Оператори спецлінії "102" працюють цілодобово. За одну годину оператор може опрацювати сім-вісім викликів. За добу на спецлінію надходить понад 800 дзвінків. Інколи у людей, які телефонують на спецлінію, справді біда, а інколи їм просто немає з ким поспілкуватися.
Деталі цієї роботи кореспондентці "МБ" розповів начальник відділу служби "102" Головного управління Нацполіції у Чернівецькій області Петро НІГАЙ.
– У нас працює система, яка автоматично висвітлює номер заявника. Водночас інформаційна система підтягує всі дані щодо цього номера телефону, і ми бачимо, які виклики здійснював раніше заявник на спецлінію. Інколи бувають ситуації, коли заявник потрапляє в чергу, бо всі оператори зайняті, але виклик надходить. Наприклад, людина не дочекалася вільного оператора та поклала слухавку. У такому випадку їй обов’язково перетелефонує оператор та дізнається, що трапилося, з’ясує, чи потрібна допомога. Після того, як оператор підняв слухавку, в нього є дві хвилини на те, щоби сформувати електронну картку, і після збереження її передадуть на організацію реагування. Залежно від змісту повідомлення диспетчер визначає, хто на нього буде виїжджати: патрульна поліція чи слідчо-оперативна група.
За добу оператори лінії опрацьовують понад 800 викликів.
– Наразі фіксується збільшення повідомлень на спецлінію "102". Насамперед це пов’язано із тим, що нашими операторами також опрацьовуються повідомлення громадян, які надходять із Донецької області. Не зважаючи на воєнний стан в нашій державі, ситуація на території області є стабільною та повністю контрольованою. У середньому за одну добу на спецлінію "102" надходить близько 800 викликів, це звісно залежить ще від дня тижня, наприклад на вихідні таких викликів стає більше. Ці виклики опрацьовують п’ять операторів, які працюють у цілодобовому режимі. В середньому один оператор опрацьовує 7-8 викликів у годину. Хочу зауважити, що із введенням комендантської години на Буковині зменшилася кількість викликів до поліції у нічну пору доби за фактами різного роду правопорушень, – розповідає пан Петро.
Окрім викликів, які обслуговує поліція, є також виклики довідкового характеру.
– Люди телефонують на спецлінію "102" та запитують, до котрої години триває комендантська година або ж куди звертатися переселенцям. Оператори лінії "102" надають роз’яснення, – ділиться.
Оператори спецлінії неодноразово зіштовхуються й із курйозами.
– Їх багато. До прикладу, до нас постійно телефонує жінка і скаржиться на долю. Або починає скаржитися на ту чи іншу ситуацію, яка із нею трапилася, або ж на владу. Колеги з іншої області нам розповідали, що на "102" їм дзвонили й казали, що бачили НЛО та просили вжити заходів. Такі дзвінки заважають працювати операторам. Адже в цей момент комусь може справді бути потрібна допомога, – підсумовує Петро Нігай.
Увага!
Закликаємо не зловживати дзвінками на спецлінію "102", адже в той момент, коли ви займаєте її через дрібницю, комусь насправді може бути потрібна допомога.
До теми
За хибний виклик на лінію "102" передбачена як адміністративна, так і кримінальна відповідальність.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
15-10-2022, 09:45
0
2 732