Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Через скасування авіарейсів родина застрягла у Таїланді

Родині чернівчан, яка нині перебуває у Таїланді, загрожує неповернення додому.

Застрягли у далекій країні через "Аеросвіт"

"Нам надали електронні квитки, замовлені турфірмою "Марко Поло" на імена Писаренко С. В., Писаренко А. В. та Писаренко Д. С.", – йдеться в листі, який отримала редакція електронною поштою. У квитках зазначено, що перевізником є авіакомпанія "Аеросвіт", 18 лютого 2013 року – дата вильоту з Пхукета (місце розташування готелю), виліт із Бангкока – 19 лютого 2013 року.

– Сподіваючись на професіоналізм та порядність вказаного турагентства, ми з нашою малолітньою дочкою вирушили на відпочинок, – пише Сергій Писаренко. – Проте коли ми перебували в Таїланді, з авіакомпанії "Аеросвіт" в електронній формі нас повідомили, що наш рейс скасували і з нашими квитками ми не зможемо повернутися додому. У посольстві України в Таїланді, куди ми звернулися, нас повідомили, що вказану проблему з поверненням додому має вирішити наше турагентство, оскільки саме воно було замовником квитків, і має забезпечити нам переліт в Україну. Те саме нам пояснили і представники компанії "Аеросвіт".

Також пан Писаренко у листі редакції стверджує, що оплачена ними відпустка завершується, а відповідно, і можливість перебування у готелі також. Коштів на придбання додаткових квитків на літак у сім’ї немає. Також 20 лютого закінчується термін візи, тому перебування в Таїланді після закінчення цього терміну незаконне.

За словами пана Сергія, до цього часу жодних дій із боку турагентства "Марко Поло" не було, а дзвінки туристів вони ігнорують.
Тим часом представник турфірми "Марко Поло" пан Олександр в особистій розмові розповів, що йшов назустріч своєму клієнту та намагався запропонувати його родині можливі варіанти повернення додому.

Офіційно ж коментувати цю ситуацію чоловік не хоче.

"Частину відповідальності туроператор все-таки несе"

Такі історії, мабуть, траплялися з багатьма турагентами і туристами. Які ж є варіанти владнання конфлікту, щоб усі сторони залишилися задоволеними?

– Наші клієнти купують весь пакет документів, тобто отримують ваучер на готель, візу, свій паспорт, так само й авіаквитки. Ми підписуємо договір, і люди отримують авіаквитки. Вони вже власність клієнтів, а ми лише посередники, – коментує менеджер із туризму приватної турагенції Олексій ДАМЯН. – Тобто ми викупили ці авіаквитки в авіакомпанії або у туроператора, а туроператор викупив у авіакомпанії. Це замкнуте коло і шукати тут винних не варто. Хоча бувають випадки форс-мажорів, звичайно. Але їх прописують у договорі з туристом. З цим договором у разі чого можна звертатися до суду, авіакомпанії чи туроператора. Турист має на це право.

Водночас Олексій погоджується, що частину відповідальності туроператор чи агенція все-таки несе. Адже фахівці краще знають ситуацію на ринку перевезень в Україні та світі.

– Були у нас випадки зі скасуванням рейсу не літака, а автобуса. Тоді ми домовлялися 50 на 50, – додає Олексій. – П’ятдесят відсотків за інший рейс сплачуємо ми і п’ятдесят відсотків – туристи.

– Був випадок, коли ми домовилися, заплатили все з нашого рахунку, а туристи відмовилися нам віддавати свою частину. Тоді ми "влетіли", а що робити?

Також фахівці з туризму намагаються не користуватися авіалініями чи автобусними рейсами компаній із сумнівною репутацією, але часто випадки скасування рейсів неможливо передбачити. Наприклад, нещодавно державна угорська авіакомпанія Malev припинила свої польоти після 66 років роботи. Вона збанкрутувала з боргами 270 мільйонів доларів. Після оголошення про банкрутство компанії о 06.00 у Будапешті скасували всі рейси.

