RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Лише у восьми школах Чернівців є справжні укриття



Лише у восьми школах міста є справжні протирадіаційні укриття. У всіх інших школах облаштували пристосовані приміщення у підвалах, їдальнях тощо. Але завдяки цьому була можливість запустити навчальний процес. Тому жодна школа в нас не навчається дистанційно.

Про це у коментарі molbuk.ua повідомив заступник міського голови Юрій Лесюк.




"Є три школи, у яких укриттів немає, але вони уклали угоду і під час тривог перебувають у приміщеннях, які знаходяться поруч. Це стосується ліцею №1, гімназії №1, №17", - сказав Юрій Лесюк.

У Чернівцях планували збудувати сучасне підземне укриття у школі, але це не вдалося зробити цьогоріч.

"Для ліцею №13, який знаходиться на вулиці Південно-Кільцевій, планували збудувати окреме укриття у рамках державної програми. Це найбільша школа Чернівців, де навчається 1700 школярів. За державною субвенцією на території школи мали збудувати підземне укриття на 600 людей. Кошти на це виділили восени. Роботи ще не розпочали, бо їх би не встигли виконати. Сподіваємося це зробити наступного року", - пояснив Юрій Лесюк.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
2-12-2023, 11:55
Коментарів 10 Переглядів 3 433

Hаписав: Юрій, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 грудня 2023 12:50
В новині:
Пане Лесюк, за 3 роки вже варта знати, що найбільша школа міста за чисельністю персоналу і учнів не 22 ( ліцей 13), а 27 на вул. Воробкевича ( тепер якийсь ліцей), там де ніяк не відродять знищений басейн...

Hаписав: Chernovtsy, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 грудня 2023 12:54
В новині:
А що ви так спокійно про все пишите?
Це тому, що ракети сюди не летять, чи все таки треба про ситуацію говорити по дорослому.
Воно на перший погляд великої різниці між звичайними приміщеннями і ПРУ не має ніякої, але різниця є.
Різниця є у матеріалах, плитах перекриття, розміщенні приміщень...

Hаписав: Батьки, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 грудня 2023 13:40
В новині:
А що ви тоді ремонтували?
Хіба тільки списували гроші.

Ми вас розуміємо. Ніхто не думав, що буде війна. Гроші виділялися на окремі школи де директори ближче до верхівки.
Коли прийшлося, то у нас школи які мають дійсно укриття виглядають дуже бідними і не сучасними. Адже побудовані за СРСР.
І так по цілій області.
Вам треба було спочатку довести до порядку школи з укритими щоб мати куди чужих людей завести. А після того поступово укріплювати, де це можливо і доводити до порядку решта.
Бо з укриттями будуть працювати найдовше.
А решта вже залежить від ситуації.
Зрозуміло, що навчання буде дистанційне. На сході та півдні так дуже багато шкіл працює.
Але і треба щоб декілька працювало очно.

Hаписав: Чернівчани вул. Героїв Майдану, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 грудня 2023 16:22
В новині:
Ця стаття - своєрідний заклик до людей. Для того щоб суспільство виправдало дії влади.
Звісно батьки дуже хочуть щоб їх діти вчилися. Причому очно.
Але одночасно батьки не хочуть лишній раз ризикувати життям дітей.
Батьки підтримують дії влади. І в той самий час батьки засуджують дії керівників.
Керівники освіти взагалі забули, що йде війна.
Олімпіади, конкурси, з'їзди, переїзди і різного роду форми позашкільної роботи не для теперішнього часу.
А якщо їх і проводити то тільки із застосуванням дистанційних технологій.
Лишній раз не ризикуючи безпекою дітей.Ця стаття - своєрідний заклик до людей. Для того щоб суспільство виправдало дії влади.
Звісно батьки дуже хочуть щоб їх діти вчилися. Причому очно.
Але одночасно батьки не хочуть лишній раз ризикувати життям дітей.
Батьки підтримують дії влади. І в той самий час батьки засуджують дії керівників.
Керівники освіти взагалі забули, що йде війна.
Олімпіади, конкурси, з'їзди, переїзди і різного роду форми позашкільної роботи не для теперішнього часу.
А якщо їх і проводити то тільки із застосуванням дистанційних технологій.
Лишній раз не ризикуючи безпекою дітей.Ця стаття - своєрідний заклик до людей. Для того щоб суспільство виправдало дії влади.
Звісно батьки дуже хочуть щоб їх діти вчилися. Причому очно.
Але одночасно батьки не хочуть лишній раз ризикувати життям дітей.
Батьки підтримують дії влади. І в той самий час батьки засуджують дії керівників.
Керівники освіти взагалі забули, що йде війна.
Олімпіади, конкурси, з'їзди, переїзди і різного роду форми позашкільної роботи не для теперішнього часу.
А якщо їх і проводити то тільки із застосуванням дистанційних технологій.
Лишній раз не ризикуючи безпекою дітей.

