RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » На українському телебаченні - переважно влада і розваги

В інформаційному мовленні українських телеканалів є низка серйозних проблем, що є свідченням відсутності реального плюралізму та свободи слова. Про це свідчить моніторинг Академії української преси, проведений у вересні.

"Всі провідні канали країни, як і раніше, приділяли увагу діям правлячої коаліції, не дотримуючись балансу у висвітленні інших політичних сил та їх позицій (64% влади проти 26 % опозиції та 10 % інших політиків)", - йдеться в повідомленні академії.

"Найменш збалансований розподіл уваги та синхрону спостерігався на Першому Національному, фінансованому коштом платників податків. Найбільш збалансований - на Новому каналі, СТБ, ТРК "Україна", - зазначається в моніторингу.

Жоден опозиційний політик знову не мав синхрону на Першому національному.

В цілому, 76% синхрону належить представникам влади, 14% - опозиції, 10% - іншим політикам. Пряма мова представників влади та правлячої коаліції на Першому національному становила 98%.

Частка синхрону президента Віктора Януковича і прем’єра Миколи Азарова склала 30% (в червні 47%, в квітні 37%, в лютому 36% і 28% в грудні).

20% повідомлень в цілому були з декількома точками зору (в червні 15%, в квітні 23%, в лютому 19%, в грудні 18%). П’ять місяців поспіль їх найбільше на СТБ - 26% у вересні, 32% в червні, 30% в квітні та по 27% в лютому та грудні. Найменше їх на УТ-1 - 4%.

Найменше повідомлень з однією точкою зору про політичні події на ТРК Україна (58%), найбільше знову таки на УТ-1 (92%).

На тлі зростаючої політизації суспільства новини залишаються безпрецедентно аполітичними та розважальними: в середньому тільки кожне п’яте повідомлення стосується політики (у лютому і червні 14% повідомлень, що є найнижчим показником за останні десять років; вересень - 19%).

Негативно-іронічна тональність повідомлень в два рази частіше супроводжує інформацію про опозицію в цілому, аніж про Партію регіонів.

Наслідком аналізу став висновок, що провідні канали українського телебачення в новинах прайм-тайму формують картину світу, де значно більше уваги приділено розвагам, владі та її діям, криміналу та катастрофам.

Дослідження здійснювалося Академією Української Преси (АУП) за участі вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму семи провідних українських телеканалів - "Інтера", "1+1", Нового каналу, "України", СТБ, ICTV та Першого національного.


"Українська правда"
Редактор: Igor
30-09-2011, 08:52
Коментарів 0 Переглядів 1 962

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.