Нагадаємо, українська компанія "Аеросвіт" оголосила про банкрутство та масово скасовує рейси у різні напрямки. Наразі майже дві тисячі пасажирів вимагають в авіакомпанії компенсації коштів за квитки.
Ірина Григоращук

Коментар

Павло Боднар,
генеральний директор юридичної компанії:

Відповідно до положень Закону України "Про туризм", якщо під час виконання договору на туристичне обслуговування туроператор не в змозі надати значну частину туристичного продукту, щодо якого, відповідно до договору на туристичне обслуговування, сторони досягли згоди, то туроператор з метою продовження туристичного обслуговування повинен вжити альтернативні заходи без покладення додаткових витрат на туриста, а в разі потреби відшкодувати йому різницю між запропонованими послугами і тими, які надали. У разі неможливості здійснення таких заходів або відмови туриста від них туроператор зобов’язаний надати йому без додаткової оплати еквівалентний транспорт для повернення до місця відправлення або іншого місця, на яке погодився турист, а також відшкодувати вартість ненаданих туроператором туристичних послуг і виплатити компенсацію у розмірі, визначеному в договорі за домовленістю сторін.

Якість туристичних послуг має відповідати умовам договору на туристичне обслуговування.
У ситуації, в якій опинилася сім’я Писаренків, рекомендую терміново у письмовому порядку (з позначкою про отримання) (наприклад, через родичів, друзів, знайомих) звернутися до туристичної фірми з вимогою невідкладно забезпечити транспортом для повернення до місця відправлення.

Якщо ж вимогу не виконають, необхідно звертатися до суду із позовною заявою про відшкодування витрат, пов’язаних із невиконанням (неналежним виконанням) турагентом (туроператором) умов договору на туристичне обслуговування та стягнення моральних збитків".
Рейтинг:
(голосів: 1)
22-02-2013, 10:44
Коментарів 0 Переглядів 1319

Теги -
загрузка...
Популярне Коментують
• Новини
«Свиноматка» на бусику і Мак’явеллі за фіранкою. Блог Мостіпаки
Про головні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Свято морозива "Рудь" об’єднало чернівецькі родини (новини компанії)

У Чернівцях 12 травня пройшло "Мегасвято Морозива" від компанії "Рудь" - найбільшого виробника "солодкого холоду". Вкотре компанія "Рудь" подарувала мешканцям та гостям міста незабутні враження та яскраві емоції
З таким молодим поколінням на Україну чекає успіх (на правах реклами)

У Чернівцях вже вдруге відбувся "Форум стартапів", який організувала філія Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків "Miniboss Business School" у м.Чернівцях за сприяння [b]Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу (ЄАРБ).
Чернівчан та гостей міста запрошують на "Форум стартапів" для дітей і підлітків (на правах реклами)

28 квітня 2018 року о 11:00 год., в ресторанному комплексі "Palazzo" (м.Чернівці, вул. Руська, 242) за сприяння Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу відбудеться Форум стартапів, який організовує філіал Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків Miniboss Business School у м.Чернівці.
І знесла курочка яєчко, не золоте, а просте... (на правах реклами)

Куряче яйце – це справжня скарбничка вітамінів та мікроелементів. У цьому продукті високий вміст вітамінів групи А, D, Е, фолієвої кислоти, вітамінів В3, В12, біотину і холіну.
Ідеальна шкіра обличчя – тепер це реально! (на правах реклами)

Здорова пружна ідеальна шкіра обличчя – це візитівка будь-якої людини. Щоб досягти такого результату, часто витрачають неймовірно великі кошти на косметичні засоби для догляду за шкірою, які, на жаль, не завжди ефективні...
Ощадбанк діє: Голову правління Ощадбанку Андрія Пишного визнано Банкіром року (прес-реліз)

Голова правління Ощадбанку Андрій Пишний посів І місце в номінації "Банкір року" рейтингу "Фінансовий Оскар 2017" від ділового тижневика "Бізнес".
Lifecell першим запустив 4.5G у Чернівцях (новини компанії)

31 березня lifecell запрошує всіх бажаючих мешканців Чернівців взяти участь у промо-акції, що відбудеться на перетині вул. Героїв Майдану та проспекту Незалежності з 12:00 до 18:00
Передменстуральний синдром: що відбувається у вашому тілі?

Предменструальний синдром – це складний патологічний симптомокомплекс, що з’являється за 1-14 днів до менструації і зникає відразу після її початку.
Рубрика здоров'я ...