Hаписав: Чернівчани вул. Героїв Майдану, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 грудня 2023 16:25
В новині:
Цікаво вийшло.
МБ навіть множити коментарі вміє.

Hаписав: Чернівчанка, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 грудня 2023 23:59
В новині:
У цій ситуації треба виходити з конструкцій пристосованих укриттів.
Можливо менше учнів, можливо змішана форма навчання, але все одно варіанти мають бути.
Якщо таке все погано, то тоді переходити на дистанційну форму навчання.
Ми бачили по школах деякі ПРУ. Це переважно довгі кімнати, де колись розміщували тир, чи просто кімнати без вікон у більшості випадків з одними дверима. ПРУ будувалися для захисту населення від радіації. Вони не мають декілька дверей, як того вимагають норми про влаштуванню укриття щоб ховатися від повітряних тривог. Це один з недоліків ПРУ.
З приводу стін, стель - це вже треба дивитися кожну окремо ситуацію.
Запасні виходи і все решта - так само.
Кількість поверхів - те саме.
Якщо є підстави переживати - треба називати проблеми своїми іменами.
Якщо ми ховаємось від радіації, можна десь замурувати вікна і зробити декілька кімнат.
Якщо ми ховаємось від удару зверху, то тут вже треба виходити з конструкції будівлі в цілому.
Які плити перекриття, яка товщина плит перекриття, скільки поверхів, чи є запасні виходи, чи внутрішні зручності - зокрема санітарний вузол. Чи є запасні джерела живлення. Чи є можливість у найкоротші терміни подати в укриття живлення від генератора. Чи є Інтернет в самому укритті.
Чи є радіо на батарейках. Адже у надзвичайній ситуації - це один з шляхів отримання інформації.
По вимогах це все має бути навіть у випадку радіаційної небезпеки. Причому у разі радіаційної небезпеки цим усім дійсно прийдеться користуватися.
А у разі падіння БПЛА - питання одної хвилини.
Або усі лишаться живі, або....
Якщо ПРУ відповідає вимогам то усі лишаться живі.
У випадку прямого влучання ракети, напевно не має таких укриттів, які витримають 500 кг. бойового заряду.

Hаписав: Чернівчанка, Коментарів: 0, Новин: 0, 3 грудня 2023 00:07
В новині:
У випадку довгих тривог, перебоїв електроенергії та зв'язку так само ці засоби потрібні.
Якщо дійсно по вимогах МОНУ то учнів не мають права відпускати під час повітряної тривоги.
Я особисто вважаю так.
Якщо заклад освіти дійсно має ПРУ - може помістити батьків, тоді учні та при бажанні батьки повинні знаходитися в укритті, адже іншого безпечного місця не має.
Але якщо укриття пристосоване, батьки повинні учнів забирати під свою відповідальність.
У пристосованому укритті, учнів не повинні примушувати знаходитися.

