Українська співачка Джамала стала Послом доброї волі із протидії торгівлі людьми. Вона підтримала багаторічну роботу Міжнародної організації з міграції (МОМ) – Агентства ООН із питань міграції, боротьби з сучасним рабством та запобігання йому.
Про це повідомляє Представництво МОМ в Україні.
"Ролик з’явиться в ефірі українських телеканалів 18 жовтня, у Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Окрім ротації відео на телебаченні, також передбачається загальнонаціональна інформаційна кампанія зовнішньої реклами "Небезпеку видно не одразу", - ідеться в повідомленні.
Як зазначає Джамала, в Україні дуже багато людей живуть на межі бідності та готові працювати будь-де та за будь-яких умов. Саме вони, як правило, стають жертвами торгівців людьми та потрапляють у рабство. На жаль, кількість постраждалих з кожним роком тільки зростає.
"Ця кампанія, звісно, не вирішить проблему, але може привернути увагу і ЗМІ, і посадовців, і суспільства. Головна мета – попередити українців, що треба бути дуже обережними, коли вони розглядають пропозиції роботи за кордоном", – каже співачка.
Одна п’ята населення України, відповідаючи на запитання соціологів у рамках нещодавнього дослідження МОМ, сказали, що були б готові заради роботи нелегально перетнути кордон, працювати у зачинених приміщеннях або віддати паспорт працедавцю.
"Усі ці люди схильні до ризикованої поведінки, яка може закінчитися їхньою експлуатацією", – пояснює голова Представництва МОМ в Україні доктор Томас Лотар Вайс. "Ми надзвичайно цінуємо участь Джамали у нашій кампанії із запобігання сучасному рабству. Віримо, що Джамала допоможе врятувати багато людських доль", – сказав доктор Вайс.
За даними дослідження, проведеного на замовлення МОМ, з 1991 року понад 230 тисяч українців постраждали від торгівлі людьми. Представництво МОМ в Україні з 2000 року надало допомогу майже 14 тис. постраждалих від сучасного рабства. Лише за перші 6 місяців поточного року Представництво МОМ виявило 639 осіб, які постраждали від торгівлі людьми з метою трудової та сексуальної експлуатації у 23 країнах, зокрема в Україні. Цей показник на 30% вище у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.
Національна інформаційна кампанія МОМ із протидії торгівлі людьми за участю Джамали "Небезпеку видно не одразу" стала можливою завдяки підтримці американського народу через проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та була підтримана Міністерством соціальної політики України та Міністерством внутрішніх справ України.
Як відомом, у 2013 році Джамала стала обличчям кампанії MTV EXIT, організованої у партнерстві з МОМ та спрямованої на підвищення обізнаності українців про торгівлю людьми та безпечну міграцію. Тоді Джамала виступила в ролі ведучої документального фільму "Життя на продаж", заснованого на реальних історіях постраждалих від експлуатації. Обличчями аналогічних кампаній MTV EXIT у світі були такі знаменитості, як Джаред Лето й Анджеліна Джолі.
12-10-2017, 13:43
0
1 125