Про історію створення, визнання на ринку успішного чернівецького підприємства розповідає у новому проекті порталу molbuk.ua і газети "Молодий буковинець"
"Кава-брейк" засновник і директор підприємства
"НатаЛюкс" Олександр Побережний.
Років 5 тому, напередодні зими, у пошуках натільної білизни я придбав декілька недорогих футболок, які, з-поміж інших представлених, відрізнялися хорошою якістю. Обираючи товар, особливої уваги на виробника я не звернув. Повернувшись додому і почавши ретельніше роздивлятися придбані мною речі, звернув увагу на етикетку, яка вказувала на те, що товар виготовлений в Україні, а що найприємніше - у рідних Чернівцях. Так відбулося моє перше знайомство із торговою маркою
"НатаЛюкс".
Доброго часу доби, друзі! Раді запросити вас на
"Кава-брейк" - новий проект "Молодого буковинця", завдяки якому ми стаємо ближче до тих, кого прийнято називати успішними людьми, чия добра справа підіймає престиж нашого міста, знайомством з якими ми звикли пишатися.
Як ви вже встигли зрозуміти зі вступної частини, гостем дебютного випуску нашого проекту буде людина, котра власним бізнес-успіхом довела: не туризмом єдиним живе Буковина. Отже, сьогодні знайомимося ближче із засновником і директором підприємства
"НатаЛюкс" Олександром Побережним, якого і раді просто зараз привітати за чашечкою гарячої кави у, без перебільшення,
"Найкращій кав’ярні на розі Університетської і Сковороди".
- Доброго дня, пане Олександре, почати наше спілкування пропоную з простих та звичних запитань. Розкажіть коротку історію створення підприємства. Яким воно започатковувалося і яких масштабів досягло сьогодні? -Історія "НатаЛюкс" починається з 2000-го року. Будучи підприємцем, я заснував маленьке підприємство, яке знаходилось на вулиці Сковороди, де зараз знаходиться юридичний університет. Це були майстерні училища, яке займалося підготовкою кравчинь та майстрів з ремонту техніки. Там ми знімали маленьке приміщення, в якому спочатку працювали п’ять кравчинь. Довго працюючи тільки в такому вузькому колі, знайомилися з новою для мене темою, тому що я за освітою математик.
Дуже важко починалася робота цього підприємства. Адже в 2000-х навіть дрібні речі, запчастини чи голки треба було шукати по всій Європі, бо у нас цього не було, і та техніка, з якою ми починали працювати, для нас всіх була незнайомою. Так ми потроху, із зовсім маленького підприємства виросли, і вже в 2012 році наше підприємство визнали кращим малим підприємством у галузі серед всіх малих підприємств України. Ми працювали в основному над створенням сильного підприємства зсередини – з хорошою технологією, з хорошою технікою. Думаю, на сьогодні ми цього досягли і пишаємося цим.
-На кого взагалі розрахована ваша продукція? Чим вона може зацікавити середньостатистичного українця?-Наша продукція – це сімейний бренд. Ми виготовляємо досить широкий асортимент товарів для дітей, жінок та чоловіків. Це нижня білизна і верхній трикотаж спортивного призначення, термобілизна, яка зараз дуже популярна, хоча ми її виготовляємо вже дуже давно. Особливо популярною вона стала тому, що використовується для потреб воїнів АТО. Раніше термобілизна використовувалася рибалками та мисливцями. Виготовляли її тільки за кордоном і звідти привозили або якоїсь сумнівної якості, або ціни були - 100 доларів за комплект. Наші ціни – в п’ять разів менші. Це й дозволило охопити великий ринок споживачів саме ціною і відповідною якістю. Співвідношення ціни і якості - це основний аргумент для нас і головний стимул, яким ми користуємося, щоби отримати частину якогось ринку. Головне – ціна і якість мають бути оптимальними.
-Чи допомагаєте ви солдатам АТО, можливо, продаючи білизну за зниженими цінами чи в якості волонтерської допомоги?-Так. У якості допомоги для волонтерів і воїнів АТО ми пропонуємо продукцію за особливою ціною, яка нижче рівня собівартості. Намагаємося також допомагати й іншим чином: нашим чернівецьким воїнам які знаходяться в зоні АТО і з якими в нас напрацьовані прямі поставки через наших волонтерів, відправляємо термобілизну та інші речі, які їм необхідні в тих умовах.
-Чим ваша продукція відрізняється за якістю від відомих зарубіжних брендів? -Перша умова ціни – це, однозначно, "розкрученість" бренду. Звичайно, є найновітніші технології, які використовуються для виготовлення термотканини. Але вироби з такої тканини матимуть захмарні ціни, в основному через гучне ім’я.
