Ями «вбивають» ходову

у номері / суспільство
2 333
0
Зайвим буде говорити, якої шкоди завдають погані дороги автомобілям. Адже кожна яма – це удар по довговічності вузлів і агрегатів. При цьому однаково страждають усі: і недорогі "Лади", і джипи з "Мерседесами".

– Іноді просто страшно стає за машину, – розповідає Василь, власник Volkswagen Golf. – Давно їжджу автомобілями, але такої зими, як ця, не пам’ятаю. І ям стало значно більше, і такі горби з льоду були на дорогах, що постійно зачіпав дном машини, ризикуючи щось обірвати.

– Немає такого автомобіля, якому не шкодили би погані дороги, – переконаний автомеханік Іван К. – Звичайно, є надійніші, є менш надійні, але усім потрібен огляд і ремонт.

Найбільше від ям страждає ходова частина автомобілів. Механізми і деталі ходової пов’язують колеса з кузовом, гасять його коливання. Насамперед це підвіска – пружини, амортизатори, ресори тощо. Після найбільш екстремального періоду для водіння – кінця зими – початку літа практично з кожним автомобілем слід звернутися на огляд до автомеханіка. Не обов’язково доводиться щось замінювати, але краще перестрахуватися. Адже від стану ходової залежить не лише комфорт під час їзди, а й безпека руху.
Іван розповідає, що останнім часом виокремив для себе категорію автомобілів, власники яких найбільше звертаються з проблемами ходової навесні, коли на дорогах багато ям. Це невеликі розвізні автомобілі типу Renault Kangoo та Citroen Berlingo. Вони призначені для перевезення невеликих вантажів містом, а отже, їхні ходові більше зазнають навантаження.

Від ям часто страждають колеса. Якщо на швидкості наїхати на перешкоду, можна пошкодити диск. У такому разі на дорозі доведеться замінювати колесо – сучасні безкамерні шини потребують герметичності, і з пошкодженим диском їхати далі не вдасться. Йдеться про штамповані диски – вони дешевші за легкосплавні, але схильні до деформації.

Крім збільшення ямковості на дорогах, зима створює й інші проблеми для автомобілів. Так, для підсипання доріг використовують сіль, яка обов’язково потрапляє на машину. Сіль має агресивну дію і разом із водою, яка замерзає і розмерзається, призводить до пошкоджень і мікротріщин на кріпленні агрегатів, тросах, шлангах, які навесні варто уважно оглянути.

А ще після сходження снігу автомобіль слід добре помити, щоби змити зимову сіль, яка, до того ж, провокує поширення корозії.
Ігор ДОВГАНЬ
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують