На кількох фасадах будинків, де триває ремонт, на риштованнях замість звичайної захисної сітки встановили рекламні бренд-мауери. Вони захищають місто і перехожих від ремонтного бруду і водночас містять рекламну інформацію. Перший бренд-мауер з’явився півроку тому на фасаді Центрального палацу культури. Чернівчанам пообіцяли, що подібні захисні сітки з’являться на всіх будинках, де відбувається ремонт. Проте наступний бренд-мауер вивісили лише нещодавно на розі вулиць Головної та Переяславської. Решту фасадів закривають біло-зелені сітки або й нічого не закриває.
- Ми не ставили умову перед підрядниками використовувати саме бренд-мауери, - каже начальник відділу технічного нагляду за капітальним ремонтом Шевченківської райради Віктор Раєцький. – Обов’язковою умовою було використання захисної сітки.
Як вдалося з’ясувати “МБ”, реклама на риштуваннях є досить дорогою. Виготовлення квадратного метра рекламної сітки становить 75 гривень. Бренд-мауер на Центральному палаці культури має площу 420 квадратних метрів, тож вартість лише полотна складає понад 30 тисяч гривень.
- Реклама на бренд-мауері – задоволення не з дешевих, - визнає директор рекламної компанії “ТендІ” Тарас Унгурян. – Бренд-мауер на вулиці Головній має площу 120 квадратних метрів і коштує дев’ять тисяч гривень. Місячна оренда бренд-мауера становить приблизно 1,5 тисячі гривень. Щоби зробити таку рекламу доступною для замовників, можна було би частину витрат компенсувати за рахунок підрядників, адже вони однаково купують захисну сітку. А перевагою такої реклами є те, що полотно можна перемістити на фасад іншого будинку, коли попередній вже буде відремонтовано.
До речі, в європейських містах використання бренд-мауерів – буденна практика. Зокрема, у Кракові під час ремонту фасадів на риштованні будинків теж розміщують захисну сітку, але з відтвореним зображенням фасаду, а на цьому тлі – невеликий чотирикутник реклами. Такі сітки прикрашають вулиці. (Ольга Гнідан)
8-05-2008, 12:25
0
2 770