RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Мікрорайон Гравітон потерпає від кілометрових щоденних заторів: як це пропонують змінити



Мешканцям Гравітону, щоб доїхати до центру Чернівців подекуди доводиться витрачати годину через постійні затори.

Люди визнають, що це проблема не першого року, але через постійну забудову району вона лише ускладнюється, йдеться у публікації "МБ".



Багатоповерхівок, мешканців, приватного транспорту у цьому мікрорайоні стає лише більше, тож затори розтягується на кілька кілометрів. Важко добратися і дітям до школи, і дорослим на роботу.

"Зараз ситуація ускладнюється тим, що дуже багато машин, значно ускладнився трафік і з кожним днем ситуація погіршується. Мій син, щоб добратися на 9.00 до школи в центрі міста, має сісти у тролейбус о 7.30-7.45. Доїзд із Гравітону до вулиці Фастівської триває у середньому 45 хвилин, а це відстань всього два кілометри", – розповідає мешканка мікрорайону Інна Головченко.

Питання заторів на Гравітоні – не нове. Але з кожним роком лише погіршується. Останні два роки мешканці району просять міську владу звернути на це увагу, але нічого не вирішується. Люди просять сформувати комісію для вирішення проблеми.

"Неготовність міської влади щось вирішити дуже обурює, бо навіть прості рішення могли б полегшити ситуацію із заторами. Наприклад, можна переналаштувати світлофори, щоб вони не працювали одночасно в одному режимі. Забрати нерегульовані два пішохідні переходи, відстань між якими менше 200 метрів. На дорозі біля "АТБ" заборонити паркування машин хоча б у час пік. Будинки на вулиці Руській продовжують будувати, і ми з жахом уявляємо, що буде, коли усі люди заселяться сюди", – зазначає жінка.

Оксана Филипчук зі своїми дітьми теж сідає у тролейбус о 7.30 і каже, що все одно кілька разів вони не встигали до школи на 9.00.

"У нас і затори, і заповнені тролейбуси. Я з дітьми йду на кінцеву зупинку, бо на нашій зупинці важко сісти. Крім того, що є багато людей на Гравітоні, приїжджають ще кілька приміських маршруток, і заштовхнутися у маршрутку чи тролейбус дуже важко. Через це люди, які мають можливість їхати на машині, користуються приватним транспортом. Звідси і колосальна кількість транспорту, затори. Сьогодні довелося йти пішки, і з’ясувалося, що це було швидше, ніж на тролейбусі. Багато людей були б не проти йти пішки, їздити на електросамокатах чи велосипедах, але у деяких місцях для цього просто немає тротуарів і не дозволяє ширина дороги. І доки така ситуація буде, доти будуть на дорогах величезна кількість транспорту та затори. Я визнаю, що з вересня тролейбусне управління збільшило кількість тролейбусів, але вони десь посеред шляху застрягають у заторах, і о 8-ій ранку їх уже доводиться чекати 20-40 хвилин", – зауважує Оксана Филипчук.



У Чернівецькому тролейбусному управлінні запевняють, що наразі на маршрут випустили максимально допустиму кількість тролейбусів, збільшити кількість машин не можуть технічно.

"На тролейбусному маршруті курсують вісім тролейбусів у робочий день, у вихідні – п’ять. Їздять вони з інтервалом вісім хвилин. Це максимально допустима кількість тролейбусів для цього маршруту, щоб не утворювати заторів та скупчень тролейбусів. Якщо тролейбуси їздитимуть заблизько, це навантажуватиме мережу й виникатимуть обриви ліній", – пояснили в ЧТУ.

У соцмережах мешканці Гравітону активно обговорюють це питання. Люди вважають, що для мікрорайону ця проблема дуже важлива. Міську раду просять зробити додаткову смугу для громадського транспорту, а мешканців – пересісти з машин на тролейбуси.

Заступник Чернівецького міського голови Ігор Крохмаль запевняє, що про проблему заторів знають і вже думають, як її вирішити.

