Людям – незручності, перевізникам – збитки

Публікації
5 305
0
Людям – незручності, перевізникам – збитки

Із Буковини до Києва, Харкова, Донецька та Криму через непрацюючий міст в Атаках усі автобуси їдуть через Новодністровськ. Перевізники зазнають збитків, бо пасажири, які їхали на Хмельниччину, тепер на ці рейси не сідають.

У п’ятницю автобус "Чернівці – Севастополь" виїжджає із Чернівців із десятьма пасажирами, хоча перед вихідними він завжди виїжджав майже заповненим.

Автобуси, похитуючись на ямах, їздять 10-15 км/год.

"А хто ж їздитиме, – бідкається водій автобуса, – із Чернівців переважно їздять на Кам’янець-Подільський, Хмельницький. Пасажирів на дальні пункти мало. Нині їм на нашому рейсі нічого робити".

Автобус виїжджає об 11.00 і вже на бездоріжжі Новоселицького району наздоганяє автобус на Дніпропетровськ, який ви­-їхав на 20 хвилин раніше. Автобуси, похитуючись на ямах, їдуть одним і тим самим маршрутом зі швидкістю 10-15 км/год. З’їхавши з міжнародної траси, повертають на дорогу, що веде на Новодністровськ. Там дорога, хоч і не міжнародна, але не така роздовбана, як на Хмельницький. Тут водії набирають нормальну швидкість і надолужують втрачене в графіку. До Вінниці автобус прибуває вчасно: уже о 17.00 він на тамтешньому автовокзалі. Уже там його напівпорожній салон заповнюється студентами, які роз’їжджаються по домівках. До Умані автобус їде зі швидкістю від п’яти до 70 км/год., залежно від того, настільки густо дорога міжнародного значення вкрита ямами.

Додатковий гак – 120 кілометрів

Перевізники нарікають: не досить того, що через "ніякі" дороги вибиваються із графіків, то ще й додатковий гак 120 кілометрів доводиться робити.

– По-перше, в один бік кілометраж збільшується на 110-120 км, – розповідає заступник директора ТДВ "Денисівка" Володимир ТУРІЙ. – По колу це виходить 220 км, які ми проїжджаємо за власний рахунок. За рахунок цього, звісно, зростають ціни на пальне. Ціни на квитки ж залишаються незмінними. Змінювати їх немає сенсу, бо, сподіваємося, що це тимчасово. А щоб змінити ціни, потрібно багато часу, і це питання вирішується не на місцях. Але чомусь мені здається, що цього року міст для проїзду автобусів ніхто не відремонтує. Через поганий стан доріг автобуси й так їздили із затримкою. Отож після запровадження об’їзного маршруту час затримки збільшився ще більше. Коли автобус їде із серйозною затримкою, то на інших автостанціях його вже ніхто не чекає. Також на маршрути, які пролягають через Новодністровськ, наклалися маршрути в східному та південному напрямках. Таких щонайменше є вісім: на Харків, Бердичів, Одесу, Севастополь, два київські та інші. Минулого тижня повністю припинили відправлення автобусів на Хмельницький, Бердичів, Шепетівку. Також Київ не відправляв. Чотири маршрути зняли повністю минулого тижня. Нині поновлюємо їхнє курсування, але фінансово це не вигідно. На поновлення руху через Атаки в найближчий час ми не сподіваємося. Лише думаємо, щоб ще не закрили міст на Заліщики, бо він теж у поганому стані.

Буковина щонайменше півроку залишатиметься з обмеженим автобусним сполученням через руйнування моста в Атаках. Можливо, цей термін затягнеться й до двох років. Усе залежить від висновків експертів, які нині обстежують стан аварійної споруди. А ось для легкових автомобілів міст відкриють 17 квітня в реверсному режимі.

