RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Радіо | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Авіарейс з’єднає нашу «Калинку» з польською

Авіарейс "Чернівці – Лодзь" з’єднає Буковину з польським центром торгівлі. Поки що рейс чартерний, а через півроку повинен стати регулярним.
Однією з перших разом з офіційною делегацією Чернівців до Лодзі вирушила літаком і кореспондент "МБ". Там минулого тижня обговорювали можливість налагодження повітряного сполучення між містами.
– Наше місто надзвичайно зацікавлене у цьому рейсі, адже це дає можливості для бізнесу, – сказав секретар міської ради Троян ЄРЕМІЧУК. – Півроку тому ми проводили подібну акцію з Румунією. Вигода рейсу до Лодзі для чернівчан полягає у тому, що місто знаходиться за 110 кілометрів від Варшави. Окрім того, за шість кілометрів від Лодзі розташовано великий торговельний центр РТАК – аналог нашої "Калинки".
До Лондона –
за 50 євро
Лодзь цікавий чернівчанам не лише як центр торгівлі, а й як зручна точка пересадки на авіарейси до інших міст Європи. Польський аеропорт може приймати навіть літаки класу "Боїнг".
– Ми маємо регулярне сполучення з Англією, Ірландією, Австрією, Данією – загалом з 400 містами європейських держав, – розповів голова правління аеропорту в Лодзі Лешек КРАВЧИК. – Це Лондон, Дублін, Единбург, Копенгаген. До Лондона квиток коштує 200 злотих – 50 євро. Тепер будемо літати до Чернівців. За умови регулярних перевезень вартість квитка до Лодзі і назад становитиме 120 євро. Зацікавленість Лодзі Чернівцями дуже велика.
Для пересічного українця ціна квитка трохи "кусається". Ми це розуміємо. Тому шукаємо шляхи здешевлення за рахунок перевізника, який міг би надати недорогі літаки.
Площа аеропорту в Лодзі – 300 гектарів. Тут планується будівництво нового терміналу, який обслуговуватиме два мільйони пасажирів. До термінала буде підведено залізничну дорогу в напрямку Варшава – Вроцлав. Через 18 місяців будівництво нового термінала буде завершено. Наразі діючий термінал пропускає мільйон пасажирів.
Сорок бусів
із Чернівців їдуть
за товаром до Лодзі
Керівництво центру гуртової торгівлі РТАК, з яким чернівецька делегація мала нагоду зустрітися, також виявило надзвичайну зацікавленість у впровадженні нового авіасполучення.
– Другого вересня до РТАКу приїхали 23 автокари з України, у тому числі з Чернівців – три. Також було 170 бусів, сорок з яких – із Чернівців, – повідомив Павел БАБСКІ, віце-президент РТАК-Медіа. – Спілкуючись з перевізниками, які займаються торговими перевезеннями, дійшли висновку, що було би доцільно запровадити програму швидкого сполучення між містами. Адже візовий режим та проблеми на кордоні значно затримують постачання товарів. Гадаю, наші зусилля спільні. Звичайно, їхнє втілення не буде легким – як для Лодзі, так і для Чернівців, як для РТАКу, так і для Калинівського ринку. Але враховуючи потреби клієнтів з обох сторін, варто продовжити і закінчити успішно процес налагодження регулярного авіарейсу.
– Калинівський ринок готовий продовжити діалог, який ми започаткували декілька років тому між нашими економічними структурами, – сказав на зустрічі з керівництвом РТАКу директор МТК "Калинівський ринок" Іван РИНЖУК. – Так історично склалося, що Калинівський ринок було започатковано завдяки співпраці з польськими бізнесменами. А зараз ми внесемо свіжий подих у наші польсько-українські торгові відносини. Наш торговий центр не менший за польський, проте за кількістю критих площ поступається йому. На сьогодні Калинівський ринок займає площу 36 гектарів. Також біля нас знаходиться ринок "Добробут", який має площу 15 гектарів. Торгових місць – приблизно десять тисяч. На ринку працює близько 20 тисяч осіб. Ми будемо дуже раді співпраці. Але маємо ряд проблем – візовий режим та сполучення. Спільними силами міських рад винесемо вирішення цього питання на вищий рівень. Зі свого боку обіцяю, що ми проведемо моніторинг, наскільки польський товар представлено на Калинівському ринку, опрацюємо юридичний бік співпраці. Результатом стануть представництва ринків – Калинівського у Лодзі, а РТАКу в Чернівцях. Оптимізму нам додає повітряне сполучення. Адже зараз 80 відсотків товару з Туреччини до Чернівців везуть повітряним шляхом. Ввезення товару повітрям з Польщі є реальною перспективою.
Ольга ГНІДАН

