблеми з ДТП на Червоноармійській можна позбутися. А ще у нас на дорогах бракує культури.

– Працюємо без проекту, орієнтуючись лише на професійність, досвід та знання міста, – продовжує Микола Мірчович.– Останній проект організації дорожнього руху було створено ще у 1980-х. Відтоді багато чого змінилося: параметри вулиць, Правила дорожнього руху, державні стандарти. Такий проект повинен бути у департаменті житлово-комунального господарства. Та на його виготовлення потрібно приблизно 100 тисяч гривень. У Держ­автоінспекції вже відшліфовано схему організації дорожнього руху. Просто у міста бракує на це коштів.

– Перехрестя вулиць Кафедральної та Головної – після Центральної площі найбільш навантажена транспортом точка, – розповідає Микола Костинян. – Ми пропонували облаштувати на Головній заїзні "кишені" для тролейбусів, особливо в центральній частині міста, зокрема навпроти Кафедрального собору. Щоб не було заторів, було б добре розвантажити цю вулицю у такий спосіб. Адже саме тролейбусна зупинка – одна з причин заторів тут.

З’явилася також необхідність розширити частину вулиці Червоноармійської – від Садової до ринку "Центральний". Сама Червоноармійська широка, але на цій ділянці вона звужується.

– Причина частих зіткнень на цьому перехресті – ускладнений роз’їзд. Тут необхідно збудувати радіокерований світлофор, що працюватиме у комплексі зі світлофором на виїзді з Винниченка на Руську. Ці два світлофори мають працювати у системі, змінюючи режим роботи, залежно від інтенсивності руху. Вже пораховано і його вартість – 120 тисяч гривень. Та наразі на це немає грошей.

Чимало ідей та заходів можна перейняти з досвіду інших держав та міст для покращення безпеки дітей на дорогах. Деякі з них ми вже використовуємо. Наприклад, в області вже встановили яскраві дорожні знаки пішохідного переходу, що привертають увагу дітей. Проявивши ініціативу, вчителі шкіл могли б організувати чергування на ділянці дороги, яку доводиться переходити чималій кількості школярів. Така практика вже існує в інших державах.

– Щодня інспектори складають приблизно 200-300 протоколів про порушення правил зупинки та стоянки, – каже Микола Мірчович. – Колись було простіше: за допомогою евакуатора забирали машини. Тепер застосувати це можна лише у разі створення суттєвих перешкод на дорозі. Відтак люди часто нехтують дорожніми знаками. Звісно, це вина не лише водіїв. Потрібно покращити умови для паркування. Для цього потрібно створити підземні та надземні паркінги. Міська рада наразі шукає такі можливості.

Наразі точки найбільшої концентрації ДТП вносять до паспорта контролювання інспекторського складу, в якому обов’язково вказують і причину зіткнень. Загалом на дорогах області ситуація останніми роками покращилася. Якщо 2004-2005 років налічувалося 54 місця концентрації ДТП, то зараз їх 20: 18 у Чернівцях та ще два у Мамаївцях Кіцманського району. 
Антоніна БАБЧУК
20-05-2010, 10:32
Коментарів 0 Переглядів 4 303

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.