– На мосту – два наскрізні руйнування проїзної плити й шість руйнувань бетонного захисного шару із заголенням арматури, – каже начальник Служби автомобільних доріг в області Ігор ГАХ. – Міст визнано таким, що не може експлуатуватися. Нині правий бік мосту, якщо рухатись із Чернівців на Хмельницький, де було три поверхневі руйнування й один наскрізний провал, ми вже відремонтували. На 17 квітня можемо відкрити міст для руху легкового транспорту в реверсному режимі. Ушкодження лівого боку ліквідуємо орієнтовно 18 квітня. Тоді й здійснюватиметься рух по мосту легковим транспортом.

Щодо того, за які терміни через міст у Атаках відновлять рух для великих пасажирських автобусів та іншого важкого транспорту, Ігор Гах каже, що це може бути й через два роки.

– Щодо автобусного транспорту, то сьогодні є можливість забезпечити рух вагою до дев’яти тонн у реверсному режимі, – продовжує Ігор В’ячеславович. – Щодо руху великовагового транспорту, то про це зможемо говорити тільки після того, як будуть готові висновки науково-дослідного інституту. Тоді знатимемо, що із плитою, у якому вона стані, чи підлягає ремонту і якому ремонту. Якщо до розроблення проектно-кошторисної документації можливо буде провести певні роботи з покращення стану плити й мосту, то їх виконаємо найближчим часом. Нині на це передбачено гроші. Орієнтовна вартість поточних середніх робіт – 5 мільйонів гривень. Виділено гроші й на реконструкцію мосту, але скільки вона коштуватиме, знатимемо після висновків експертиз. Щодо часу, коли завершать роботи, не хотів би гадати. Усе залежить від видів робіт. Можливо, це буде заміна плити, збільшення габаритів мосту, підсилення опор. Це може бути й півроку, рік і два…
Михайло Салітра
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Новини Дня

01:00
Щоб покращити смак. Сім причин, чому ваша кава гірка — і як її правильно заварити
00:45
Що приклеїти на підошву – лайфхаки, щоб взуття не ковзало
00:30
Кому не можна пити кефір? Дізнайтесь, чи входите ви в групу ризику
00:15
Є у кожному домі: чотири продукти, які часто їдять довгожителі світу
22 лютого, 2025
23:45
5 знаків Зодіаку, яким навесні загрожує небезпека: будьте обережні, якщо ви у списку
23:15
Не тільки м'ясо: 12 найкращих продуктів із високим вмістом заліза
22:58
Орбан зробив цинічну заяву про "те, що залишиться" від України
22:34
Папа Римський переніс астматичний криз, його стан критичний, - Ватикан
22:10
"Так несподівано": померла багаторічна завідувачка терапевтичного відділення лікарні на Буковині
22:00
У 4 знаків Зодіаку починається нове життя. Вони відродяться з попелу
21:36
Правила без винятків: 7 речей, які ніколи не варто прати в гарячій воді
21:15
«Раджу всім не вішати носа». Професору ЧНУ Юрію Макару – 90 років, а він досі викладає
ексклюзив
20:59
У Генштабі підтвердили ураження нафтоперекачувальної станції у Краснодарському краї
20:36
Снайпери ліквідували морпіхів РФ, які просувались через річку - відео
20:13
Українська ракета "Трембіта": експерт оцінив, чи зможе вона прорвати ППО Москви
19:58
Що робити, якщо домашній Wi-Fi погано працює: зверніть увагу на деякі предмети
19:38
Трамп погрожує Україні "проблемами" за відмову від угоди з ресурсами
19:16
Герої Буковини: на війні загинув молодий воїн Василь Беслюбняк
18:58
Чому каву п'ють з холодною водою: просте пояснення, що з нею потрібно робити
18:34
ЄС не може погодити 20 мільярдів євро для України
18:11
Українські біатлоністи - восьмі в естафеті ЧС-2025
17:59
Ця консерва - найкращий продукт для здоров’я людей похилого віку: зміцнить серце та кістки
17:40
Як правильно рахувати зарплату: скільки реально отримуємо на руки та чи вигідніше працювати через ФОП
17:20
Україна очікує на нові постачання F-16 цього року, - Зеленський
17:00
Хотів купити інструмент: на Буковині аферисти видурили у чоловіка 56 тисяч
Більше Новин

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм