RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Телемагазини – новітній лохотрон

Увімкнувши телевізор, сьогодні можна купити з доставкою додому що завгодно: від диво-ліків до овочерізки. Однак якщо неправильно оформити таку покупку, повернути гроші за неякісний товар буде практично неможливо. Деякі чернівчани уже попеклися на покупках у так званих телемагазинах і втратили значні гроші.

– До нас нещодавно звернулася чернівчанка, яка купила масажер, – розповіла Дарія ГЕЛ­КА, головний спеціаліст обласного управління у справах захисту прав споживачів. – Жінка побачила рекламу по телевізору і повірила, що цей прилад швидко вилікує біль у суглобах, ревматизм і гарантуватиме чудове самопочуття. У рекламі прямо вказувалося на те, що якщо правильно користуватися масажером, він допоможе позбутися багатьох хвороб. Жінка набрала вказаний номер телефону і вже наступного ранку до неї прийшов кур’єр із цим масажером. Він вручив жінці цей прилад за чотири тисячі гривень і радісно повідомив, що саме сьогодні останній день акції і масажер можна купити зі знижкою – за 3800 гривень. Жінка, звісно, зраділа й одразу віддала гроші.

Минув тиждень. Жінка регулярно користувалася цим масажером, але жодного полегшення не відчула. З документів про покупку кур’єр залишив лише папірець з двома номерами телефонів – стаціонарним у Києві та мобільним, за якими нібито можна отримати консультацію про правила користування диво-приладом. Покупець зателефонувала і поскаржилася на відсутність результатів – у відповідь почула, що полегшення вона не відчуває лише тому, що неправильно користується масажером: не туди прикладає, не ті програми обирає тощо.

Минув ще тиждень – знову жодного результату. Тепер уже жінка вимагала повернути їй гроші. Але у відповідь почула у слухавці погрози й відверту грубість. Згодом вказані номери телефонів взагалі припинили працювати...
Все ще сподіваючись повернути майже чотири тисячі за непотрібний прилад, чернівчанка поскаржилася до управління захисту прав споживачів. Однак, за словами Д. Гелки, їй нічим не можуть допомогти. Адже ні адреси продавця, ні товарного чека, ні інших документів покупець не має.

– Зараз, коли покупки через телемагазини чи за допомогою Інтернет-магазинів стають дедалі популярнішими, покупцям слід бути особливо обережними, – зазначає Д. Гелка. – Вони легко можуть стати жертвами шахраїв. Проблеми виникають через те, що суб’єкти господарювання, які продають товари поза торговельними чи офісними приміщеннями, не видають покупцям документ, який засвідчує факт купівлі, а також не надають споживачеві повну інформацію про товар. Без цього управління у справах захисту прав споживачів не може вжити заходів до непорядних суб’єктів господарювання. Не знаючи назви та адреси, неможливо здійс­нити перевірку. 
Надія ВАСИЛИШИН

На замітку

 Пам’ятайте, що якісний товар не може бути дешевим. Тим паче, що організувати телемагазин – справа дорога: продавцеві, як мінімум, потрібно закупити партію товару, зняти ролик про нього, організувати кур’єрську службу, центр прийому дзвінків і купити час в ефірі.

 Основну ставку в телемагазинах роблять на унікальність товару. Якщо це пилосос, він має поміщатися на долоні, якщо каструля – поєднувати в собі властивості сковорідки, тертки й друшляка. Насправді товар може виглядати не так заманливо, як по телевізору, – дешева пластмаса та інші ознаки низької якості. Тому якщо ви все-таки придбали річ у телемагазині, уважно її роздивіться і випробуйте в дії до того, як віддасте гроші.

 Більшість товарів, які продають у телемагазинах, не знайти у звичайних крамницях. Це зроблено для того, щоб покупець, придивившись до речі в звичайному магазині, не зміг порівняти її ціну з ціною "в телевізорі". У цьому відмінність телемагазинів від магазинів в Інтернеті, які торгують типовими товарами за більш привабливими цінами.

 Ставку в телеторгівлі роблять на те, щоби глядач наважився на покупку під час або одразу після закінчення рекламного ролика. Тому сюжети в телемагазинах часто закінчуються пропозицією на зразок того, щоб зателефонувати впродовж півгодини і отримати знижку. Адже велика ймовірність того, що через годину ролик про чудо-товар вилетить з голови споживача.

 Основна запорука успіху телемагазинів у тому, що покупець суто психологічно не готовий відмовитися від уже привезеного йому додому товару – він відчуватиме провину перед кур’єром, який витратив час даремно. Насправді покупець може відмовитися від доставленої йому речі і жодних зобов’язань перед кур’єром не нестиме.

 Пам’ятайте, що часто в телерекламі як диво-ліки продають звичайні біоактивні харчові добавки. Насправді БАДи не є лікарськими засобами. n

Під час купівлі товарів вимагайте документ, який повинен містити:
 дату укладання договору;
 найменування та місце­знаходження продавця (виконавця послуг);
 найменування продукції;
 вартість продукції;
 строк виконання робіт;
 права та обов’язки сторін договору.
2-02-2010, 10:33
Коментарів 0 Переглядів 2 631

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.