RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Історія успіху | Історія успіху Допомога захисникам | Медична допомога для переселенців | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів | » Про нас |



Мешканцям Гравітону, щоб доїхати до центру Чернівців подекуди доводиться витрачати годину через постійні затори.

Люди визнають, що це проблема не першого року, але через постійну забудову району вона лише ускладнюється, йдеться у публікації "МБ".



Багатоповерхівок, мешканців, приватного транспорту у цьому мікрорайоні стає лише більше, тож затори розтягується на кілька кілометрів. Важко добратися і дітям до школи, і дорослим на роботу.

"Зараз ситуація ускладнюється тим, що дуже багато машин, значно ускладнився трафік і з кожним днем ситуація погіршується. Мій син, щоб добратися на 9.00 до школи в центрі міста, має сісти у тролейбус о 7.30-7.45. Доїзд із Гравітону до вулиці Фастівської триває у середньому 45 хвилин, а це відстань всього два кілометри", – розповідає мешканка мікрорайону Інна Головченко.

Питання заторів на Гравітоні – не нове. Але з кожним роком лише погіршується. Останні два роки мешканці району просять міську владу звернути на це увагу, але нічого не вирішується. Люди просять сформувати комісію для вирішення проблеми.

"Неготовність міської влади щось вирішити дуже обурює, бо навіть прості рішення могли б полегшити ситуацію із заторами. Наприклад, можна переналаштувати світлофори, щоб вони не працювали одночасно в одному режимі. Забрати нерегульовані два пішохідні переходи, відстань між якими менше 200 метрів. На дорозі біля "АТБ" заборонити паркування машин хоча б у час пік. Будинки на вулиці Руській продовжують будувати, і ми з жахом уявляємо, що буде, коли усі люди заселяться сюди", – зазначає жінка.

Оксана Филипчук зі своїми дітьми теж сідає у тролейбус о 7.30 і каже, що все одно кілька разів вони не встигали до школи на 9.00.

"У нас і затори, і заповнені тролейбуси. Я з дітьми йду на кінцеву зупинку, бо на нашій зупинці важко сісти. Крім того, що є багато людей на Гравітоні, приїжджають ще кілька приміських маршруток, і заштовхнутися у маршрутку чи тролейбус дуже важко. Через це люди, які мають можливість їхати на машині, користуються приватним транспортом. Звідси і колосальна кількість транспорту, затори. Сьогодні довелося йти пішки, і з’ясувалося, що це було швидше, ніж на тролейбусі. Багато людей були б не проти йти пішки, їздити на електросамокатах чи велосипедах, але у деяких місцях для цього просто немає тротуарів і не дозволяє ширина дороги. І доки така ситуація буде, доти будуть на дорогах величезна кількість транспорту та затори. Я визнаю, що з вересня тролейбусне управління збільшило кількість тролейбусів, але вони десь посеред шляху застрягають у заторах, і о 8-ій ранку їх уже доводиться чекати 20-40 хвилин", – зауважує Оксана Филипчук.



У Чернівецькому тролейбусному управлінні запевняють, що наразі на маршрут випустили максимально допустиму кількість тролейбусів, збільшити кількість машин не можуть технічно.

"На тролейбусному маршруті курсують вісім тролейбусів у робочий день, у вихідні – п’ять. Їздять вони з інтервалом вісім хвилин. Це максимально допустима кількість тролейбусів для цього маршруту, щоб не утворювати заторів та скупчень тролейбусів. Якщо тролейбуси їздитимуть заблизько, це навантажуватиме мережу й виникатимуть обриви ліній", – пояснили в ЧТУ.

У соцмережах мешканці Гравітону активно обговорюють це питання. Люди вважають, що для мікрорайону ця проблема дуже важлива. Міську раду просять зробити додаткову смугу для громадського транспорту, а мешканців – пересісти з машин на тролейбуси.

Заступник Чернівецького міського голови Ігор Крохмаль запевняє, що про проблему заторів знають і вже думають, як її вирішити.

"Зменшити трафік машин можливо, якщо обмежити паркування, зупинки обабіч дороги і контролювати це. Ми маємо у години пік ситуацію, коли на вулиці Руській великі затори. Щоб хоч якось вирішити проблеми, складаємо графік руху тролейбусів з інтервалом руху вісім хвилин. Та після першого, другого кола відрив уже збільшується до 15-20 хвилин, тролейбуси стоять у заторах. Додали кількість тролейбусів, пустили на маршрут спарені тролейбуси, але це ефекту не дає, бо все одно вони стоять у заторах", - зазначає Ігор Крохмаль.

Зараз хочуть запровадити оновлення у світлофорах.