довідка
Лодзь – центр торгівлі Польщі. Останніми роками Лодзь із сірого промислового міста перетворилася на центр відпочинку. З колишніх ткацьких фабрик зробили торгово-розважальний центр – Мануфактуру. Два мільйони євро було вкладено у реставрацію.
Місто має 830 тисяч жителів (разом із периферією – 50 км передмістя – 1,2 мільйона жителів). Колись легка промисловість та виробництво бавовни домінувало у Лодзі. Зараз тут домінує виробництво побутової техніки – холодильників, електроніки тощо.

Думка фахівця
Новому рейсу знадобляться реклама й літак
Василь ЛЯХОВИЧ,
ГОЛОВА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ:
Зараз справді є можливість вийти на Європу не тільки через авіарейс на Тімішоару, але й через Лодзь. Інше питання – чи зможемо ми забезпечити пасажирів, які хотіли би летіти з Чернівців до Польщі. Але перевага в тому, що політ триває годину сорок хвилин –
а їхати один день треба. Якщо авіакомпанія візьме на себе рекламну кампанію з просування авіарейсу, то через півроку матимемо декілька вильотів на тиждень.
Враховуючи те, що грошей на просування авіарейсу в Чернівецького аеропорту немає, треба буде шукати організацію, яка буде займатися пошуком туристів та ділових партнерів.
Гадаю, в Україні ми не зможемо знайти літак, який мав би право здійснювати перевезення за кордон за усіма чинними правилами ЄС. Тому все це ляже на плечі польського партнера. По-друге, повинно змінитися ставлення керівництва нашого аеропорту. Якщо думати, що хтось нам щось принесе, це нічого не дасть. А якщо буде розуміння, що треба боротися за кожну можливість, це дасть змогу запустити авіарейс. Бо якщо Лодзький аеропорт побачить, що у нас немає великого бажання, він перейде до Івано-Франківська”.
10-09-2009, 12:12
Коментарів 0 Переглядів 1 748

Теги -

Чернівчани обурюються - мовляв, про яку безпеку можна говорити з таким станом транспорту

Газовики просять водіїв та перехожих бути обачними, адже найменша іскра може наробити лиха

Ще по одному такому розпилювачу з’явиться днями на Гравітоні та на Соборній площі
• Новини партнерів











ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Газовики просять водіїв та перехожих бути обачними, адже найменша іскра може наробити лиха


«Наші рвали та метали». Блог Анни Семьонової
Буковинці навіть дуже позитивно говорять про збірну України
«Я ж стану жертвою всесвітньої змови» Блог Юлії Леськової
Здавалося би, всі вже прийняли той факт, що коронавірус – доволі небезпечна вірусна інфекція
«Я не знаю більш національного народного генія» Блог Надії Будної
15 червня відзначили 80-річчя від дня народження видатного українського актора і режисера Івана Миколайчука
загрузка...
ВІДЕО Переглянути все відео

Про основні переваги поліуретанових деталей та особливості виробництва розповідає технік-конструктор ТМ "PolyBush" Олександр.

Ми розповімо вам, чому франшиза Pronto Pizza та Sushi Pro буде вигідною інвестицією.

Пройшло всього декілька місяців з того моменту, як найбільша торговельна мережа країни "АТБ" разом із "Райффайзен Банком" і Visa випустили унікальний банківський продукт.

В асортименті крамнички є желейки, різні горіхи в шоколаді, унікальний ірис, суфле, маршмелоу, карамель, jellybeans, лакриця, жуйки та льодяники.

Насолоджуйтесь концертом та вигравайте безліч цінних подарунків! Суперприз – РОБОТ-ПИЛОСОС!
Як влаштувати незабутню відпустку та не спустошити сімейний бюджет*

Провести незабутню відпустку і при цьому не спустошити сімейний бюджет допоможе найбільша торговельна мережа країни — "АТБ".

Ми поцікавилися, якою ж ідеєю керувалися власники, створюючи "Квант Сервіс", якого професійного рівня досягли інженери за усі роки роботи та із якими труднощами доводилося стикатися.