RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

На дорогах Буковини нині можна побачити найрізноманітніші авто практично всіх виробників Європи, Америки й Азії. Причому як найновіші, так і кількадесятирічного віку. Тож для їхніх власників періодично постає проблема заміни запчастин і матеріалів.

Запчастини можуть привезти практично до всіх іномарок

– Нині можна знайти запчастини для всіх машин, лише потрібні гроші та час, – розповідає власник автосервісу Микола. – В нашій області є достатньо фірм і підприємців, які займаються постачанням запчастин. Вони мають свої склади тут, за потреби замовляють і привозять потрібні запчастини з Києва чи із-за кордону. Це стосується всіх машин – як наших "Жигулів", так й іноземних.

В одному з магазинів міста підтвердили, що беруться доставити запчастини практично до всіх іномарок, виготовлених у Європі, Азії чи Америці. При цьому навіть випущених 20 років тому. Максимальний термін виконання замовлення – два тижні.

У чернівчанина Олександра певні проблеми із запчастинами виникли, коли довелося ремонтувати "Пежо". Адже у місті ці авто офіційно поки що не продають, отож він звертався до магазинів запчастин. У магазині виникли значні затримки, але пов’язані вони були з тим, що не одразу замовили потрібні деталі – як з’ясувалося, двигун автівки був досить рідкісної модифікації, тож не одразу знайшли потрібні.

– У мене вже не перша машина, і я переконався з власного досвіду – чим поширеніше авто, тим простіше із запчастинами, – каже Олександр. – До рідкісних теж можна знайти запчастини, але потрібно більше часу.
З новими автомобілями взагалі проблем не мало би виникати. Насамперед із тими, які продають у нас офіційно.

До "Мерседеса" приладнав деталь від "Лади"
– Просто продавати автомобілі – це вже вчорашній день, – розповів комерційний директор одного з чернівецьких автосалонів Віталій. – Нині всі дилери змушені займатися і сервісом, мають свої склади запчастин на місці. Скажімо, у нас існує вимога – якщо продано хоча б одне авто певної моделі, ми мусимо мати один комплект витратних матеріалів. А на головних складах завжди є усе необхідне, і ми привеземо максимум упродовж двох тижнів.
Водночас, за словами Віталія, перед споживачами найчастіше постає інша проблема – неготовність українців платити за якісний сервіс. Люди готові викласти чималу суму за дороге авто із-за кордону, але ще не готові вкладати відповідні кошти в його утримання. Так, гарантійне обслуговування потребує періодичного техогляду через певний пробіг. Сервісні центри пропонують лише якісні матеріали, рекомендовані виробником. Ось тільки навіть автомобілі на гарантії ремонтують у нелегальних автослюсарів у гаражах – там беруть за роботу значно менше. Те ж стосується і запчастин – крім фірмових, аналогічні виготовляють в інших країнах (наприклад, у Туреччині). Зазвичай такі запчастини відчутно дешевші, однак і поступаються якістю.

Особливо відчутною різниця в цінах є для тих, хто звик їздити на "Жигулях". Якщо запчастина для ВАЗу коштує 100 гривень, то аналогічна для іномарки – уже від 100 доларів.

На одному з автосервісів розповіли такий випадок. Чернівчанин купив дорогий "Мерседес" за кілька десятків тисяч доларів. Через певний час щось вийшло з ладу і треба було замінювати певну деталь. У фірмовому автосервісі йому назвали ціну деталі з роботою – 300 доларів. Власник машини відмовився ремонтувати авто за таку ціну і звернувся до приватного майстра з проханням припасувати щось дешеве від "Жигулів". 
Ігор ДОВГАНЬ
29-04-2010, 10:57
Коментарів 0 Переглядів 1 991

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.