Багато споживачів скаржаться через несправедливі відключення електрики. Але їх не розглядають, бо вони оформлені неналежним чином.
У НКРЕКП пояснили, якою має бути скарга, щоб її розглянула та вирішили.
НКРЕКП разом з Міненерго та Держенергонаглядом контролюють та проводять роботу з операторами систем розподілу щодо дотримання принципів соціальної справедливості та недискримінації при складанні графіків відключень від електропостачання.
Комісія здійснює державний контроль за дотриманням обленерго законодавства у сфері енергетики та ліцензійних умов під час позапланових виїзних перевірок.
Водночас до Регулятора продовжують надходити численні звернення споживачів щодо нерівномірного відключення споживачів від електропостачання з боку обленерго, а також щодо неналежного інформування ними споживачів про перерви в електропостачанні.
Велика кількість звернень споживачів з вказаних питань оформлена неналежним чином, тому, відповідно до вимог законодавства, не може бути розглянута та вирішена.
Для того, щоб звернення споживача було розглянуто Комісією, у ньому обов’язково має бути:
зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:
зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;
в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої будуть застосовуватись відповідні заходи регуляторного впливу.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
28-12-2022, 19:18
0
7 598