Починаючи розвивати тему термобілизни , хочу розповісти історію, яка додала нам впевненості в тому, що ми на правильному шляху. Ми працюємо з однією серйозною турецькою фірмою "Sanko". Це бренд, який працює в основному на Європу. Усі тканини, які ми отримуємо від них, як правило, дуже якісні. Зрештою, за 14 років у нас не було жодного нарікання на якість їхньої продукції. Термотканина - це новий вид тканин, який вони почали виробляти. Тому на початках ми не могли гарантувати якість цієї тканини з такою впевненістю, як якість тканин, які ми давно використовуємо. Першими нашими клієнтами, які додали нам впевненості у нашій продукції, були альпіністи з Дніпропетровська. Наші представники з Дніпропетровська телефонують і кажуть: " Тут наші альпіністи ідуть на Пік Комунізму. Хочуть знати, як ваша термобілизна". Я їм відверто сказав: "Не буду вам брехати, я не знаю". Вони відповіли: "Але ціна у вас така, що нас приваблює". Вони взяли нашу термобілизну, сходили на Пік Комунізму, повернулися назад і сказали, що різниця між тією термобілизною, що вони брали раніше, і нашою тільки в ціні. Це нам додало впевненості.
Ми виготовляємо речі, розраховані на середню ланку нашого суспільства, не найвибагливіших людей і не прагнемо бути схожими на відомі закордонні бренди. Для нас важливо, щоб наша продукція була практичною і зручною. Наш покупець - це середній клас+, і наш девіз: "Наш покупець той, хто один раз придбав нашу річ". Він наш назавжди. Тому що в якість продукції, яку виготовляємо, ми вкладаємо душу. Наше гасло:" З ЛЮБОВ’Ю ДО ТЕБЕ!". Адже кожна людина повинна відчувати, що ця річ придбана і зроблена з любов’ю до неї. Усі наші клієнти на сході країни з’явилися, не знаючи і не бачачи реклами нашого бренду. Вони відпочивали в санаторіях чи ще десь у Західній Україні, придбали нашу річ і звідти телефонували: "Ми придбали вашу річ, вражені якістю, хотіли би з вами працювати". Так ми і розширилися на всю Україну. Зараз у більшості обласних центрів є наші представництва на Заході і на Сході країни. Ось таким чином ми себе просували, просували якістю, адже найкраща реклама - це якість продукції, яку ти виробляєш.
-Якщо люди зацікавляться вашою продукцією, де вони зможуть придбати ваші товари? -Реалізацією продукції як такої ми напряму не займаємося. У нас діє система продажів через представництва у всіх регіонах. У Чернівцях є наш фірмовий магазин на ринку "Добробут" і багато клієнтів у місті. Усі, хто зацікавиться нашою продукцією, можуть зайти на наш сайт
nataluks.com. Там є детальна інформація про представництва, інтернет-магазини, можливість будь-якої співпраці.
-Ви розповідали, що тканини закуповуєте в Європі та в основному Туреччині. Чи відчувається коливання курсу валюти на собівартості вашої продукції? - Звичайно, будь-яке підприємство, яке імпортує якісь товари, залежне від валюти. Водночас, я хочу запевнити наших покупців, що у нас до них завжди особливе відношення. Ви чудово знаєте, яка ціна долара на сьогодні. Так от, у своїй продукції ми рахуємо ціну долара по 14 гривень. Це практично в 1,5 разу дешевше, ніж на ринку, там де відбуваються прямі поставки не важливо яким чином, але завжди пов’язані з доларом. І ми цим дуже виграємо, тому що на даний момент працюємо в повну силу. Звичайно, ми не заробляємо, а навіть працюємо в збитки. Але для того, щоб підтримати в такі нелегкі часи нашого покупця, ми намагаємося тримати ціну на найбільш мінімальному, навіть збитковому рівні.
Наші представництва знають, що ми - поза конкуренцією, і розраховуються за ціною 14 грн за долар. Хоча валюту за таку ціну ми не можемо купити. Але за рахунок того, що були якісь напрацювання за попередні роки, ми можемо дозволити собі зробити таку річ. Тому ми пишаємося, що в такі нелегкі для країни часи можемо зробити щось приємне для нашого українця.
-Надзвичайно приємно чути, що в 2014 році є підприємці, які з оптимізмом дивляться у майбутнє і можуть похвалитися своїми успіхами. Які маєте плани на майбутнє?-Намагаємося у ці нелегкі часи придбати нову техніку. Але найголовніше для нас - це колектив, який для мене - як одна сім`я, це мої рідні. За них я відчуваю особливу відповідальність і завжди зроблю все, щоби наш колектив зберігся і люди отримували заробітні плати, чого б це мені не вартувало.
Вперед дивлюся, можливо, з якимось стриманим оптимізмом, оскільки сподіваюся, що нова команда уряду зробить все, щоби не тільки ми, торгова марка
"НатаЛюкс", а і вся Україна, мала перспективу в майбутньому. Тому що наш трудолюбивий народ вартий кращої долі!
23-12-2014, 17:18
0
3 477