RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Авіарейс з’єднає нашу «Калинку» з польською

Авіарейс "Чернівці – Лодзь" з’єднає Буковину з польським центром торгівлі. Поки що рейс чартерний, а через півроку повинен стати регулярним.
Однією з перших разом з офіційною делегацією Чернівців до Лодзі вирушила літаком і кореспондент "МБ". Там минулого тижня обговорювали можливість налагодження повітряного сполучення між містами.
– Наше місто надзвичайно зацікавлене у цьому рейсі, адже це дає можливості для бізнесу, – сказав секретар міської ради Троян ЄРЕМІЧУК. – Півроку тому ми проводили подібну акцію з Румунією. Вигода рейсу до Лодзі для чернівчан полягає у тому, що місто знаходиться за 110 кілометрів від Варшави. Окрім того, за шість кілометрів від Лодзі розташовано великий торговельний центр РТАК – аналог нашої "Калинки".
До Лондона –
за 50 євро
Лодзь цікавий чернівчанам не лише як центр торгівлі, а й як зручна точка пересадки на авіарейси до інших міст Європи. Польський аеропорт може приймати навіть літаки класу "Боїнг".
– Ми маємо регулярне сполучення з Англією, Ірландією, Австрією, Данією – загалом з 400 містами європейських держав, – розповів голова правління аеропорту в Лодзі Лешек КРАВЧИК. – Це Лондон, Дублін, Единбург, Копенгаген. До Лондона квиток коштує 200 злотих – 50 євро. Тепер будемо літати до Чернівців. За умови регулярних перевезень вартість квитка до Лодзі і назад становитиме 120 євро. Зацікавленість Лодзі Чернівцями дуже велика.
Для пересічного українця ціна квитка трохи "кусається". Ми це розуміємо. Тому шукаємо шляхи здешевлення за рахунок перевізника, який міг би надати недорогі літаки.
Площа аеропорту в Лодзі – 300 гектарів. Тут планується будівництво нового терміналу, який обслуговуватиме два мільйони пасажирів. До термінала буде підведено залізничну дорогу в напрямку Варшава – Вроцлав. Через 18 місяців будівництво нового термінала буде завершено. Наразі діючий термінал пропускає мільйон пасажирів.
Сорок бусів
із Чернівців їдуть
за товаром до Лодзі
Керівництво центру гуртової торгівлі РТАК, з яким чернівецька делегація мала нагоду зустрітися, також виявило надзвичайну зацікавленість у впровадженні нового авіасполучення.
– Другого вересня до РТАКу приїхали 23 автокари з України, у тому числі з Чернівців – три. Також було 170 бусів, сорок з яких – із Чернівців, – повідомив Павел БАБСКІ, віце-президент РТАК-Медіа. – Спілкуючись з перевізниками, які займаються торговими перевезеннями, дійшли висновку, що було би доцільно запровадити програму швидкого сполучення між містами. Адже візовий режим та проблеми на кордоні значно затримують постачання товарів. Гадаю, наші зусилля спільні. Звичайно, їхнє втілення не буде легким – як для Лодзі, так і для Чернівців, як для РТАКу, так і для Калинівського ринку. Але враховуючи потреби клієнтів з обох сторін, варто продовжити і закінчити успішно процес налагодження регулярного авіарейсу.
– Калинівський ринок готовий продовжити діалог, який ми започаткували декілька років тому між нашими економічними структурами, – сказав на зустрічі з керівництвом РТАКу директор МТК "Калинівський ринок" Іван РИНЖУК. – Так історично склалося, що Калинівський ринок було започатковано завдяки співпраці з польськими бізнесменами. А зараз ми внесемо свіжий подих у наші польсько-українські торгові відносини. Наш торговий центр не менший за польський, проте за кількістю критих площ поступається йому. На сьогодні Калинівський ринок займає площу 36 гектарів. Також біля нас знаходиться ринок "Добробут", який має площу 15 гектарів. Торгових місць – приблизно десять тисяч. На ринку працює близько 20 тисяч осіб. Ми будемо дуже раді співпраці. Але маємо ряд проблем – візовий режим та сполучення. Спільними силами міських рад винесемо вирішення цього питання на вищий рівень. Зі свого боку обіцяю, що ми проведемо моніторинг, наскільки польський товар представлено на Калинівському ринку, опрацюємо юридичний бік співпраці. Результатом стануть представництва ринків – Калинівського у Лодзі, а РТАКу в Чернівцях. Оптимізму нам додає повітряне сполучення. Адже зараз 80 відсотків товару з Туреччини до Чернівців везуть повітряним шляхом. Ввезення товару повітрям з Польщі є реальною перспективою.
Ольга ГНІДАН

довідка
Лодзь – центр торгівлі Польщі. Останніми роками Лодзь із сірого промислового міста перетворилася на центр відпочинку. З колишніх ткацьких фабрик зробили торгово-розважальний центр – Мануфактуру. Два мільйони євро було вкладено у реставрацію.
Місто має 830 тисяч жителів (разом із периферією – 50 км передмістя – 1,2 мільйона жителів). Колись легка промисловість та виробництво бавовни домінувало у Лодзі. Зараз тут домінує виробництво побутової техніки – холодильників, електроніки тощо.

Думка фахівця
Новому рейсу знадобляться реклама й літак
Василь ЛЯХОВИЧ,
ГОЛОВА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ:
Зараз справді є можливість вийти на Європу не тільки через авіарейс на Тімішоару, але й через Лодзь. Інше питання – чи зможемо ми забезпечити пасажирів, які хотіли би летіти з Чернівців до Польщі. Але перевага в тому, що політ триває годину сорок хвилин –
а їхати один день треба. Якщо авіакомпанія візьме на себе рекламну кампанію з просування авіарейсу, то через півроку матимемо декілька вильотів на тиждень.
Враховуючи те, що грошей на просування авіарейсу в Чернівецького аеропорту немає, треба буде шукати організацію, яка буде займатися пошуком туристів та ділових партнерів.
Гадаю, в Україні ми не зможемо знайти літак, який мав би право здійснювати перевезення за кордон за усіма чинними правилами ЄС. Тому все це ляже на плечі польського партнера. По-друге, повинно змінитися ставлення керівництва нашого аеропорту. Якщо думати, що хтось нам щось принесе, це нічого не дасть. А якщо буде розуміння, що треба боротися за кожну можливість, це дасть змогу запустити авіарейс. Бо якщо Лодзький аеропорт побачить, що у нас немає великого бажання, він перейде до Івано-Франківська”.
10-09-2009, 12:12
Коментарів 0 Переглядів 1 990

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.