У бірманському бурштині виявили крихітне доісторичне пташеня (ФОТО)

У шматочку бірманського бурштину, який знаходять у північно-східній частині М'янми (колишня назва — Бірма), на кордоні з Китаєм та Індією, вчені виявили доісторичне пташеня, яке чудово збереглося.

Як повідомляє National Geographic, пташеня довжиною 6 см знайшли палеонтологи із США, Канади і Китаю. Читайте також Вчені виявили найдавніший у світі гриб (фото) Представник вимерлої групи енанціорнісових птахів жив 99 мільйонів років тому. У краплю смоли малюк впав через через кілька тижнів після появи на світ. 9-сантиметровий бірміт повністю вмістив голову, шийний відділ хребта, крила і хвіст древнього птаха.

Це найповніший зразок цих представників фауни, відомий на сьогоднішній день.

У бірманському бурштині виявили крихітне доісторичне пташеня (ФОТО)

Янтарне покриття дозволило зберегти повноцінну структуру скелета, шкіряний покрив, оперення, повіки й вушні отвори.

Жоден зразок, знайдений у землі, не зберігається настільки ж добре. Разом з тим, навіть з "бурштинового пташеняти" не вдалось отримати ДНК, але з допомогою 3D-моделювання вченим вдалося реконструювати його прижиттєвий вигляд.

У бірманському бурштині виявили крихітне доісторичне пташеня (ФОТО)

Бірманський бурштин, або бірміт, відомий більше двох тисяч років — ще в часи династії Хань його обробляли китайські ремісники.

"Однак ці копалини смоли більш цінні з наукової точки зору. Як і в будь-якому бурштині по всій планеті, в бірміті можна знайти інклюзи — рештки застиглих у давнину тварин, і за разноманітністю організмів він не знає собі рівних", - повідомляє видання.

Крім крихітних членистоногих, в бірманському бурштині були виявлені гекони і хамелеони.
10-06-2017, 17:21

Тримав ніж біля горла: у Чернівцях молодик намагався скоїти самогубство
Лікарі повідомили поліцейським, що чоловік забарикадувався у квартирі і намагається вкоротити собі віку
Бурбак відповів Другановському скаргою в СБУ про незаконне стеження
Нардеп Максим Бурбак поскаржився в СБУ на представника "Команди Зе" через стеження і втручання у приватне життя

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.
"Хочемо розвиватися у Чернівцях, щоб люди працювали вдома" (на правах реклами)

Як працюють на одному із найбільших підприємств Буковини ТОВ "Аутомотів Електрік Україна"
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Робимо повірку лічильників води з "Гекон" (на правах реклами)