"Зменшити трафік машин можливо, якщо обмежити паркування, зупинки обабіч дороги і контролювати це. Ми маємо у години пік ситуацію, коли на вулиці Руській великі затори. Щоб хоч якось вирішити проблеми, складаємо графік руху тролейбусів з інтервалом руху вісім хвилин. Та після першого, другого кола відрив уже збільшується до 15-20 хвилин, тролейбуси стоять у заторах. Додали кількість тролейбусів, пустили на маршрут спарені тролейбуси, але це ефекту не дає, бо все одно вони стоять у заторах", - зазначає Ігор Крохмаль.

Зараз хочуть запровадити оновлення у світлофорах.

"Працюємо за досвідом Львова. Хочемо на світлофорах встановити датчики перемикання для громадського транспорту. Коли тролейбус під’їжджає до світлофора на червоне світло, спрацьовує датчик і пропускає його. Вивчаємо зараз, як цей досвід працює у Львові. Ведемо перемовини, щоби встановити це у нас в експериментальному режимі на вулиці Руській. Циклограму світлофорів вже неодноразово переробляли, і це не дало результатів", - каже посадовець.

Також хочуть зробити окрему смугу для громадського транспорту на одній із ділянок вулиці Руської.

"Розглядаємо питання на вулиці Руській – на ділянці від вулиці Олени Пчілки до вулиці Фастівської праворуч виділити окрему смугу для громадського транспорту. Наші фахівці зробили заміри. Для цього є можливість, бо ширина дороги – до 11 метрів. Тролейбусне управління звернулося до департаменту транспорту з проханням розглянути це на комісії безпеки дорожнього руху. Зараз на вулиці Руській працюють наші фахівці майже щодня. І ми бачимо, що навіть увечері до центру з Гравітону рухається потік машин, і все одно є затори. Тому, сподіваємося, наше звернення вирішить частково проблему. Розуміємо, що концептуально це не вплине на ситуацію. Найкращий варіант – менше користуватися власним транспортом і їздити тролейбусом чи маршруткою", - розповів Ігор Крохмаль.


Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
23-09-2023, 20:31
Коментарів 2 Переглядів 13 140

Hаписав: Андрій, Коментарів: 0, Новин: 0, 24 вересня 2023 10:45
В новині:
Який в задницю досвід Львова на вул. Руській?! Знести нахрєн все, що не дозволяє зробити дорогу нормальної ширини - і нарешті розширити. Не ведіться на глупості на кшталт: "заборонити", "облаштувати" - це все окозамилювання. Нема нормальних доріг - нема міста.

Hаписав: Гість Сергій, Коментарів: 0, Новин: 0, 24 вересня 2023 13:14
В новині:
Весь цивілізований світ відмовляється від світлофорів, (котрі тільки обмежують рух, і ніяк не прискорюють трафік) на користь кільцевого руху, де автоматично УПОВІЛЬНЮЄТЬСЯ ШВИДКІСТЬ, та ВІДСУТНІ ЛОБОВІ ЗІТКНЕННЯ, а також прискорюється трафік. На Руській - Фастівській - Винниченко трикутник з кільцевим рухом для всіх (тролейбуси в тому числі) і без світлофорів. На теперішній час один світлофор дозволяє рух, наступний забороняє – СТОЇМО.На наступному світлофор дозволяє – потрібно пропустити зустрічних – СТОЇМО, Світлофор зелений, зустрічних нема, пішохід переходить --- СТОЇМО. А пішоходів потрібно відокремлювати від транспортних засобів підземними, надземними і тд. переходами. До речі в підземних переходах з'являться торгові... точки. В Чернівцях є єдиний "підземний перехід" (Калинка під мостом). Але сквери та звужені шляхи з купою світлофорів та плиткою важливіші!!! А ще має бути повага до інших. "Мені потрібно в ці двері --- я тут і припаркуюсь; Мені потрібно туда --- я тут і перейду. А всі мають мене об’їхати".


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.