Hаписав: директор закладу освіти Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 3 грудня 2023 11:37
В новині:
Стосовно укриттів я скажу буквально одну репліку. Нам повинні пояснити, від чого нам треба стерегтися, а від цього будуть залежати усі наші подальші дії.
Бо дуже багато перебільшень реального рівня небезпеки.
Ще хочу сказати декілька слів тим колегам які не перестають критикувати ЧНУ.
Шановні є поняття педагогічного диплому, є поняття професійно-педагогічної освіти і є поняття вищої освіти.
Додатки до старих дипломів, там де розділ професійні права сміливо можна викинути на сміття.
Старий додаток ніколи не був частиною диплому.
Але!
Маємо закон Про освіту, де є вимоги до педагогічної освіти.
Якщо у додатку є психолого - педагогічний блок і педагогічна практика, викидати не треба це юридично означає що у вас є педагогічна освіта.
Наявність психолого-педагогічного блоку та асистентської практики, означає що ви можете викладати у закладах освіти де готують за професіями.
Відсутність цього блоку означає тільки одне.
З таким диплом можна викладати тільки у вищих навчальних закладах.
І тільки тому, що так дозволяє закон України Про передвищу та Вищу освіту.
Далі піде розмова про нові дипломи.
Юридично додаток Європейського зразка є частиною диплому.
Але знову таки професійні права варто брати до уваги тільки в тому випадку, якщо сам диплом є педагогічним.
А це диплом учителя, викладача, спеціальності з кодом 01.
Основний предмет учитель викладає відповідно до того , що записано у дипломі. Наголошую слово "диплом".
Довантаження відповідно до результатів навчання. Або як вирішить директор.
Чому так наголошують на результати навчання. Вони закріплені на рівні основного закону Про освіту та профільних законів.
На основі результатів навчання вам ВНЗ присвоює кваліфікацію, на основі результатів навчання записують професійні права.
Стосовно професійних прав!
Переплутати не можливо.
Професійна кваліфікація може бути присвоєна за професією чи за спеціальністю.
Якщо сам диплом педагогічний професійні права беремо до уваги, якщо ні значить ні.
Якщо записували види діяльності то все одно повинні були вказати на професію вчителя.
Але здебільшого додатки до дипломів з кодом 01 рідко питають.
Додаток до диплому спеціальності початкова освіта чи середня освіта взагалі ніхто не питає.
Але є конфлікти. Переважно у самих колективах. Причиною конфлікту може бути мале навантаження, міжособистісні стосунки, робочі відносини і так далі.
Коли приходять до директора і кажуть.
А чому ви її тримаєте, вона не має педагогічної освіти! А вона прийшла після перехресного вступу.
От все що буде далі залежить від директора.
Директор може відправити куди люди не ходять, а може поступити інакше.

Далі буде в наступному коментарі.

Hаписав: директор закладу освіти Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 3 грудня 2023 12:05
В новині:
У такій ситуації директор звертається до закону України Про загальну середню освіту і закону Про освіту.
А в законі Про загальну середню освіту вказано тільки два випадки.
1. Педагогічна освіта
2. Вища освіта та професійна кваліфікація
Якщо у дипломі є педагогіка і педмайстерність, психологія, педагогічна практика директор доводить свою правоту на цьому розмова завершена.
Доведено, що є педагогічна освіта.
Якщо у дипломі є професійна кваліфікація вчителя чи викладача так само вишукувати правди не має сенсу.
Якщо не має магістерського диплому, диплому бакалавра повністю вистачає. Бакалавр має повне право працювати в закладі середньої освіти.
Веду розмову до того, що треба мати принаймні один з вищевказаних дипломів щоб вільно працювати в середній школі.
І щоб не виникало жодних питань.

Hаписав: освітянка керівник, Коментарів: 0, Новин: 0, 3 грудня 2023 13:06
В новині:
Якщо ВНЗ присвоює професійну кваліфікацію за професією вона має бути в дипломі або додатку до нього.
Розумієте в законодавстві є два обумовлені випадки.
1. Освітня кваліфікація
2. Освітня та професійна кваліфікація(кваліфікації)

Окремо професійної кваліфікації поки що не має.
Йде мова про відкриття центрів присвоєння професійних кваліфікацій, але є закон Про освіту, професійний стандарт учителя.
Там так само написано.

1. Освітня кваліфікація
2. Освітня та професійна кваліфікація

Якщо ВНЗ у дипломі написав середня освіта ( українська мова), а в додатку професійна кваліфікація учитель закладу загальної середньої освіти - це кваліфікація за професією, яка вказує що людина має право займати посаду учителя. А при прийнятті на роботу все одно беруть до уваги педагогічну спеціальність.

Я веду до того, що Міжнародні курси підвищення кваліфікації - це дуже не надійно.

Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.