"Працюємо за досвідом Львова. Хочемо на світлофорах встановити датчики перемикання для громадського транспорту. Коли тролейбус під’їжджає до світлофора на червоне світло, спрацьовує датчик і пропускає його. Вивчаємо зараз, як цей досвід працює у Львові. Ведемо перемовини, щоби встановити це у нас в експериментальному режимі на вулиці Руській. Циклограму світлофорів вже неодноразово переробляли, і це не дало результатів", - каже посадовець.

Також хочуть зробити окрему смугу для громадського транспорту на одній із ділянок вулиці Руської.

"Розглядаємо питання на вулиці Руській – на ділянці від вулиці Олени Пчілки до вулиці Фастівської праворуч виділити окрему смугу для громадського транспорту. Наші фахівці зробили заміри. Для цього є можливість, бо ширина дороги – до 11 метрів. Тролейбусне управління звернулося до департаменту транспорту з проханням розглянути це на комісії безпеки дорожнього руху. Зараз на вулиці Руській працюють наші фахівці майже щодня. І ми бачимо, що навіть увечері до центру з Гравітону рухається потік машин, і все одно є затори. Тому, сподіваємося, наше звернення вирішить частково проблему. Розуміємо, що концептуально це не вплине на ситуацію. Найкращий варіант – менше користуватися власним транспортом і їздити тролейбусом чи маршруткою", - розповів Ігор Крохмаль.


Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
23-09-2023, 20:31
Коментарів 2 Переглядів 12 526

Теги -
Hаписав: Андрій, Коментарів: 0, Новин: 0, 24 вересня 2023 10:45
В новині:
Який в задницю досвід Львова на вул. Руській?! Знести нахрєн все, що не дозволяє зробити дорогу нормальної ширини - і нарешті розширити. Не ведіться на глупості на кшталт: "заборонити", "облаштувати" - це все окозамилювання. Нема нормальних доріг - нема міста.

Hаписав: Гість Сергій, Коментарів: 0, Новин: 0, 24 вересня 2023 13:14
В новині:
Весь цивілізований світ відмовляється від світлофорів, (котрі тільки обмежують рух, і ніяк не прискорюють трафік) на користь кільцевого руху, де автоматично УПОВІЛЬНЮЄТЬСЯ ШВИДКІСТЬ, та ВІДСУТНІ ЛОБОВІ ЗІТКНЕННЯ, а також прискорюється трафік. На Руській - Фастівській - Винниченко трикутник з кільцевим рухом для всіх (тролейбуси в тому числі) і без світлофорів. На теперішній час один світлофор дозволяє рух, наступний забороняє – СТОЇМО.На наступному світлофор дозволяє – потрібно пропустити зустрічних – СТОЇМО, Світлофор зелений, зустрічних нема, пішохід переходить --- СТОЇМО. А пішоходів потрібно відокремлювати від транспортних засобів підземними, надземними і тд. переходами. До речі в підземних переходах з'являться торгові... точки. В Чернівцях є єдиний "підземний перехід" (Калинка під мостом). Але сквери та звужені шляхи з купою світлофорів та плиткою важливіші!!! А ще має бути повага до інших. "Мені потрібно в ці двері --- я тут і припаркуюсь; Мені потрібно туда --- я тут і перейду. А всі мають мене об’їхати".


В очах наших воїнів – відвага і гідність, бо вони воюють за своє
Низка населених пунктів залишиться без електрики через ремонт електричного обладнання
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні
ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Захід розпочався зі спільної молитви за воїнів України та Ізраїлю


Боротьба за мир – головна причина війн. Блог Ярослава Волощука
Нехай не видається комусь надто суперечливою теза, що винесена до заголовку.
«Вони не винні, що опинилися на вулиці». Блог Надії Будної
З настанням холодів безпритульних тварин у Чернівцях стає дедалі більше, особливо на околицях
ВІДЕО Переглянути все відео

Стрес — це нормальна реакція нервової системи на ті умови, в яких опиняється військовий на передовій

Сьогодні "Родоліт" є лідером у сфері будівництва житлової та комерційної нерухомості й інших об’єктів у Чернівецькій області.

Конкурс "Народний бренд-2023" в Чернівцях e самому розпалі, і кожен буковинець має велику можливість вплинути на його результати. Голосування за найкращі компанії триває, і ще залишився понад місяць, щоб виразити свою підтримку та визначити справжніх лідерів серед місцевих бізнесів

На кожен квадратний метр житла ми даруємо -500 гривень. Акційна пропозиція дійсна у всіх житлових комплексах нашої компанії з 20 по 30 листопада.

Отримайте відомі бренди сонцезахисних окулярів та оправ зі знижкою -20%! А ще, на весь товар з розпродажу діє додаткова знижка -10%! Тільки з 23 по 26 листопада в наших офлайн-магазинах.

Наскільки зручні у використанні автоматизовані й смарт-ворота, чи безпечні такі конструкції і як вони можуть удосконалити вигляд будинку, нам розповіли в компанії "Світ парканів".
• Теги