RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Як правильно обирати весняне взуття, розповіла Сабіна КУКУРНЯК, головний спеціаліст обласного управління у справах захисту прав споживачів.
Насамперед, як і на будь-який товар, під час купівлі взуття слід вимагати документ, який засвідчує факт купівлі. Без цього чека у разі покупки неякісного взуття споживач може залишитися зі своїми проблемами сам на сам.

По-друге, слід мати на увазі, що у разі, якщо взуття виявиться тісним, не підходитиме за кольором тощо, покупець має право передумати. Якщо етикетка та упаковка не порушені і товар ще не був у вжитку, покупець протягом 14 днів має право звернутися до продавця і повернути взуття.

Гарантійний термін на взуття обчислюється з початку відповідного сезону. Згідно з законом про захист прав споживачів, на взуття надають гарантійний термін – 45 днів. Так, на взуття весняно-осіннього асортименту у строк гарантійного терміну включається період з 15 березня до 15 травня та з 15 вересня до 15 листопада. На зимове взуття, відповідно, – з 15 листопада по 15 березня, а на літнє – з 15 травня до 15 вересня.

– Наприклад, ви купили зимове взуття на розпродажі п’ятого березня, взули його двічі і заховали до наступного сезону. Тож ви використали 10 днів гарантії цього зимового сезону, а з 15 листопада розпочнеться новий сезон, і ваша гарантія діятиме ще 35 днів, – пояснює С. Кукурняк. – Це важливо знати, адже дуже часто взуття купують саме наприкінці сезону – на розпродажах. Тому потрібно зберігати товарний чек, щоби було підтвердження, коли ви придбали це взуття.

Якщо ж у товарі згодом виявляється якийсь дефект, потрібна експертиза. Експерт робить висновок про вид дефекту і процент зносу (втрати якості) речі. Однак насправді, за словами С. Кукурняк, до експертизи справа не доходить. Якщо покупець має чек, продавці чи власники торгових точок вирішують проблему у разі, якщо взуття зіпсувалося до закінчення строку гарантії. Тоді пошкоджене взуття ремонтують за рахунок продавця. Якщо ж взуття ремонту не підлягає, покупець має право вимагати заміну товару на аналогічний або повернення коштів.

Поради покупцям
 Взуття не повинно мати складок, зморщок, плям, відповідні деталі в парі повинні бути однакові за щільністю, товщиною, формою, розмірами, кольорами.

 Не допускається відставання верху і підкладки від задника, м’які носки і задники, погане формування п’ят, носків, деформація верху, механічні пошкодження і нерозгладжені складки всередині взуття, забруднення підкладки, осипання барвників.

 Якщо хочете придбати шкіряне взуття, слід перед покупкою добре оглянути його. Натуральна шкіра завжди тепла на дотик. У цьому легко переконатися – досить доторкнутися до поверхні шкіри рукою. А при дотику до штучної шкіри пальці чи долоні рук пітніють.

 Взуття передається покупцеві в упакованому вигляді без стягнення за упаковку додаткової плати. Разом із товаром покупцеві передається касовий і товарний чек, в якому вказується найменування товару і продавця, дата продажу, артикул, сорт і ціна товару, а також підпис особи, яка безпосередньо здійснює продаж.

 Нерідко продавці взуття влаштовують розпродаж зі знижками, а при виявленні різних недоліків у процесі носіння намагаються уникнути відповідальності, мотивувавши відмову зниженням ціни на товар. Правило про неможливість повернення уціненого товару діє тільки в тому разі, якщо покупець був попереджений про недоліки товару заздалегідь.

 Набійки на підборах взуття належать до видаткового матеріалу. Претензії про безкоштовний ремонт будуть правомірні, якщо справа полягатиме в неправильному кріпленні набійки. Якщо ж зрив набійки стався з вини покупця – наприклад, набійка потрапила в тріщину між бруківкою, стерлася або збилася, – вимоги щодо повернення або відшкодування збитків з боку покупця будуть неправомірними.
Надія МАКУШИНСЬКА
23-03-2010, 10:36
Коментарів 0 Переглядів 5 092

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.