RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |



У Чернівецькій області починають реалізацію програми компенсації вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії, для забезпечення роботи суб’єктів підприємництва в умовах енергетичної кризи.

Про це повідомляє Чернівецька ОВА.



Компенсація надається суб’єктам малого і середнього підприємництва у розмірі 30% вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії (генератори, акумуляторні батареї, зарядні станції, сонячні панелі, вітрогенератори, теплові насоси тощо), але не більше 50 тисяч гривень одному суб’єкту підприємництва.

Хто претендує на компенсацію

Право на одержання компенсації мають суб’єкти підприємництва, які:

зареєстровані, як платники податків та здійснюють діяльність у Чернівецькій області;

перебувають на обліку в територіальних органах Державної податкової служби у Чернівецькій області;

є юридичними особами, при цьому кількість штатних працівників становить не менше 30 осіб та сплатили не менше 300 тисяч гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів за попередній календарний рік;

є фізичними особами-підприємцями, при цьому сплатили не менше 50 тисяч гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів за попередній календарний рік;

не мають заборгованості перед державним і місцевим бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;

придбали нове обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії (генератори, акумуляторні батареї, зарядні станції, сонячні панелі, вітрогенератори, теплові насоси тощо), не раніше 01 грудня 2022 року.

Які документи необхідні

Суб’єкти підприємництва, які бажають взяти участь у відборі заявок, подають такі документи (у паперовій та електронній формі):

заявку на участь у відборі за нижченаведеною формою (зразок заяви);

виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

копію платіжних документів (первинні документи, що підтверджують факт придбання в Україні обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії) тощо. У разі придбання обладнання за межами митної території України суб’єкт підприємництва надає копію митної декларації, платіжного документа SWIFT, банківських платіжних документів;

копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера придбаного обладнання;

фото/відеофіксація розміщення придбаного обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії;

фінансово-економічні показники діяльності суб’єкта підприємництва (фактичний обсяг відрахувань до бюджету, кількість робочих місць, рівень заробітної плати працівників);

копію кредитного договору, завірену банком, який надав кредит (у разі, якщо обладнання придбано на умовах кредитного договору з банком);

довідки про відсутність простроченої заборгованості зі сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів, внесків до фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з виплати заробітної плати;

копію паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки, або ID-картка разом із витягом із реєстру територіальної громади (для фізичних осіб-підприємців);

копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта з відповідною відміткою;

копію статуту, завіреного суб’єктом господарювання (для юридичних осіб);

довідку про те, що суб’єкт господарювання не є банкрутом та щодо нього не порушено справу про банкрутство;

повідомлення про наявність часток бенефіціара суб’єкта підприємництва – учасника відбору у статутному капіталі інших, пов’язаних із ним підприємств та/або групи підприємств, а також про наявність групи пов’язаних компаній.


Прийом документів здійснює Департамент регіонального розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) у робочі дні з понеділка по п’ятницю (8:30 – 17:00) за адресою: м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1, e-mail: industry-bukoda@ukr.net.

Довідкову інформацію з питань подачі заявок можна отримати за телефоном: 55-31-52. Кінцевий строк прийому документів - 5 квітня 2023 року.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
5-03-2023, 23:20
Коментарів 0 Переглядів 2 738


Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"


Вулиці перекриють через капітальний ремонт
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Можна побачити роботи Тараса Полатайка, Станіслава Туріни, Віолетти Олійник та інших


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.